اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

مدیریت فضای مجازی باید در اختیار سیاست های نظام قرار گیرد/بی تفاوتی نسبت به این فضا گناه بزرگی است

مدیریت فضای مجازی باید در اختیار سیاست های نظام قرار گیرد/بی تفاوتی نسبت به این فضا گناه بزرگی است
سالک کاشانی گفت:جنگی که امروز علیه ما آغاز شده است، جنگ فضای مجازی علیه ارزش های انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که بی نفاوتی در این زمینه گناه بزرگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک کاشانی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به انتشار فیلم آزار و اذیت یک دختر جوان گفت: مهمترین موضوع در این رابطه این است که مدیریت فضای مجازی باید در اختیار سیاست ها و ساختار نظام قرار بگیرد و از مدیریت فضای مجازی بیگانه بیرون آییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی با اشاره به مطلب فوق و تأکید بر اینکه این مسئله واقعیتی است که باید عملیاتی شود، عنوان کرد: بر این مبنا دستوراتی از جانب مقام معظم رهبری صادر شده است؛ همچنین شورای عالی فضای مجازی در این زمینه مصوباتی از جمله شبکه ملی اطلاعات داشته است که در رابطه پیام رسان های باید تقویت شوند و زیر ساخت های آنها هر چه سریعتر باید آماده شوند و در اختیار قرار گیرند.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:وزارت ارتباطات، دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی باید در این زمینه کنترل جدی داشته باشند؛ این فضا را نمی شود رها کرد و پس از آن شاهد نگرانی و دغدغه های مردم بود؛ چرا که جنگی که امروز علیه ما آغاز شده است، جنگ فضای مجازی علیه ارزش های انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که بی نفاوتی در این زمینه گناه بزرگی است.

,

حجت الاسلام و المسلمین سالک کاشانی اظهار کرد: تا آنجا که ما می دانیم و دوستان در نیروی انتظامی، سپاه، وزارت اطلاعات ، وزارت ارتباطات، قوه قضائیه و …  تلاش گسترده ای در خصوص نظارت این حرکت های نامطلوب و نگران کننده دارند.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه نمی توانیم از وضعیت ناهنجار و هنجار شکن فضای مجازی بیگانه غافل شویم، ابراز کرد: برخورد با این مسائل ضرورت دارد و این کار حاکمیتی است.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: اختلاف نظر در بین برخی از مسئولین تصمیم ساز کشور است که به  تلگرام و اینستاگرام دست زده نشود و برخی از دستورات هم در جهت بسته شدن و تقویت پیام رسان های داخلی داده می شود که باید مدیریت داخلی و بومی انجام شود چرا که رها کردن این کار خوب نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه