اخبار داغ

روایت حناچی از تغییرات در سطح مسئولان شهرداری

روایت حناچی از تغییرات در سطح مسئولان شهرداری
شهردار تهران با اشاره به اینکه بالا بردن کیفیت انتصابات از وظایف شهردار است،گفت: تغییرات در سطح معاونین و شهرداران مناطق ادامه خواهد داشت و اگر کسی در سمتش کارکرد خوبی را نداشته باشد جابه‌جا و فرد جدیدی جایگزین می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه دوچرخه سواری در ادامه کمپین " سه‌شنبه‌های بدون خودرو" که با حضور جمع کثیری از شهروندان تهرانی (آقایان و بانوان) و همچنین

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران در مسیر میدان توحید تا میدان ولیعصر (عج) انجام شد، با اشاره به گسترش طرح کمپین «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» اظهار کرد: خوشبخاته هم‌اکنون استقبال بسیار خوبی از این طرح در پایتخت انجام شده است.
,
 
,
وی تصریح کرد: بسیاری از شهروندان تهرانی در نقاط مختلف پایتخت به کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو اضافه شدند که امیدواریم در آینده این طرح در سایر روزهای هفته نیز عملیاتی شود.
,
 
,
شهردار تهران با اشاره به پیوستن مدیران شهری به کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو ادامه داد: اعضای شورای شهر تهران‌، شهرداران مناطق و مدیران بخش‌های مختلف نیز به این کمپین اضافه شدند و پیش‌بینی می‌شود این طرح در هفته‌های دیگر مورد استقبال بیشتر شهروندان قرار گیرد.
,
 
,
حناچی افزود: از جوانان و دانشجویان انتظار بیشتری برای پیوستن به کمپین وجود دارد و این در حالی است که آمارها نشان می‌دهد که سلامتی جوانان ما وضعیت خوبی ندارد و در حال حاضر این حرکت به گونه‌ای است که باید جوانان بیشتر استقبال کنند و انشالله در هفته بعد دانشجویان دانشگاه تهران به این کمپین اضافه خواهند شد.
,
 
,
وی همچنین در خصوص تغییرات آتی در شهرداری تهران گفت: بالا بردن کیفیت انتصابات از وظایف ما است و این اتفاق باید روی دهد و شهرداری تهران یک سازمان دینامیک است و اگر کسی در سمتش کارکرد خوبی را نداشته باشد جابه‌جا می‌شود و فرد جدیدی جایگزین می‌شود و این تغییرات در روزهای آتی در سطح معاونین و شهرداران مناطق ادامه پیدا می‌کند.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه