اخبار داغ

امام جمعه کرمانشاه:

فضای مجازی باید برای نسل جوان تبدیل به فرصت شود

فضای مجازی باید برای نسل جوان تبدیل به فرصت شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی گفت: فضای مجازی باید برای نسل جوان تبدیل به فرصت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از    مرصاد ،  آیت الله مصطفی علما صبح امروز سه شنبه در دیدار با مسئول و اعضای قرارگاه فضای مجازی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) اظهار داشت: خطوط انحرافی، بدعت‌ها و مشکلات اجتماعی ریشه در گذشته دارد و همواره وجود داشته و تنها به اقتضای زمان شکل آن تغییر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی اشاره‌ای به کتاب کشف اسرار امام(ره) در پاسخ به انحرافات داشت و افزود: انحرافات در زمان‌های مختلف وجود داشته است و دشمن آن را به زبان روز بیان‌ می کند.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه باید مشکلات موجود در زمینه فضای مجازی را باید به فرصت تبدیل کنیم، بیان داشت: در این زمینه باید از استدلال‌های مناسب استفاده کرد.

,

وی تصریح کرد: دشمن از هیچ انحرافی ابا ندارد و ما نمی‌توانیم در مواردی مانند آنها عمل کنیم اما می توانیم با منطق و برهان با آنها مقابله کنیم.

,

آیت الله علما با اشاره به اتاق فکر دشمن برای ایجاد انحراف به ویژه در نسل جوان بیان کرد: دشمن برای تمام موارد نقشه دارد و راهکارهای مناسب برای آن می یابد.

,

وی گفت: تحریم ‌ها تهدیدی برای کشور ما بود که با همت برای کشور تبدیل به فرصت شد و امروز شاهد آن هستیم که بسیاری از موفقیت ها نیز حاصل همین تحریم ها است.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی افزود: باید این فضا را برای نسل جوان به فرصت تبدیل کنیم.

,

وی بر توجه به جوانان و فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای پیشرفت آنها تاکید کرد و گفت: اگر اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان توسط دولت ها تامین شود تا حد زیادی می توان آسیب ها و تهدیدات موجود نسبت به این قشر را که از طریق فضاهایی چون فضای مجازی برجسته می شود را به حداقل رساند.

,

آیت الله علما با بیان اینکه جوانان سرمایه های کشور ما هستند و باید به آن‌ها توجه کرد، گفت: جوانان ما همواره مورد طمع دشمنان بوده‌اند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: باید مشکلات را بر حسب فضا و اقتضای زمان حاضر مورد بررسی قرار داد و آن را رفع کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه