اخبار داغ

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رزن اعلام کرد؛

شناسایی ۲۴۰ انشعاب غیرمجاز در سه ماهه سوم سال

شناسایی ۲۴۰ انشعاب غیرمجاز در سه ماهه سوم سال
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رزن از شناسایی 240 انشعاب غیرمجاز در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد و گفت: در بازه زمانی مذکور 65 انشعاب غیر مجاز تبدیل به مجاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،‌  محمد ابراهیم فراهانی امروز در جمع خبرنگاران با  ارائه گزارش از عملکرد امور آبفار در سه ماهه سوم در شهرستان رزن از فروش  205 انشعاب خانگی، 9 انشعاب تجاری و 4 انشعاب صنعتی در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با اشاره به تعویض کنتورهای معیوب در بازه زمانی یاد شده، افزود:  در ابتدای سال جاری یک هزار و 480 کنتور معیوب بوده که در طول سال اقدام به تعویض 332 کنتور کردیم.

,

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رزن به شناسایی 240 انشعاب غیرمجاز در سه ماهه سوم سال جاری اشاره و اظهار کرد: در بازه زمانی مذکور 65 انشعاب غیر مجاز تبدیل به مجاز شد.

,

وی ادامه داد: 175 انشعاب نیز در مرحله تبدیل به مجاز است ضمن اینکه در مدت مذکور 62 انشعاب غیر مجاز به دادگاه ارجاع داده شد.

,

فراهانی با بیان اینکه برای 22 انشعاب غیر مجاز رأی صادر شده خاطرنشان کرد: 34 انشعاب غیر مجاز نیز در مرحله صدور رأی قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه