اخبار داغ

واکنش نماینده سابق مجلس به سخنان پرحاشیه محمدرضا زائری / آقای زائری! حضرت عباسی شما نهایتا به چه می اندیشی؟

واکنش نماینده سابق مجلس به سخنان پرحاشیه محمدرضا زائری / آقای زائری! حضرت عباسی شما نهایتا به چه می اندیشی؟
محمدرضا زائری، طلبه ای که هراز چندگاهی صحبتهایش درباره مسائل فرهنگی و اجتماعی حاشیه ساز می شود، این بار با نقد سخنان آیت الله یزدی وی را نگران محل دفنش دانسته است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا زائری شامگاه شنبه در همایش گفتگو-مدارا-هم‌زیستی، بازخوانی الگوی مدیریت اجتماعی امام موسی صدر، در تالار شهر مشهد، اظهار کرد:منِ آخوند نسبت به جامعه یا صاحب مغازه مسئول هستم که امروز مشکلات جامعه را گرفته و من از چیزی خبر ندارم، پشت تریبون بیان می‌کنم که ما در این ۴۰ سال به اندازه ۴۰۰ سال پیشرفت کردیم. آیا این فرد خبر دارد که در جامعه چه می‌گذرد؟ چه فسادی در جامعه منتشر است؟ چه پدرهایی شرمنده بچه‌های خود هستند؟ چه مادرهایی...، اصلا برای این فرد مهم نیست، نهایت به این فکر می‌کند که وقتی از دنیا رفت در حرم حضرت معصومه(س) دفنش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهدی کوچک زاده نماینده سابق مجلس در واکنش به این سخنان زائری مطلبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: این مطلب را زیر پستی که آقای زائری در صفحه اینستاگرامشان گذاشته اند ، به عنوان کامنت درج کردم.

آقای زائری! حضرت عباسی شما نهایتا به چه می اندیشی؟ اگر بنا باشد مثل خودتان قضاوت کنیم، از روی ظاهر حرفهایتان که در باب مسائلی نظیر حجاب می زنید و خیلی حرفهای دیگرتان که معلوم است برای چه کسانی جاذبه دارد، می شود حدسهایی زد، اما اسلام دست را می بندد! آقای زائری! اگر در این چهل سال انقلاب اسلامی (که نقش مرارتها و زندانها و تبعیدهای امثال آیت الله یزدی در آن را فقط کوران نمی بینند) هیچ کار نکرده بود جز اینکه فضایی فراهم کرد تا مثل شمایی از مواهب آن مثل تحصیل در بیروت و . . . بهره مند شوند و علنی به سابقون انقلاب طعنه زده و جسارت کنند برای این ادعا که چهل ساله ره صد ساله پیمودیم، کافی بود! آقای زائری ! برای حدس زدن در مورد اینکه شما در نهایت به چه می اندیشی نگاهی به کامنت های زیر همین پستت بینداز، خواهی دید چه کسانی از این بی مروتی ات در اظهار نظر شاد شده اند! آقای زائری! این حدیث را حتما شنیده اید: قَالَ اَلْحُسَیْنُ بْنُ عَلِیٍّ عَلَیْهِ اَلسَّلاَمُ : مَنْ طَلَبَ رِضَى اَللَّهِ بِسَخَطِ اَلنَّاسِ کَفَاهُ اَللَّهُ أُمُورَ اَلنَّاسِ وَ مَنْ طَلَبَ رِضَا اَلنَّاسِ بِسَخَطِ اَللَّهِ وَکَلَهُ اَللَّهُ إِلَى اَلنَّاسِ. به معنی آن هم بیندیشید تا هر جا دفنتان کردند اول آسایشتان باشد!

,
,
,

پ.ن: خدایا تو را شاکرم که مرا در جوانی و نوجوانی با امام رضوان الله علیه و شاگردانش امثال آیت الله یزدی ها در اوج خفقان رژیم ستم شاهی آشنا کردی تا نیازمند شناخت اسلامت از سارقان لباس پیامبر در این روزگار نباشم!الحمدلله

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه