اخبار داغ

طی حکمی از سوی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی صورت گرفت؛

معرفی رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل آباد

معرفی رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل آباد
طی حکمی از سوی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و در مراسمی با حضور مسئولان شهرستانی و استانی، مجید مسروری به عنوان رئیس جدید صنعت، معدن و تجارت خلیل آباد معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ظهر امروز مراسم تودیع حبیب الله ستوده مدیر سابق و معرفی مجید مسروری رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خلیل آباد  با حضور معاون اداری مالی سازمان صنعت ومعدن وتجارت استان خراسان رضوی، در دفتر فرماندار خلیل آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

مجتبی شاکری در این مراسم با بیان اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان باید در حوزه جذب سرمایه گذار جدیت بیشتری داشته باشد، اظهار داشت: شهرستان خلیل آباد فاقد شهرک صنعتی است.

,

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد شهرستان بر پایه کشاورزی است، خاطرنشان کرد: ضرورت راه اندازی کارخانه صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان احساس می شود.

,

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه در شهرستان بین بازاریان و مردم ارتباط خوبی وجود دارد گفت: با توجه به اینکه در شرایط اقتصادی خاصی در کشور قرار داریم ولی در سطح شهرستان همدلی و همیاری بازاریان با مردم بسیار خوب می باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه