اخبار داغ

مدیر برنامه ریزی خرید و بومی سازی فولاد مبارکه خبرداد؛

حمایت هوشمندانه از شرکت های دانش بنیان رویکرد جدید شرکت فولاد مبارکه/ اطلس فولاد ایران رونمایی می شود

حمایت هوشمندانه از شرکت های دانش بنیان رویکرد جدید شرکت فولاد مبارکه/ اطلس فولاد ایران رونمایی می شود
مدیر برنامه ریزی خرید و بومی سازی فولاد مبارکه گفت: حمایت هوشمندانه و آگاهانه از شرکت های دانش بنیان رویکرد جدید شرکت فولاد مبارکه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛حسین همت گیر در جمع خبرنگاران  و اصحاب رسانه پیرامون  بحث نخستین جشنواره و نمایشگاه فولاد ملی ایران اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان  و حمایت از کلیه تولید کنندگان و سازندگان  تجهیزات صنعت فولاد کشور تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با بیان اینکه بومی سازی سئله ای جدید در شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیست و سابقه چند ده ساله دارد عنوان کرد: البته این نمایشگاه برای اولین بار با رویکرد وحمایت و پشتیبانی آگاهانه، هوشند و مالی از شرکت های دانش بنیان برای رفع نیازهای کشور ایجاد شده استش

,

مدیر برنامه ریزی خرید و بومی سازی فولاد مبارکه تصریح کرد: این نمایشگاه در قالب کارگروه های هشت گانه شکل گرفته است که میزهای تخصصی تشکیل شده و در هر میز کارشناس متخصص حضور دارندو شرکت ها به این میزها  مراجعه کرده  و نیازهای خود را  بیان و سپس تامین می کنند

,

وی افزود:نمایشگاه با حمایت انجمن فولاد برگزار شد که یکی از اهداف این نمایشگاه به اشتراک گذاشتن کلیه فعالیت هایی است که در گذشته انجام شده از قبیل بانک اطلاعاتی تامین کنندگان و تولید کنندگان و به اشتراک گذاری وفقیت هایی بومی سازی که قبلا داشته ایم.

,

همت گیر با اشاره به رونمایی از نرم افزار اطلس فولاد ایران و اپلیکیشن تامین نیازهای شرکت های فولاد از طریق شرکت های دانش بنیان ابراز کرد: فولاد مبارکه در زمینه بومی سازی یک شرکت پیشرو است و همواره در زمینه بوی سازی تجربه های متعددی دارد و یک واحدها جداگانه ای در چارت سازمانی خود طراحی کرده است و همه درخواست های خرید را فرایند بومی سازی می گذرانیم تا چنانچه توانایی بومی سازی یک نیاز را داشته باشیم از خارجیان خرید نمی کنیم.

,

وی با بیان اینکه در زمینه تولید داخلی و تکیه بر توان داخلی شر کت فولاد مبارکه بسیار پیشتاز بوده است خاطرنشان کرد: رویکرد حمایتی شرکت فولاد مبارکه از شرکت های دانش بنیان بیش از پیش شده  است به نحوی که حتی صندوق هایی را برای ریسک پذیری حمایت های مالی ایجاد کردیم و در صورت تایید نخبگان دانشگاهی و صنعت، از سوی فولاد مبارکه سرمایه گذاری صورت می گیرد.

,

مدیر برنامه ریزی خرید و بومی سازی فولاد مبارکه عنوان کرد: در حال حاضر حدود 50 عدد شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حضور دارند، در حال حاضر شرکت فولاد مبارکه با 20 الی 30 شرکت دانش بنیان کشور در حال همکاری است و خریدهایی از آنها داشته ایم.

,

وی اذعان کرد: حمایت هوشمندانه و آگاهانه  از شرکت های دانش بنیان  رویکرد جدید شرکت فولاد مبارکه است،حمایت هوشمندانه و آگاهانه  از شرکت های دانش بنیان رویکرد جدید شرکت فولاد مبارکه است .

,

همت گیر در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهترین مشکلات  در سر راه ما بحث قوانین و آیین نامه ها در معاملات شرکت ها است، اگر کشور بخواهد در راه بومی سازی گام بردارد باید قوانین را در جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان تسهیل کرد چرا که این آیین نامه اجرایی دست و پا شرکت ها در قبال ریسک کردن بسته اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه