اخبار داغ

در حاشیه نخستین نمایشگاه فولاد ملی ایران صورت گرفت؛

انعقاد قرارداد هزار و 400 میلیاردی فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان

انعقاد قرارداد هزار و 400 میلیاردی فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان
فولاد مبارکه اصفهان در حاشیه نخستین جشنواره و نمایشگاه فولاد ملی ایران، تفاهم‌نامه‌ای به ارزش 104 میلیارد تومان با دانشگاه صنعتی اصفهان برای مدت پنج سال به امضاء رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛،نخستین جشنواره ملی فولاد ایران با محوریت نمایشگاه جامع ارائه فرصت‌های بومی‌سازی و حمایت از تولید داخلی به همراه معرفی و اهدای جوایز ملی فولاد ایران به برگزیدگان با حضور تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان، بازرگانان و متخصصان زنجیره آهن و فولاد ایران به میزبانی انجمن فولاد ایران و حمایت فولاد مبارکه اصفهان در تالار بزرگ برج میلاد تهران دیروز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

در این رخداد بزرگ علاوه بر سخنرانی جمعی از مسئولان کشوری و صنعتی ایران و دانشگاهیان، تفاهم‌نامه انجمن و مرکز فرآوری  مواد معدنی ایمیدرو به امضاء رسید.

,

همچنین از اطلس ملی فولاد ایران و بانک اطلاعات تامین‌کنندگان زنجیره آهن و فولاد رونمایی شد. در این جشنواره از 40 شرکت فولادی و صنعتی کشور با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد.در نخستین جشنواره و نمایشگاه فولاد ایران، بیش از یکصد غرفه  شر کت های مرتبط با صنعت بزرگ فولاد به دور ه جمع شده اند

,

فلسفه ایجاد چنین جشنواره‌ای بر طبق گفته رئیس جشنواره پرشدن خلأ میان تولیدکنندگان تجهیزات صنعت فولاد با مصرف‌کنندگان در این صنعت است در حاشیه این جشنواره نمایشگاه بزرگ بومی‌سازی و حمایت از تولید داخلی با حضور کلیه اعضای شرکت‌کننده در جشنواره افتتاح شد.

,

در این جشنواره بالغ بر 10 غرفه متعلق به فولاد مبارکه اصفهان و شرکت های زیر مجوعه آن حضور دارند که به ارائه خدمات و تولیدات خود برای دیگر شرکت ها پرداخته اند،همچنین در این نمایشگاه دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی و بالغ بر 50 شرکت دانش بنیان نیز حضور دارند

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه