اخبار داغ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان:

اولویت بندی صحیحی در مسائل فرهنگی صورت نمی گیرد/ یکی از راه های توسعه فرهنگ توجه به اهالی فرهنگ است

اولویت بندی صحیحی در مسائل فرهنگی صورت نمی گیرد/ یکی از راه های توسعه فرهنگ توجه به اهالی فرهنگ است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ګفت: یکی از راه های توسعه فرهنگ هر جامعه توجه به اهالی فرهنگ آن جامعه است که برای رسیدن به هدف مشخص باید تلاشگران این عرصه مورد توجه جدی دست اندرکاران فرهنگ کشور قرار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛حجت الاسلام محمد علی انصاری ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی در فرمانداری اردستان اظهارکرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان چهل ساله شده و همچنان بالنده و سرزنده به فعالیت خود ادامه می دهد و نباید از فرصت هایی که توسط حضرت امام خمینی(ره) برایمان بوحود آمده غافل شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) آسیب شناسی انقلاب را هم انجام دادند و همان انقلابی که امروز خاری است در چشم دشمنان، اگر دشمن امروز به ما دشمنی نکند باید به خودمان شک کنیم.

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ګفت: تعامل؛ همدلی و وفاق باید در حوزه فرهنگی کشور بیشتر باشد تا بتوانیم در تصمیم گیری ها موفق باشیم و مردم هم چشمشان به همین جلسات است تا بتوانیم مشکلات فرهنگی را برطرف کنیم.

,

تاملی با بیان اینکه دشمن سال ها فعالیت کرد تا بگوید دین از سیاست جدا هست و تا حدودی توانست آن را عملی کند؛ تصریح کرد: موفقیت آنها به دلیل ضعف بعضی از ادیان بود که به هدف خود رسیده است.

,

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگ چند آسیب جدی وجود دارد و  یکی از آنها این است که دچار خودباختگی نشویم و دشمن هم به دنبال همین مقوله است.

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه راه درست و حرکت کردن همدلی است که قانون گذار در خصوص فرهنگ عمومی تصمیم درستی گرفته، تصریح کرد: شعاع کار حوزه شورای فرهنگ باید در شهرها و روستاها بیشتر باشد تا به عنوان پرچم دار فرهنگ بتوانند مثمر ثمر باشند.

,

حجت الاسلام انصاری ګفت: فرصت های خوبی در فضای مجازی وجود دارد، تنها مشکل ما تهیه محتوا است که از نظر حجم  شاید کم باشد، اما محتواهای ما پر مغز  و سازنده است.

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان یکی از راه های توسعه فرهنگ هر جامعه را توجه به اهالی فرهنگ آن جامعه دانست و افزود: برای رسیدن به هدف مشخص باید تلاشگران این عرصه مورد توجه جدی دست اندرکاران فرهنگ کشور قرار گرفته شوند.

,

وی تاکید کرد: در اولویت بندی ها دچار مشکل هستیم و فکر می کنیم تمام مشکلات را در یک جلسه باید برطرف کرد که هرگز چنین نیست و نشدنی است که باید شناخت اولویت ها را در دستور کار قرار داده و برای آن راهکار داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه