اخبار داغ

دستگیری ضارب پلیس راهور گرگان

دستگیری ضارب پلیس راهور گرگان
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری ضارب مامور راهور گرگان در کمتر از پنج ساعت در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود فروزان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در شهر گرگان بلافاصله عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
فروزان افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، فردی در یکی از نقاط پر ترافیک شهر گرگان به علت تخلف رانندگی با تذکر مامور وظیفه شناس راهور مواجه و پس از پارک خودرو در محل غیرمجاز به سمت پلیس حمله ور شده و وی را در انظار عمومی مجروح می کند.
,
 
,
این مقام انتظامی گلستان با اشاره به فرار متهم از محل حادثه، تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی ضارب از همان لحظات اول آغاز و ماموران پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی های میدانی، در کمتر از پنج ساعت موفق به شناسایی این شرور شده و وی را در مخفیگاهش دستگیر می کنند.
,
 
,
فروزان اظهار کرد: متهم که تنها ۲۴ ساعت قبل، از زندان آزاد شده بود، سابقه شرارت های متعدد و اخلال در نظم عمومی از جمله درگیری با کادر پرستاری یکی از بیمارستان های گرگان و مجروح کردن آنان که در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت را در پرونده دارد.
,
 
,
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اعتراف این شرور به مجروح کردن مامور پلیس راهور و تحویل وی به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: قوانین موجود بازدارندگی لازم برای برخورد با اینگونه تبهکاران و مخلان نظم و امنیت جامعه که به خود اجازه تعرض به پلیس را هم می دهند نداشته و لازم است دستگاه قضائی برای این افراد اشد مجازات را در نظر گرفته تا در آینده شاهد تکرار چنین مواردی نباشیم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه