اخبار داغ

واکنش نماینده کهگیلویه به خبر گلایه های پدر شهید+جزئیات

واکنش نماینده کهگیلویه به خبر گلایه های پدر شهید+جزئیات
در پی انتشار خبری از این پایگاه خبری مبنی بر "گلایه های پدر شهیدی که با کمک کپسول اکسیژن زندگی می کند" دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ به این خبر واکنش نشان داد و جوابیه ای در همین مورد ارسال کرد که متن آن به شرح زیر است؛
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کهگیلویه؛ در پی انتشار خبری از این پایگاه خبری _اینجا را بخوانید_ دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ به این خبر واکنش نشان داد و جوابیه ای در همین مورد ارسال کرد که متن آن به شرح زیر است؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کهگیلویه, اینجا را بخوانید,

 

,

مدیریت محترم پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه

,

با سلام و آرزوی توفیق، پیرو درج مطلبی تحت عنوان وعده ی محقق نشده نماینده پیرامون حسینیه شهید علیزاده، و گلایه های وی نسبت به عدم تأمین درمان، در جهت تبیین موضوع و تنویر افکار عمومی، جوابیه ای ای ارسال میگردد.

,

مستدعی است نسبت به انتشار آن همکاری لازم را به عمل آورید.

,

 

,

در ابتدا لازم است ضمن آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای پدر شهید علیزاده از درگاه خداوند بزرگ، از عملکرد نیک و خداپسندانه اش در انفاق بخشی از املاک خویش تحت عنوان وقف برای امورات مختلف سپاسگزاری نماییم.

,

 

,

نکته مهم و قابل تأمل، لزوم سرکشی از والدین و خانواده های شهداء است که امیدواریم با برنامه ریزی مسئولان بیش از پیش به انجام برسد.

,

 

,

آنگونه که بیان شده با تغییر شرکت بیمه، و عدم خدمت رسانی به موقع به ویژه در عدم اختصاص حق الزحمه پرستار که پرداخت آن مصوب مجلس شورای اسلامی است، سهل انگاری صورت گرفته و عدم پرداخت به موقع، موجب نگرانی این پدر ارجمند گردیده که همگان اتفاق نظر داریم امنیت امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون جانبازان، شهیدان والامقام و والدین آنها است.

,

ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده ی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان امر، شایسته است پیگیری لازم را در این خصوص نیز انجام دهند و با مجاهدت بیش از پیش با جلب رضایت این عزیزان، رضای خدای بزرگ را فراهم آورند.

,

 

,

اما در ارتباط با وعده ی نماینده مردم در مساعدت به احداث حسینیه شهید از طریق خیرین، به استحضار می رساند که تا کنون مبلغ 300 میلیون ریال با تلاش و پیگیری نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ از طریق خیرین، تأمین و جهت احداث و تکمیل به خانواده شهید علیزاده تحویل گردیده است.

,

امید است با انسجام قوا و برنامه‌ریزی اصولی با پیروی از منویات رهبری و تلاش جمعی همه مسئولان، مشکلات جامعه به ویژه جانبازان و ایثارگران به حداقل ممکن برسد.

,

 

,

دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه