اخبار داغ

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان چهارمحال و بختیاری:

مدرک دانشگاهی نمی‌تواند آینده کاری را تضمین کند

مدرک دانشگاهی نمی‌تواند آینده کاری را تضمین کند
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر توجه به توانمندی و مهارت جوانان می‌تواند در رفع مشکلات و دستیابی به اشتغال پایدار که از مهم‌ترین اهداف جامعه است بسیار مثمر ثمر باشد و صرفاً فقط بحث تئوری و درس و مدرک دانشگاهی نمی‌تواند آینده کاری جوانان ما را تضمین کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، به‌منظور گسترش تعاملات و همکاری‌های متقابل، کاظمی نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان،کوهرنگ و کیار و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با حضور سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان چهارمحال و بختیاری از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان فارسان بازدید به عمل آورد.

قهرمان آماره، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان چهارمحال و بختیاری در سفر به شهرستان فارسان از افزایش 20 درصدی کلاس آموزشی در این شهرستان خبر داد.

وی افزود:250 هزار نفر ساعت کلاس آموزشی در این شهرستان برگزارشده است.  خوشبختانه می‌توان گفت که با توجه به قابلیتی که این مرکز دارد می‌تواند یکی از مراکز شاخص استان باشد.

وی در ادامه افزود: این مرکز از مجموع تعهد آموزشی 330 هزارنفری که به عهده داشتند و از مجموع کلی استان که دو میلیون و چهارصد نفر در ساعت بوده این شهرستان توانسته تا این لحظه 250 هزار نفر ساعت اجرای آموزش داشته باشد.

علی کاظمی  نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به پیشرفت 20 درصدی این مرکز نسبت به سال گذشته خوشبختانه می‌تواند برای سال آینده و استفاده از پتانسیل‌های مرکز رشته‌های جدید جهت آموزش داشته باشد وبتوانیم از خدمات مرکز بهره‌مند شویم.

وی گفت: در خصوص مراکز فنی و حرفه‌ای بخش باباحیدر وجونقان صحبت‌هایی شد و با توجه به اینکه ساختمان باباحیدر کامل است و می‌توانند در این مکان دوره‌هایی را برگزار کنند.

وی در ادامه افزود: در خصوص ساختمان جونقان مقرر گردید ساختمانی در این خصوص در نظر گرفته شود تا بتوانند دوره‌های آموزشی در آن مکان برگزار کنند

وی تصریح کرد: در خصوص دوره‌ها و رشته‌های جدید نیز بحث و گفتگو شد و با توجه به بحث به‌روز بودن رشته‌ها و پتانسیل هر شهرستان برگزاری دوره‌ها صورت خواهد گرفت و در ادامه در خصوص ساختمان اداری این مرکز مقرر شد که پیگیر شویم تا بتوانیم ساختمان اداری خوبی را برای مرکز فارسان داشته باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, .,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه