اخبار داغ

در سال جاری اتفاق افتاد؛

رشد ۵۷ درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری آذربایجان غربی

رشد ۵۷ درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری آذربایجان غربی
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از رشد ۵۷ درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری آذربایجان غربی در سالجاری خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۸۳۵ یتیم و فرزندان محسنین در استان از خدمات و حمایت های کمیته امداد بهره‌‌ مند هستند که ۵ هزار و ۸۸۹ فرزند یتیم و ۵ هزار و ۹۴۶ فرزند محسنین وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به اهتمام در حامی یابی برای ایتام و محسنین، تصریح کرد: هم‌اکنون، ۲۰ هزار و ۸۶۹ حامی نیکوکار در راستای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، با کمیته امداد آذربایجان غربی تعامل مستمر دارند.

,

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی، بیان کرد: حامیان نیکوکار در ۹ ماهه سال جاری، بیش از ۱۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمک کرده‌اند که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است.

,

سهندی، عنوان کرد: علاوه بر کمک های مالی، برخی از حامیان در خصوص کمک‌های تحصیلی، درمانی و جهیزیه ایتام و فرزندان محسنین نیز با کمیته امداد آذربایجان‌غربی مشارکت می‌کنند.

,

وی، با اشاره به سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین، خاطرنشان کرد: هم اکنون سرانه هر یتیم  ماهانه ۱۸۴ هزار تومان و سرانه فرزندان محسنین برای هر نفر ماهانه ۹۶ هزار تومان پرداخت می شود.

,

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی، با اشاره به روش‌های نوین کمک به ایتام و محسنین، افزود:  مردم خیر و نیکوکار استان  از طریق همراه بانک ملت، برنامه کاربردی سکه، دستگاه های خود پرداز واحد اکرام در سراسر استان، مراجعه به بانک ملت و پر کردن فیش واریز، همچنین از طریق سایت کمیته امداد و استفاده از طرح پرداخت خاص حامیان، می‌توانند به ایتام و فرزندان محسنین کمک کنند.

,

وی، با اشاره به برنامه های کمیته امداد آذربایجان‌غربی تا پایان امسال، اظهار کرد: جذب کمک‌های حامیان، خرید لباس ومایحتاج سال جدید برای محسنین و ایتام، جذب بسته های حمایتی به مناسبت‌های مختلف، جذب حامیان و خیران بیشتر و تعامل مستمر با آنها و برگزاری مراسمات دیدار حامیان با فرزندان معنوی خود از مهم ترین اهداف و برنامه‌های کمیته امداد در حوزه ایتام و محسنین تا پایان سال جاری است.

,

سهندی، همچنین در خصوص کمک به محرومان، بیان کرد: به منظور کمک به محرومان، مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی در ۹ ماهه امسال بیش از ۷۹ میلیارد تومان کمک کرده اند.

,

وی، ادامه داد: مشارکت مردم خیر و نیکوکار آذربایجان غربی در کمک به محرومان در ۹ ماهه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته، بیش از ۳۴ درصد رشد داشته است.

,

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی، با اشاره به میزان صدقات مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی در ۹ ماهه امسال، تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار استان در ۹ ماهه سال جاری، بیش از ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که این میزان نسبت به زمان مشابه سال گذشته، بیش از۵ درصد رشد داشته است.

,

وی، افزود: هم اکنون ۱۶۹ هزار صندوق صدقات در خیابان‌ها، اماکن، معابر، میدان‌ها و منازل مردم استان وجود دارد.

,

سهندی، با اشاره به روش های پرداخت الکترونیکی، خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد کمیته امداد در حوزه جذب مشارکت های مردمی، پیش‌ بینی می‌شود ۸۰ درصد درآمد های این نهاد در پایان برنامه پنج ساله از طریق سیستم نوین و الکترونیکی(#۸۸۷۷*)، تلفن بانک (۰۹۶۸۸۷۷)، برنامه کاربردی سکه و سنا و سایر برنامه ها محقق شود.

,

وی، با اشاره به فعالیت های مراکز نیکوکاری در استان، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری ۱۲ مرکز نیکوکاری راه اندازی شده و همچنین ۲۲ مرکز نیکوکاری نیز تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

,

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی، افزود: هم اکنون ۴۶ مرکز نیکوکاری در آذربایجان‌غربی فعال بوده و ۳۲ هزار خیر در این مراکز با کمیته امداد آذربایجان‌غربی همکاری دارند.

,

وی، با اشاره به مشارکت چشمگیر مردم آذربایجان‌غربی در کمک به مراکز نیکوکاری، گفت: مردم نیکوکار استان از ابتدای سال جاری ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۵۷ درصد رشد داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه