اخبار داغ

واکنش چمران به اظهارات جدید شهردار تهران

واکنش چمران به اظهارات جدید شهردار تهران
رئیس سابق شورای شهر تهران درباره در اختیار گرفتن ۲۰۰ خانه و خودروی سازمانی توسط مدیران اسبق شهردار تهران گفت: هیچ خانه و ماشینی در سال‌های حضور بنده در مدیریت شهری در اختیار مدیران شهری نمانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی چمران با اشاره به اظهارات مطرح شده توسط پیروز حناچی شهردار تهران درباره در اختیار داشتن ۲۰۰ خانه و خودروی سازمانی همچنان در اختیار مدیران اسبق شهرداری تهران اظهار کرد: انتظار داریم که شهردار تهران به جای بیان اینگونه مطالب و جوسازی و رسانه‌ای کردن، اگر موضوعی وجود دارد آن را پیگیری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی تصریح کرد: البته زمانی که ما به شورای شهر تهران در دومین سال از فعالیت این نهاد آمدیم نامه‌ای را به اعضای شورای شهر تهرا ن در دوره نخست و همچنین مدیران شهرداری در آن دوره ارسال کردیم و از آنها خواستیم خانه‌هایی را که در اختیارشان بوده به شهرداری تهران پس بدهند.
,
 
,
رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: این کار به طور منظم و مرتب انجام گرفت که البته برخی از اعضای شورای شهر تهران در همان مقطع اعلام کردند که ۲ الی ۳ ماه به آنها مهلت داده شود تا خانه‌های در اختیارشان را پس بدهند، که این مهلت داده شد و در نهایت چند نفری از آنها آپارتمان‌هایی که در اختیارشان بود پس دادند.
,
 
,
چمران با تاکید بر اینکه در شورای دوم، سوم و چهارم تهران و همچنین شهرداری تهران در این ادوار هیچ خانه و ماشینی در اختیار مدیریت شهری قرار نگرفته است که بخواهند آن را پس بدهند، گفت: ما در روزهای پایانی شورای چهارم تمام اتومبیل‌ها و خانه‌هایی را که قانونی و به صورت استیجاری در اختیار مدیران شهری بود را به شهرداری تهران برگرداندیم.
,
 
,
وی گفت: البته اعضای شورای شهر تهران خانه‌ای نداشته‌اند و تنها تعدادی اتومبیل در اختیارشان بود که همان اتومبیل‌ها نیز در پایان دوره چهارم پس داده شد.
,
 
,
رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به اظهارات مطرح شده توسط شهردار تهران بیان کرد: البته در این زمینه مشخص نیست که مقصود آقای شهردار چه دوره‌ای از مدیریت شهری است، که پیشنهاد می‌شود به صورت شفاف و روشن در این زمینه اظهار نظر کنند.
,
 
,
چمران همچنین با اشاره به اینکه در یک سال گذشته از شورای پنجم نیز بنده با آقای محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران و البته تعدادی از اعضا شورای شهر تهران به صورت تلفنی صحبت کرده‌ایم، گفت: در هر جایی که نیاز بوده است، بنده موضوعاتی را نیز مطرح کردم و در ادامه نیز چنانچه نیاز باشد کمک خواهم کرد چرا که منافع مردم مهمتر از هر چیز دیگری است.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه