تریلیهای حمل آهن اینروزها در هرسین قربانی میگیرند و تخلف در ایجاد رمپ ورودی کارخانه ذوبآهن این موضوع را تشدید کرده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد ، فقط در هفته گذشته 6 نفر در جاده هرسین بر اثر برخورد با تریلرهای حمل آهن کشته شدند؛ محدوده نزدیک به کارخانه ذوب آهن به دلیل تردد تریلیهای حمل آهن هرازگاهی حوادث مرگباری را رقم میزند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,جاده هرسین به سمت پلیسراه در ماههای اخیر به قتلگاه شهروندان این منطقه تبدیل شده است و شنیدهها از اهالی منطقه حاکی از کشته شدن 18 نفر و همچنین نقص عضو 14 تن در این مسیر طی یکسال اخیر است.
کارشناسان معتقدند که در این گونه کارخانجاتی که تردد ماشینهای سنگین بسیار زیاد است باید رمپ ورودی و خروجی اختصاصی به مسافت بسیار بالا احداث شود تا این تریلرها در زمان ورود به کارخانه وارد لاین اختصاصی شده و در روی جاده اصلی سرعت خود را به طور ناگهانی کاهش ندهند و یا بالعکس در زمان خروج از کارخانه در لاین اختصاصی سرعت گرفته و با سرعت بالا و مجاز وارد جاده اصلی شوند..
نواقص فنی دیگری در ایجاد دوربرگردان این منطقه وجود دارد که از عوامل اصلی این تصادفات مطرح میشود و تاکنون اقدامی برای اصلاح آن با بیتوجهی مسئولان مربوطه صورت نگرفته است.
جاده هرسین ایمن است
شاهآبادی، فرماندار هرسین در گفتگو با مرصاد جاده هرسین را یک محور ایمن دانست و گفت: جاده فعلی دوبانده بوده، گاردریل دارد و خط کشی شده است.
وی در مورد افزایش آمار تصادفات در این محور و به ویزه تصادفات تریلیهای حمل آهن تصریح کرد: تصادفات قبلی در جادههای روستایی بوده و حادثه اخیر هم به علت بیتوجهی به جلو خودرو سواری رخ داده است.
فرماندار هرسین ادامه داد: تریلر در خط کندرو بوده و خودرو سواری به جای حرکت در لاین تندرو از این لاین با سرعت زیاد در حال حرکت بوده و عامل ایجاد حادثه شده است.
رمپ ورود و خروج برای کارخانه تعبیه اما احداث نشده !
سرهنگ محمد حیدری، فرمانده پلیسراه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرصاد آمار کشته شدگان این محور را هشت نفر اعلام وعنوان کرد: در این محور حادثه ای که منجر به نقص عضو شود، نداشتیم البته شماری در این محور مجروح شده اند.
به گفته سرهنگ حیدری، از سوی اداره راهداری برای تردد خودروهای حامل آهن رمپ ورود و خروج تعبیه شده، اما احداث نشده که البته مشخص نیست این اداره یا کارخانه مربوطه کدام یک متولی هستند.
وی افزود: در این محور خودروها بین مسیر دو کارخانه تردد می کنند این در حالی است که باید در هر یک از این مسیرها لاین اختصاصی وجود داشته باشند.
اداره راه مسئول ایجاد رمپ شده است
شکری، مدیرعامل کارخانه ذوبآهن بیستون هم در گفتگو با مرصاد اظهار داشت: قبل از دوبانده شدن جاده هرسین کارخانه ذوبآهن یک رمپ ورود و خروج داشت.
وی افزود: با تعریض این جاده و دوبانده شدن آن رمپ کارخانه را تخریب کردند و مصوب شده که اداره راه نسبت به ایجاد رمپ اقدام کند.
مقصران عدم ایجاد رمپهای ورودی و خروجی عاملان اصلی وقوع این حوادث مرگبار هستند که باید پاسخگوی افکار عمومی به خاطر این قصور باشند.
جاده هرسین به سمت پلیسراه در ماههای اخیر به قتلگاه شهروندان این منطقه تبدیل شده است و شنیدهها از اهالی منطقه حاکی از کشته شدن 18 نفر و همچنین نقص عضو 14 تن در این مسیر طی یکسال اخیر است.
,کارشناسان معتقدند که در این گونه کارخانجاتی که تردد ماشینهای سنگین بسیار زیاد است باید رمپ ورودی و خروجی اختصاصی به مسافت بسیار بالا احداث شود تا این تریلرها در زمان ورود به کارخانه وارد لاین اختصاصی شده و در روی جاده اصلی سرعت خود را به طور ناگهانی کاهش ندهند و یا بالعکس در زمان خروج از کارخانه در لاین اختصاصی سرعت گرفته و با سرعت بالا و مجاز وارد جاده اصلی شوند..
,نواقص فنی دیگری در ایجاد دوربرگردان این منطقه وجود دارد که از عوامل اصلی این تصادفات مطرح میشود و تاکنون اقدامی برای اصلاح آن با بیتوجهی مسئولان مربوطه صورت نگرفته است.
,, ,
,
جاده هرسین ایمن است
, جاده هرسین ایمن است,شاهآبادی، فرماندار هرسین در گفتگو با مرصاد جاده هرسین را یک محور ایمن دانست و گفت: جاده فعلی دوبانده بوده، گاردریل دارد و خط کشی شده است.
,وی در مورد افزایش آمار تصادفات در این محور و به ویزه تصادفات تریلیهای حمل آهن تصریح کرد: تصادفات قبلی در جادههای روستایی بوده و حادثه اخیر هم به علت بیتوجهی به جلو خودرو سواری رخ داده است.
,فرماندار هرسین ادامه داد: تریلر در خط کندرو بوده و خودرو سواری به جای حرکت در لاین تندرو از این لاین با سرعت زیاد در حال حرکت بوده و عامل ایجاد حادثه شده است.
,,
, ,
,
رمپ ورود و خروج برای کارخانه تعبیه اما احداث نشده !
, رمپ ورود و خروج برای کارخانه تعبیه اما احداث نشده !,سرهنگ محمد حیدری، فرمانده پلیسراه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرصاد آمار کشته شدگان این محور را هشت نفر اعلام وعنوان کرد: در این محور حادثه ای که منجر به نقص عضو شود، نداشتیم البته شماری در این محور مجروح شده اند.
,به گفته سرهنگ حیدری، از سوی اداره راهداری برای تردد خودروهای حامل آهن رمپ ورود و خروج تعبیه شده، اما احداث نشده که البته مشخص نیست این اداره یا کارخانه مربوطه کدام یک متولی هستند.
,وی افزود: در این محور خودروها بین مسیر دو کارخانه تردد می کنند این در حالی است که باید در هر یک از این مسیرها لاین اختصاصی وجود داشته باشند.
,اداره راه مسئول ایجاد رمپ شده است
,شکری، مدیرعامل کارخانه ذوبآهن بیستون هم در گفتگو با مرصاد اظهار داشت: قبل از دوبانده شدن جاده هرسین کارخانه ذوبآهن یک رمپ ورود و خروج داشت.
,وی افزود: با تعریض این جاده و دوبانده شدن آن رمپ کارخانه را تخریب کردند و مصوب شده که اداره راه نسبت به ایجاد رمپ اقدام کند.
,مقصران عدم ایجاد رمپهای ورودی و خروجی عاملان اصلی وقوع این حوادث مرگبار هستند که باید پاسخگوی افکار عمومی به خاطر این قصور باشند.
,انتهای پیام/
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه