اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد؛

کشف ۵ تن برنج احتکار شده در زنجان

کشف ۵ تن برنج احتکار شده در زنجان
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف 5 تن برنج و 35 کیلو برنج احتکار شده به ارزش بیش از 500 میلیون ریال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار اقلام و کالای اساسی مردم توسط  یک محتکر سریعاً‌ موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: با کار اطلاعاتی صورت گرفته یک انبار احتکار کالا در شهر زنجان  شناسائی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری اداره تعزیرات از این انبار بازدید به عمل آمد.

,

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان بیان کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این انبار کالا در مجموع 5 تن و 35 کیلو انواع برنج خارجی، احتکار شده کشف کنند.

,

رحمتی تاکید کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

,

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف 11 رأس گاو قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

,

وی همچنین از کشف دام زنده قاچاق خبرداد و افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس آگاهی  با همکاری پلیس راه آهن این فرماندهی حین کنترل محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک و به منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

,

رحمتی افزود: مأموران در بررسی مدارک راننده و در بازرسی این کامیون 11 رأس گاو فاقد مجوز حمل کشف کردند.

,

وی با اشاره به توقیف کامیون و معرفی متهم به مراجع قضائی، تصریح کرد: کارشناسان ارزش دام های قاچاق کشف شده را 15 میلیارد ریال برآورد کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه