اخبار داغ

یادداشت؛

دوره آخرالزمان و ربط آن با معضلات امروز کشور

دوره آخرالزمان و ربط آن با معضلات امروز کشور
این روزها با بوجود آمدن بسیاری از مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پچ پچ ها هم بین مردم زیاد شده و اکثرا می گویند دوره آخرالزمان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ این روزها با بوجود آمدن بسیاری از مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پچ پچ ها هم بین مردم زیاد شده و اکثرا می گویند دوره آخرالزمان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

ملاحظه بفرمایید:

,

مسائل اقتصادی؛ با بوجود آمدن تورم، رکود ، گران فروشی های متعدد،  و در حال حاضر هم با کم فروشی هایی که پیش آمده است، نچرخیدن چرخ اقتصاد به نفع تولید کنندگان، صادرات کم و واردات بی حدو حساب چیزهایی که در داخل مشابه اش زیاد است از جمله سنگ پا  که متاسفانه نظارت توسط مسئولین یا کم است و یا اصلا وجود ندارد و وقتی هم از مردم می خواهیم که در این راستا مطالبه گر باشند می گویند دوره آخرالزمان شده است.

, مسائل اقتصادی؛,

مسائل اجتماعی؛ زلزله ها، وجود سیلاب ها، شهادت مرزبان ها و نیروی انتظامی توسط اشرار  و تصادفات متعدد با اتوبوس باز بجای مطالبه گری از مسئولین دوره آخر الزمان شنیده می شود.

, مسائل اجتماعی؛,

مسائل سیاسی؛ برجام که گذشت و آثارش همچنان باقیست و حالا تصویب لایحه پالرمو و fatf ، بحث داغ مجلس درباره استانی شدن انتخابات و خیلی از مسائل دیگر می گویند دوره آخرالزمان شده است.

, مسائل سیاسی؛,

مسائل فرهنگی ؛ اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس، چهارشنبه های سفید، اجرای کنسرت های غیر مجاز ، گذاشتن آهنگ های شاد در برخی مدارس و رقاصی دانش آموزان، پوشش های نامناسب و بدحجابی بی حد و مرز، گفتار،کردار  و  پوشش سلبریتی ها در اینستاگرام و فضای داغ شبکه های اجتماعی  و این اواخر ضرب و شتم دختر ۱۵ ساله توسط یک پسر سیرجانی از جمله مواردی است که باید مطالبه شود ولی باز به دوره آخرالزمان ربطش می دهند.

, مسائل فرهنگی ؛,

بالاخره اینکه هر مشکلی که در کشور پیش می آید برای اینکه در حل و فصل آن کمک کنند می گویند دوره آخرالزمان شده است، مگر دوره آخرالزمان چه اتفاقی می افتد که ورد زبان همه شده ، نظر شما در این رابطه چیست؟

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه