اخبار داغ

بانوان شهر و وعده های برباد رفته:

نبود مکان تفریحی ویژه بانوان دلیل روی آوردن به فضای مجازی/بانوانی که در شهر خودشان غریبه اند+تصاویر

نبود مکان تفریحی ویژه بانوان دلیل روی آوردن به فضای مجازی/بانوانی که در شهر خودشان غریبه اند+تصاویر
هرروزه هم ما هم مسئولان و هم اعضای شورای شهر و شهرداری می بینند که بانوان این شهر برای امرار معاش زندگی در کوچه و خیابان ها دست فروشی می کنند اما کدام وعده عملی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، در شهر یاسوج و این استان در چند سال گذشته مکان ای تفریحی به نسبت خوبی ایجاد شده است هر چند که نمی توان گفت که عالی است اما نسبت به 6 سال قل از نظر فضای سبز و مکان های تفریحی وضعیت بهتری وجود دارد و تا اندازه ای رضایت مردم نیز جلب شده است اما هنوز یک قشر هستند که از این وضعیت نارضایتی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , ایل بانو،,

 

,

بانوان یاسوجی  نیاز دارند که ساعت های بیکاری شان را در فضایی باشند که بتوانند با آرامش قدم بزنند و یا با دوستانش به مکانی برود که مطمن باشد در این مکان اتفاقی نمی افتد و کسی نیست که بخواهد ناراحتش کند می تواند با صدای بلند در کنار دوستانش بخندد.

,

 

,

اما متاسفانه چنین مکانی در شهر یاسوج وجود ندارد تنها چیزی که برای بانوان ساخته شده بود همان پارک بانوان است که دیگر همه می دانند این پارک تنها برای ارایه یک گزارش عملکرد و یا وعده های انتخاباتی ساخته شد که اکنون در چنین وضعیتی قرار  دارد و استاندار نیز در جلسه دستور تغییر کاربری این پارک را داد.

,

 

,

با توجه به اینکه همیشه در میان شعارهای کاندیداهای انتخاباتی مجلس و شوراها می بینیم که چه وعده هایی به بانوان داده می شود و همیشه گفته می شود که نصف جمعیت استان را بانوان تشکیل می دهند اما به راستی برای این نصف جمعیت در استان چه کارهایی انجام شده است؟برای فراغت این نصف جمعیت چه مکان های تفریحی ایجاد شده است.

,
 
,

در وعده های انتخاباتی اعضای شورای شهر شعارهای خوبی در خصوص بانوان دیده می شود اما اکنون سوال اینجاست تا کنون چه کارهایی برای رفاه بانوان در شهر یاسوج انجام شده است؟ ایا کسی به فکر بانوان است؟

,

 

,
, ,

 

,

هرروزه هم ما هم مسئولان و هم اعضای شورای شهر و شهرداری می بینند  که بانوان این شهر برای امرار معاش زندگی در کوچه و خیابان ها دست فروشی می کنند اینکه این مادران با چه سختی این کار را انجام می دهند بماند، چرا اعضای شورای شهر، مسئولان استان  مکانی را مخصوص بانوان در نظر نمی گیرند که اینگونه آواره کوچه و خیابان ها نشوند.این ها مادر هستند نیاز دارند به این قشر توجه شود.

,

 

,

مسئله بعد اینکه در شهر یاسوج هیچ مکانی ویژه بانوان وجود ندارد که بتوانند بدون هیچ دغدغه ای در آن استراحت کنند و با دوستانشان قدم بزنند، بانوان یاسوجی در شهر خودشان غریبه اند بنابراین تنها راه کار فضای مجازی است و وارد این فضای بی پایان می شوند.

,

 

,

پا نهادن بانوان در فضای مجازی در حقیقت یعنی اینکه بنیاد یک خانواده هر لحظه ممکن است فرو بریزد هر چند که برخی از بانوان  می دانند در این فضا باید چگونه باشند اما برخی ها بدون اطلاع وارد این فضا می شوند و بدون شک دچار آسیب های زیادی می شوند.

,

 

,

امکان ندارد خانمی وارد فضای مجازی شود و بعد از چند ماه از آن  تاثیر نپذیرید گاهی  اثر بسیار منفی این فضا باعث می شود خانم خانه رفتارش تغییر کند همسر نیز وقتی چنین رفتارهایی را ببیند طاقتش تمام می شود و آخرین مرحله را اولین راه کار می دانند و طلاق می گیرند.

,

 

,

یکی از روانشاسنان استان به نام خدیجه رحمانی  معتقد است که یکی از دلایل روی اوردن بانوان به فضای مجازی نبود مکان تفریحی مناسب و نبود اشتغال برای این قشر از جامعه است.

,

 

,

اینگونه می شود که شاهد افزایش طلاق در استان هستیم هر چند سایر عوامل تاثیر گذارند اما این نیز تاثیر خودش را می گذارد بنابراین نیاز است که مسئولان استان کمی رودتر به فکر بیفتند ایجاد یک مکان تجاری ویژه بانوان ایجاد یک مکان تفریحی ویزه بانوان خواسته های زیادی نیست و معمولا در همه استان ها وجود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه