اخبار داغ

در چهارمحال و بختیاری؛

عزم مشترک کارگروه‌های پدآفند غیرعامل و پسماند برای ساماندهی مکانهای دفن زباله

عزم مشترک کارگروه‌های پدآفند غیرعامل و پسماند برای ساماندهی مکانهای دفن زباله
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: کارگروه های پدافند غیرعامل زیستی و مدیریت پسماند ضمن بازدیدهای میدانی برای ساماندهی مکان‌های دفن زباله در شهرستان بروجن هم‌گام شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  شهرام احمدی مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  اظهار داشت: با توجه به وضعیت توپوگرافی و مسائل و مشکلات مرتبط با محیط زیست امروز، مکان‌های دفن پسماند دارای حساسیت ویژه‌ای شده اند.

وی با اشاره به تلاش‌های بین‌بخشی ورود کارگروه پدآفند غیرعامل زیستی شهرستان بروجن در حوزه مدیریت پسماند را ناشی از تغییر دیدگاه مدیریتی در حوزه محیط زیست دانست و تصریح کرد: پدافند غیرعامل زیستی یکی از ضروریات فعلی جامعه در برابر تهدیدات دشمن از جمله تهدیدات زیستی، هسته‌ای، شیمیایی و بیوتروریسم است.

وی خاطرنشان کرد: مسئله پیشگیری و ایمن سازی کشور در برابر بلایای طبیعی از مسائلی است که باید به صورت جدی پیگیری شود تا دامنه صدمات و آسیب‌ها کم شود.

احمدی افزود: اعضای کارگروه های پدافند زیستی و مدیریت پسماند شهرستان بروجن جهت پیگیری مشکلات پسماند این شهرستان از دو محل دفن زباله شهر نقنه و بروجن بازدید میدانی کردند.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد؛ با بازدید و ارائه راهکار برای تمامی محل‌های دفن زباله این شهرستان تا پایان ماه جاری، گام‌های مؤثری برای حفظ هرچه بهتر محیط زیست این شهرستان برداشته شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه