اخبار داغ

مرضیه برومند در گفتگو با دانا:

پرسپولیسی هستم/ یمن ضعیف بود، باید پنج گل می زدیم/ اختلاف برانکو و کی روش کار رسانه هاست/ جای تاج بودم کی روش را نگه می داشتم

پرسپولیسی هستم/ یمن ضعیف بود، باید پنج گل می زدیم/ اختلاف برانکو و کی روش کار رسانه هاست/ جای تاج بودم کی روش را نگه می داشتم
مرضیه برومند کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون گفت: همه خانواده ام پرسپولیسی هستند و من هم چون وقتی پرسپولیس می برد آنها خوشحال می شوند، طرفدار این تیم هستم.
[

مرضیه برومند کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در ارتباط با تجارب و علایق ورزشی خود اظهار داشت: در دوران دبیرستان و دانشگاه بسکتبالیست بودم است. همراه با تیم بسکتبال دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران توانستم به مقام نایب قهرمانی دانشگاه های کشور برسم. والیبال هم علاقه دارم و می بینم. از دیدن والیبال لذت می برم چون در آن اندیشه، تکنیک و قدرت بدنی وجود دارد. طاهره خواهرم قهرمان بدمینتون بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این کارگردان در مورد اینکه استقلالی است یا پرسپولیسی عنوان کرد: همه خانواده ام پرسپولیسی هستند و من هم چون وقتی پرسپولیس می برد آنها خوشحال می شوند، طرفدار این تیم هستم. بازی های تیم ملی در جام جهانی را کامل دیدم اما متاسفانه بازی ایران مقابل یمن را فرصت نکردم ببینم و بعد از بازی شنیدم 5 گل به آنها زدیم. یمن تیم ضعیفی است و از تیم کیروش این انتظار را داشتم 5 گل به یمن بزند.

,

وی درباره اختلافات بین کیروش و برانکو بیان کرد: به نظر من اختلاف بین برانکو و کیروش کار رسانه ها است. من اگر به جای مهدی تاج رئیس فدراسیون بودم کی‌روش را نگه می داشتم اما به او کمتر پول می دادم.
برومند در خصوص شرایط مالی در فوتبال و هنر خاطر نشان کرد: متاسفانه توازنی بین توجهی که به فوتبال می شود به هنر نمی شود، ای کاش ما هم فوتبالی بودیم.

,
,

وی در مورد ساخت یک فیلم با محوریت ورزش یا قهرمانان ورزشی افزود: یک بار به طور جزئی سراغ سوژه ورزشی رفته ام. در سریال هتل که ساختم پیمان قاسم خوانی یک قسمت نوشته بود در این مورد که طرفدار فوتبال بودن تناقضی با روشن فکر بودن ندارد، می توان طرفدار فوتبال بود و روشن فکر هم بود. 

,

برومند در پایان درباره حضور بانوان در ورزشگاه گفت: اگر مرد هم بودم با حضور خانم ها در ورزشگاه موافق بودم، برخی مسئولین می گویند مقدماتش فراهم نیست، خوب فراهم کنید. به نظر من همانطور که سال هاست زنان با مردان به سینما می روند و هیچ اتفاقی هم نمی افتد، زنان باید حق ورود به ورزشگاه را داشته باشند. حضور بانوان در ورزشگاه منجر می شود فضای ورزشگاه ها از لحاظ فرهنگی ارتقا یابد و تماشاگران مودبانه تر رفتار کنند.

,

آرمان صالحی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه