اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

وظیفه ما دفاع از ارزش‌ها در مقابل تهاجم شبکه‌های اجتماعی است

وظیفه ما دفاع از ارزش‌ها در مقابل تهاجم شبکه‌های اجتماعی است
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: شهید همدانی در فتنه‌ها مقاومت کرد و امروز وظیفه ما است که در مقابل تهاجم شبکه‌های اجتماعی که جامعه را فرا گرفته از ارزش‌های انقلابی دفاع کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،‌ سردار مظاهر مجیدی امروز در آیین رونمایی از کتاب صوتی «پیغام ماهی‌ها» با بیان اینکه این روزها مناسبت‌های زیادی را پیش رو داریم که مهم‌ترین آنها قیام مردم قم و سالگرد عملیات کربلای 5 است، اظهار کرد: استان همدان در عملیات کربلای ۵ حدود ۲۵ گردان را پای کار آورد و شهیدانی چون علیرضا دهقان، دارابی، بیگی، قیصری، حسین کیانی ،محجوب ابوذری، احدی، مجید رضایی ،یونس گنجی،حسینعلی نوری، ناصر قاسمی ،محمد شهبازی و حاج ستار ابراهیمی در مکان‌های حساسی چون نهر جاسم نقش‌های بزرگی را ایفا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شخصیت شهید همدانی که فرمودند: « رزمنده پرتلاش و صمیمی، جوانی خود را در جبهه‌های شرف و در دفاع از جمهوری اسلامی گذراندند و عمر خود را در دفاع از اهل بیت سپری کردند»، افزود: در وصیت‌نامه این شهید آمده «بنده حقیر حاج حسین همدانی شاگرد تنبل دفاع مقدس اعلام می‌کنم وظایفم را به خوبی انجام ندادم و نفس سرکش سراغ من می‌آمد و درونم اعتراض ایجاد می‌شد اما خدا مرا کمک می‌کرد و از خدا طلب بخشش می‌کردم» و اینکه « این اواخر هم خیلی دلم هوای رفتن کرده و در انتها به رحمت خدا امید دارم و نه به عملکرد خودم».  

,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: باید در تمام مراحل زندگی خود از روش، مرام و معرفت این شهید بزرگوار درس عبرت بگیریم.

,

وی ادامه داد: شهید همدانی در فتنه‌ها مقاومت کرد و امروز وظیفه ما است که در مقابل تهاجم شبکه‌های اجتماعی که جامعه را فرا گرفته از ارزش‌های انقلابی دفاع کنیم.

,

سردار مجیدی با تأکید بر ترویج تفکر شهید همدانی در جامعه عنوان کرد: امروز روز اول عملیات کربلای ۵ است عملیات‌هایی که در خصوص آن‌ها حرف و حدیث زیاده گفته شده است.

,

وی ادامه داد: همه ما باید بزرگان و شهدا را الگو قرار داده، همان طور که سردار حاج حسین همدانی ارادت زیادی به خانواده‌‌های شهدا داشتند و ایشان کسانی را که دستی بر قلم داشتند ملزم کرد تا کتاب‌هایی در مورد شهدای همدان و نقش فرماندهان و رشادت‌های آنها به رشته تحریر درآورند.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه کتاب صوتی «پیغام ماهی‌ها» در حقیقت عرض ارادت به حاج حسین همدانی است، یادآور شد: از این کتاب استقبال خوبی شده است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه