اخبار داغ

نویسنده کتاب «پیغام ماهی‌ها»:

سردار همدانی، فرمانده مردمی و حاضر در بطن جامعه بود

سردار همدانی، فرمانده مردمی و حاضر در بطن جامعه بود
نویسنده کتاب «پیغام ماهی‌ها» گفت: سردار حاج حسین همدانی سرداری مردمی بود و کسی بود که در بطن جامعه حضور داشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،‌ سردار گلعلی بابایی امروز در مراسم رونمایی از کتاب «پیغام ماهی‌ها» اظهار کرد: ۶ ماه بعد از چاپ کتاب از دفتر سردار سیلمانی برای بنده سی دی فرستاده شد که در آن شبکه الجزیره به تحلیل این کتاب پرداخته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه این شبکه تمامی موضوعات جهان را به چالش می‌کشد و حال به تحلیل این کتاب پرداخته بود،  ادامه داد: در بیروت بودم که متوجه خرید کتاب توسط کشورهای دیگر در تعداد بالا شدم و این نشان می‌دهد که شهدای ما فراتر از مرزهای ایران رفته و برای کل دنیا شناخته شده‌اند.

,

نویسنده کتاب «پیغام ماهی‌ها» گفت: سردار حاج حسین همدانی سرداری مردمی بود و کسی بود که در بطن جامعه حضور داشت و حضور مردم از اقشار مختلف و بنرهای تسلیت از طرف صنوف مختلف برای شهادت ایشان بیانگر این موضوع بود.

,

وی اضافه کرد: ارادت شهید همدانی به خانواده شهدا زیاد بود و حتی به خانواده‌هایی که مسؤولان کمتر به آنها سر می‌زدند بیشتر سرکشی کرده و پای درد و دلشان می‌نشستند تا سبک شوند.

,

سردار گلعلی بابایی در پایان خاطرنشان کرد: استان همدان نه تنها در عرصه دفاع مقدس و داشتن سرداران جنگ پیشرو بوده بلکه از نظر ادبی هم قوی بوده و آثار فاخری از نویسندگان همدان منتشر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه