اخبار داغ

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان کبودراهنگ :

جذب 329 میلیارد ریال اعتبار اشتعال‌زایی از ابتدای سال در کبودراهنگ

جذب 329 میلیارد ریال اعتبار اشتعال‌زایی از ابتدای سال در کبودراهنگ
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان کبودراهنگ گفت: از ابتدای امسال تاکنون 329 میلیارد و۱۶۰میلیون ریال اعتبار اشتغال‌زایی در شهرستان کبودراهنگ جذب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع، حمیدرضا عاشوری امروز در کارگروه سرمایه‌گذاری و اشتغال شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 329 میلیارد  و 160 میلیون ریال اعتبار اشتغال‌زایی در شهرستان کبودراهنگ جذب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به فرصت‌های شغلی ایجاد شده در سال جاری افزود: با جذب این اعتبارات تا کنون زمینه اشتغال یک هزار و 230  نفر در شهرستان فراهم شده است.

,

وی  به طرح‌های روستایی اشاره و اضافه کرد: از ابتدای سال جاری 204 میلیارد و 170 میلیون ریال برای 81 طرح روستایی با 378 نفر اشتغال‌زایی و در بخش فراگیر 114 میلیارد ریال جهت اشتغال 31 نفر و 19 میلیارد و90 میلیون ریال در بخش مشاغل خانگی برای 112  نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

,

در ادامه این جلسه فرماندار کبودراهنگ خواستار توجه ویژه مسؤولان به تسهیلات اشتغال‌زایی شده و گفت: کلیه مسؤولان زیربط در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان توجه ویژه داشته باشند و زمینه‌های سهولت در اعطای تسهیلات در دستور کار قرار گیرد.

,

حجت‌الله مهدوی با تأکید ویژه به  بانک‌ها جهت مساعدت با مردم خاطرنشان کرد: کلیه بانک‌های شهرستان در خصوص دریافت ضمانت‌های بانکی با متقاضیان نهایت همکاری را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه