اخبار داغ

گفت‌وگو با مادر شهید احمدی‌روشن:

مسئولان در مسائل کشور آزاده‌تر عمل کنند/ از تحریم‌ها نباید ترسید

مسئولان در مسائل کشور آزاده‌تر عمل کنند/ از تحریم‌ها نباید ترسید
مادر شهید مصطفی احمدی‌روشن با اشاره به اینکه نباید از تحریم‌ها ترسید و مسؤولان به مردم ایران و ظرفیت داخل تکیه کنند، گفت: مسؤولان باید آزاده‌تر عمل کرده و برای سربلندی و عزت کشور تلاش و کوشش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیقه سالاریان در گفت‌وگو با خبرنگار نافع، با توجه به فرارسیدن هفتمین سالگرد شهادت فرزندش مصطفی احمدی‌روشن به بیان فضایل اخلاقی این شهید بزرگوار پرداخت و گفت: مصطفی هم بسیار شجاع، ولایتمدار، مؤمن و معتقد و خیلی هم باهوش و باذکاوت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,

وی افزود: هوش و ذکاوت مصطفی نه فقط از لحاظ علمی بسیار بالا بود بلکه از لحاظ اینکه  در هر موقعیتی باید چه کاری انجام دهد فردی بصیر و آگاه بود.

,

مادر شهید احمدی‌روشن با اشاره به فعالیت‌های هسته‌ای کشور، گفت:  یک زمانی بود که خود حضرت اقا فرمودند:« راضی شده بودیم به یک سانتریفیوژ اما حاضر نبودند که اجازه بدهند که ما آن هم داشته باشیم ولی این شهدا مخصوصا شهید احمدی روشن که تو خود سازمان اتمی کار می‌کرد با مجاهدت‌هایشان باعث شدند پنج کشور مهم غربی به پای میز مذاکره کشانده شود».

,

دستاوردهای هسته‌ای در پای میز مذاکره حفظ نشد

, دستاوردهای هسته‌ای در پای میز مذاکره حفظ نشد, دستاوردهای هسته‌ای در پای میز مذاکره حفظ نشد,

وی به جایگاه شهدای هسته‌ای و تلاش، کوشش و مجاهدت‌های این شهدا اشاره و تصریح کرد: این پیشرفت و دستاوردهای هسته‌ای کشور ارمغان  خون این شهدا است ولی متاسفانه ما پای میز مذاکره رفتیم اما نتوانستیم عملا حفظشان کنیم و این موضوع دیگر بر همگان عیان شده است.

,

سالاریان به بیان شخصیت و بصیرت شهدا پرداخت و گفت: ما چند گروه شهید داریم، شهید جنگ، شهید انقلاب، شهید مدافع حرم، شهید مدافع امنیت و شهید علم و همه این شهدا بصیرت داشتند و در موقعیت‌هایی که  قرار گرفته بودند بنا به آن شرایط‌ها جهاد کردند و انقلاب را با خونشان آبیاری کردند تا این درخت تنومند و با عزت به چهل سالگی‌اش برسد.

,

وی با اشاره به فرارسیدن چهل سالگی انقلاب یادآور شد: برای هر سال از این چهل سال بعد از پیروزی انقلاب، کشورهای استکبار مخصوصا آمریکا نقشه‌ها داشتند و فتنه‌ها کردند و امید داشتند که سال بعد سالگردی برای پیروزی انقلاب وجود نداشته باشد ولی خدا را شاکریم که هر سال مردم ما  با شور بیشتری دهه فجر را جشن می‌گیرند.

,

 

,

40 سالگی انقلاب، نتیجه مجاهدت‌های شهداست

, 40 سالگی انقلاب، نتیجه مجاهدت‌های شهداست, 40 سالگی انقلاب، نتیجه مجاهدت‌های شهداست,

مادر شهید احمدی‌روشن ادامه داد: فرارسیدن چهل سالگی انقلاب در اوج عزت، نتیجه مجاهدت‌های بچه های همه ملت ایران است.

,

وی با درخواست از مسؤولان مبنی بر  ادامه راه و سیره شهدا، تصریح کرد: من از کسانی که در رأس کار هستند  به عنوان یک مادر شهید خواهش می‌کنم اشتباهاتی که در گذشته انجام گرفته  را تکرار نکنند.

,

سالاریان ادامه داد: از ابتدای انقلاب بسیار تهدید شدیم، هشت سال جنگ نابرابر را دیدیم، سال‌ها تحریم شدیم و در تحریم هستیم به طوری که نمی‌توانستیم حتی در زمان جنگ سیم خارداربه کشور وارد کنیم اما با همه این مشکلات با عنایت خدا و راهنمایی مقام معظم رهبری ما پیشرفت کردیم و البته این راه ادامه دارد.

,

 

,

مسؤولان به ظرفیت داخل تکیه کنند

, مسؤولان به ظرفیت داخل تکیه کنند, مسؤولان به ظرفیت داخل تکیه کنند,

وی با اشاره به اینکه نباید از تحریم‌ها ترسید و مسؤولان باید به مردم ایران و ظرفیت داخل تکیه کنند، گفت: با تلاش و کوشش می‌توان کشور را به سربلندی رساند نه با ترساندن مردم.

,

مادر شهید احمدی‌روشن بیان کرد: مسؤولان باید آزاده‌تر عمل کنند؛ اکنون کشور ما در زمینه‌های مختلفی چون نظامی، پزشکی، هسته‌ای بسیار پیشرفت کرده هرچند هسته‌ای  تعطیل شده  ولی اگر مسؤولان برگردند و مجدد به جوان‌ها تکیه کنند می‌توان همه چیز را سر جای اولش برگرداند و درست کرد.

,

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: از طرف من از مردم همدان تشکر و عذرخواهی کنید چرا که امسال برای سالگرد مصطفی نمی‌توانم در همدان حضور داشته باشم زیرا همزمان با مراسم سالگردش در همدان، مراسمی نیز در کنار مرقدش، امامزاده علی اکبر چیذر  برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه