اخبار داغ

ازبکستان ۲- عمان ۱؛ سخت‌ترین برد جام

ازبکستان ۲- عمان ۱؛ سخت‌ترین برد جام
شاگردان هکتور کوپر در دیداری دشوار و رقابتی نزدیک موفق به پیروزی برابر عمان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "ورزش سه"، در دومین مسابقه گروه F جام ملت‌های آسیا تیم‌های ملی ازبکستان و عمان از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه الشارجه امارات به قضاوت کو هیونگ جین از کره جنوبی به مصاف هم رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

شاگردان پیم وربیک در تیم عمان نمایش فراتر از انتظاری در این مسابقه داشتند و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما در دقیقه ۳۴ روی ضربه ایستگاهی تماشایی اودیل احمدوف دروازه خود را باز شده دیدند و در نیمه اول، یک بر صفر نتیجه را به ازبکستان واگذار کردند.

,

 

,

در نیمه دوم نمایش هجومی تیم عمان ادامه پیدا کرد و در نهایت حملات این تیم در دقیقه ۷۲ نتیجه داد و آنها موفق شدند روی پاس در عمق محسن صالح الغسانی از میانه زمین و ضربه تمام کننده علی سلیمان البوسعیدی که ایگناتی نستروف را دریبل کرد و شوت زمینی زد، دروازه ازبکستان را باز کنند.

,

 

,

شاگردان هکتور کوپر که نمی‌خواستند سه امتیاز این بازی را از دست دهند، در دقیقه ۸۵ روی یک ضد حمله سریع با پاس در عمق علی‌بائف و ضربه بغل پای چپ الدور شومورودوف به گل دوم رسیدند و برای دومین بار از تیم عمان پیش افتادند.

,

در ادامه یگور کریمتس در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده از زمین اخراج شد تا ازبکستان لحظات پایانی مسابقه را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد ولی در نهایت موفق شد در دیداری دشوار و نزدیک، برتری ۲ بر یک را حفظ کند و در نخستین دیدار جام ملت‌های آسیا برابر عمان به پیروزی دست پیدا کند.

,

 

,

جلال‌الدین ماشاریپوف(۲۹) و ایگناتی نستروف(۵۸)، دو بازیکن ازبکستان نیز در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

,

 

,

در دیگر مسابقه گروه F جام ملت‌های آسیا، ساعاتی قبل تیم ملی ژاپن توانست به برتری ۳ بر ۲ مقابل ترکمنستان برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه