اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

دشمن برای ایجاد تردید در مواضع انقلابیون روز و شب در تلاش است/ دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال بزرگنمایی مشکلات کشور است

دشمن برای ایجاد تردید در مواضع انقلابیون روز و شب در تلاش است/ دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال بزرگنمایی مشکلات کشور است
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن برای ایجاد هراس در اذهان عمومی و تزلزل و تردید در مواضع انقلابیون، روز و شب در تلاش است تا با استفاده از بستر فضای مجازی مشکلات کشور را بزرگنمایی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم اظهار کرد: سخنان روز گذشته رهبری، فتح باب جدیدی در برابر دشمنی دیرینه آمریکا و محاسبات و پیشگویی های آنها بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: سران آمریکایی بیش از آنکه مغرور قدرت نظامی، اقتصادی و سیاسی باشند، بر روی پیش بینی های خود مانور داده و به گمان باطلشان ابرقدرت بودن آمریکا در دنیا را مرهون پیشگویی‌های دقیق خود هستند؛ البته دروغگویی آنها در حوزه محاسبات هم خیلی بیشتر از حوزه تهدیدات نظامی است.

,

آمریکایی ها تصمیم داشتند کریسمس 2019 را در تهران جشن بگیرند

, آمریکایی ها تصمیم داشتند کریسمس 2019 را در تهران جشن بگیرند,

عضو مجلس خبرگان رهبری تشریح کرد: نطق امروز مقام معظم رهبری یک نوع پرده برداری بود از خطا و اشتباه آمریکایی ها در حوزه محاسباتی آنها در طول این 40 ساله انقلاب؛ از حوادث دهم دی 56 گرفته تا قضیه عملیات مرصاد و در نهایت کریسمس سال 2019 که تصمیم داشتند جشن آن را در تهران برگزار کنند.

,

آیت الله خراسانی تصریح کرد: تمام اقداماتی که ذکر شد در جهت زدن تیر خلاصی به هویت انقلابیون و ناامید کردن آنها بود که خوشبختانه، با فضل الهی هیچ یک از آنها به ثمر ننشست.

,

وی تاکید کرد: لازم است فتح باب و افشاگری های امروز رهبر انقلاب با ساز و کارهای صحیح فرهنگی، اجتماعی، علمی و سیاسی تبیین شده و به اطلاع همه برسد تا این مردم و مسئولین موضع خود را نسبت به دشمن قسم خورده نظام بدانند.

,

دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال بزرگنمایی مشکلات کشور است/ دشمن برای ایجاد تردید در مواضع انقلابیون، روز و شب در تلاش است

, دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال بزرگنمایی مشکلات کشور است/ دشمن برای ایجاد تردید در مواضع انقلابیون، روز و شب در تلاش است,

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش های دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث اسلام هراسی غرب گفت: دشمن برای ایجاد هراس در اذهان عمومی و تزلزل و تردید در مواضع انقلابیون، روز و شب در تلاش است تا با استفاده از بستر شبکه های اجتماعی، ماهواره و اینترنت، اتفاقاتی از قبیل نارضایتی مردم و اعتراضات آنها را بزرگنمایی کرده و با تعابیر کاملا دروغین در تمام سطوح رسانه ها منتشر کند.

,

آیت الله خراسانی افزود: البته واقعیت امر این نیست، اما از دشمن کاری غیر از دشمنی انتظار نمی رود و مسئولین باید فارغ از بزرگنمایی دشمن، چنین مواردی را فرصتی برای خدمت به مردم تلقی کنند.

,

برخی مشکلات حاصل نفوذ عناصر بیگانه در برخی دستگاه ها است

, برخی مشکلات حاصل نفوذ عناصر بیگانه در برخی دستگاه ها است,

وی تصریح کرد: مشکلات به نحوی که دشمن بیانگر آن است وجود ندارد اما باید پذیرفت مواردی در کشور وجود دارد که در نتیجه نفوذ عناصر بیگانه در بدنه برخی دستگاه ها به وجود آمده است.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: با همه این وجود مسئولان باید با همت والا و عزم و اراده جهادی، مثل همیشه دشمن را ناکام گذاشته و سنگین ترین شکست را نصیب او کنند.

,

آیت الله خراسانی گفت: این که حرفی از مردم به میان نیامد به دلیل آن است که در خصوص مردم حرفی برای گفتن وجود ندارد؛ این مردم در تمام عرصه ها هم پای کار بوده و هم شاکر و متعهد هستند؛ اما برخی مسئولین باید حواس خود را جمع کنند که مبادا همسو با دشمن حرکت کرده و در زمین او بازی کنند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه مردم و مسئولین کشور باید از فرصت وجود این موهبت الهی و رهبر با فراصت، شجاع و دلیر انقلاب اسلامی به نحو احسن استفاده کرده و خدای خود را بابت داشتن چنین نعمتی شکر کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه