اخبار داغ

مرگ ۴۷ نفر بر اثر حوادث رانندگی در بوکان

مرگ ۴۷ نفر بر اثر حوادث رانندگی در بوکان
فرمانده انتظامی بوکان گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۴۷ نفر در حوادث رانندگی درون و برون شهری این شهرستان جان خود را از دست داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  سرهنگ مجید محبعلی روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستانی، با اشاره به آخرین اقدمات پلیس این شهرستان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی به متلاشی شدن چند باند حرفه ای اشاره و عنوان کرد: پلیس برای افزایش ارتقاء امنیت همشهریان بوکانی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، در ادامه با اشاره به باندهای متلاشی شده به باند سارقین موتور سیکلت اشاره و تصریح کرد: این باند از ۴ نفر سارق و ۳ نفر مالخر بودند که شناسایی و بازداشت شدند.

,

وی ادامه داد: این باند موفق شده بودند که ۲۵ دستگاه موتور سیکلت را طی بازده معینی سرقت کنند.

,

محبعلی تصریح کرد: ارزش ریالی این موتور سیکلت ها ۲۵۰ میلیون ریال است.

,

فرمانده انتظامی بوکان، از متلاشی شدن دو باند بزرگ سارقین خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: این دو باند متشکل از ۵ نفر بودند که تا کنون به سرقت ۶ خودرو اعتراف کرده اند.

,

وی، ادامه داد: ارزش خودروهای سرقت شده ۴ میلیارد ریال است و تحقیقات در این باره هنوز ادامه داد.

,

سرهنگ محبعلی، با اشاره به متلاشی شدن باند سرقت از خانه باغ ها و منازل در بوکان نیز اظهار کرد: با تلاش تیم های تخصصی پلیس طی هفته گذشته باند ۳ نفره سارقین خانه های اطراف بوکان شناسایی و دستگیر شدند.

,

وی، تصریح کرد: این باند ۳ نفره تا کنون به ۱۲ فقره سرقت خانه باغ های بوکان اعتراف کردند که ارزش اموال سرقتی از این تعداد خانه باغ ۲۰۰ میلیون ریال براورد شده است.

,

فرمانده انتظامی بوکان، همچنین از متلاشی شدن باند سرقت از منازل نیز خبر داد و گفت: یک نفر سارق و دو نفر مالخر این باند را تشکیل داده بودند.

,

وی ادامه داد: این باند به ۱۵ فقره سرقت به ارزش ریالی ۵۷۰ میلیون ریال اعتراف کرده اند.

,

در ادامه این نشست خبری، فرمانده نیروی انتظامی بوکان با اشاره به سوانح رانندگی درون و برون شهری اسن شهرستان طی ۱۰ ماه گذشته، عنوان کرد: ۴۷ نفر در تصادفات رانندگی درون و برون شهری بوکان طی ۹ ماه گذشته سال ۹۷ خبر داد و عنوان کرد: طی ۱۰ ماه گذشته ۴۷ نفر در سوانح رانندگی شهرستان جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته است.

,

وی، افزود: در تصادفات درون و برون شهری بوکان طی ۱۰ ماه گذشته شاهد مرگ ۳۴ نفر از هموطنان و همشهریان بوکانی بودیم که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۳۶ نفر کاهش ۶ درصدی را به خود می بیند.

,

محبعلی، همچنین با اشاره به تصادف جرحی درون و برن شهری بوکان طی ۱۰ ماه گذشته نیز عنوان کرد: طی ۱۰ ماه گذشته ۸۳۷ نفر دچار جراحات مختلف شده اند که این آمارنشان می دهد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۱۶ درصدی رو به رو هستیم.

,

فرمانده نیروی انتظامی بوکان، ادامه داد: تعداد متوفیان تصادفات درون و برون شهری بوکان طی ۱۰ ماه گذشته ۴۷ نفر بوده که این امار در ۱۰ ماه سال گذشته ۵۲ نفر بوده است.

,

وی، افزود: در این راستا نیز در مجموع متوفیان ۹۷ نسبت به ۹۶ با کاهش ۱۲ درصدی مواجه هستیم .

,

محبعلی، با اشاره به تعداد مجروحین تصادفات درون و برون شهری شهرستان در ۱۰ ماهه سال جاری نیز گفت: تعداد مجروحین تصادفات درون و برون شهری شهرستان ۱۲۸۳ نفر بوده که نسبت به سال گذشته با افزایشی ۲۷ درصدی مواجه است.

,

وی همچنین در پایان از شناسایی و دستگری دو متهم فراری مقل و انتقال مواد مخدر صنعتی در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: قاچاقچی که در امر تولید و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند، در این شهرستان دستگیر شدند.

,

فرمانده انتظامی بوکان، افزود ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی این سوداگران مرگ را که به صورت شبکه ای فعالیت داشتند را شناسایی و دستگیر کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: این افراد به صورت جداگانه دو محموله ۱۰ و ۲۰ کیلوگرمی شیشه را به جنوب کشور منتقل کرده بودند و توسط پلیس تحت تعقیب قرار داشتند که در بوکان دستگیر شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه