اخبار داغ

توسط کانون‌های مساجد اسدآباد صورت می‌گیرد؛

اجرای ۷۰ عنوان برنامه فرهنگی- هنری در فجر چهلم

اجرای ۷۰ عنوان برنامه فرهنگی- هنری در فجر چهلم
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد گفت: ۷۰ برنامه فرهنگی هنری توسط کانون‌های فرهنگی مساجد اسداباد در دهه فجر انقلاب امسال اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع از اجرای برنامه‌های متنوع در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: عمده این برنامه‌ها با موضوعات فرهنگی و هنری است که توسط کانون‌های فرهنگی مساجد اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, افع,

وی اضافه کرد: در سطح شهرستان اسدآباد، ۵۷ کانون فرهنگی مساجد وجود دارد که ۷۰ عنوان برنامه در این کانون‌ها انجام خواهد شد.

,

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد افزود:  از این تعداد، ۳۰ کانون در روستاها و مابقی در شهرهای آجین و اسدآباد است.

,

  وی برگزاری عصر شعر انقلاب در فجر چهلم را از جمله برنامه‌های فرهنگی عنوان و اضافه کرد: این برنامه نیز توسط انجمن‌های ادبی شهرستان انجام می‌شود.

,

قاسمی گفت: در سطح شهرستان اسدآباد، چهار انجمن ادبی فعال بوده که سه مورد از آنها در شهر آجین و اسدآباد و یک انجمن در روستای کمشانه فعال است.

,

وی از برگزاری هشت کارگاه آموزش موسیقی عصر ایرانی در فجر چهلم خبر داد و گفت: این کارگاه نیز توسط هنرمندان در انجمن موسیقی عارف با دعوت از اساتید مجرب انجام می‌شود.

,

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد ادامه داد: این کارگاه به صورت روزانه در سه الی چهار ساعت برگزار خواهد شد.

,

وی برگزاری کنسرت موسیقی عصر ایرانی توسط گروه حافظ شهرستان را از دیگر برنامه‌های فجر چهلم خواند و گفت: البته اجرای این برنامه‌ها به بعد از ایام فاطمیه موکول شده است.

,

 قاسمی برگزاری سه نمایش تئاتر، برپایی نمایشگاه عکس نماز به مدت یک هفته، برگزاری جشنواره جایزه ادبی استان در اسدآباد را از دیگر برنامه های فجر ۴۰ برشمرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه