اخبار داغ

تلاش مسئولان برای راه اندازی چرخ بیمارستان 32 تخت خوابی چرام ادامه دارد / مسئولان چرام این بار در تهران پیگیر شدند+تصاویر

تلاش مسئولان برای راه اندازی چرخ بیمارستان 32 تخت خوابی چرام ادامه دارد / مسئولان چرام این بار در تهران پیگیر شدند+تصاویر
فرماندار چرام گفت: در تهران پس از دیدار و تشکیل جلسه با رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و معاونین وزیر و اعضای کمیسیون،مشکلات و چالش های شهرستان چرام مطرح و مقرر شد اعضا به استان سفر و مشکلات را از نزدیک مشاهده و مرتفع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، در پی مشکلات بیمارستان چرام و حوزه بهداشت درمان و سلامت شهرستان چرام هادی فتاحی اصل فرماندار چرام به همراه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ، مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام ، رئیس مجمع خیرین استان با شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

 

,

فرماندار چرام بیان کرد: در این دیدار مشکلات حوزه بهداشت ،درمان و سلامت شهرستان چرام  بررسی و پیگیری شد.

,

 

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم و حیاتی که مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت بحث بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان چرام بود که از نیازهای اساسی  شهرستان است.

,

 

,

 

,

فتاحی گفت:در تهران پس از دیدار و تشکیل جلسه با رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و معاونین وزیر و اعضای کمیسیون،مشکلات و چالش های  شهرستان چرام مطرح و مقرر شد اعضا به استان سفر و مشکلات را از نزدیک مشاهده و مرتفع کنند.

,

 

,

تصاویر:

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه