اخبار داغ

فرماندار شهرستان ایجرود:

طرح توسعه فولاد ایجرود در فازهای ۲ و ۳ اجرا می‌شود/ پروژه جاده زنجان-بیجار در هفته دولت سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد

طرح توسعه فولاد ایجرود در فازهای ۲ و ۳ اجرا می‌شود/ پروژه جاده زنجان-بیجار در هفته دولت سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد
فرماندار شهرستان ایجرود با اشاره به تصمیم مدیریت کارخانه فولاد ایجرود برای توسعه این کارخانه گفت: طرح توسعه فازهای ۲ و ۳ فولاد ایجرود اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ توحید سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت فولاد ایجرود اظهار کرد: مالک فولاد ایجرود در نظر دارد تا با اجرای طرح توسعه فازهای ۲ و ۳ این کارخانه را راه‌اندازی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه اکنون این کارخانه در تامین مواد اولیه مشکلاتی دارد، ابراز کرد: در خصوص تامین آب این کارخانه نیز مقدمات کار برای اتصال به سد گلابر انجام شده و به نظرم این کار تا یک ماه آینده انجام شود.

,

فرماندار شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه برخی از کارگران این کارخانه به دلیل کبود مواد اولیه در مرخصی بودندِ، افزود: بخشی این کارگران دوباره به سرکارهایشان برگشته‌اند.

,

وی با اشاره به آخرین وضعیت شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان(پتروشیمی زنجان) نیز گفت: برخی از تجهیرات خریداری شده از آلمان وارد کشور شده و به زودی برای نصب به شهرشتان انتقال خواهد یافت.

,

سلیمی با بیان اینکه طبق قول اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت از روز نصب نخستین تجهیزات تا بهره برداری بیش از ۲ سال زمان نیاز است، خاطرنشان کرد: یعنی در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ شاهد بهره برداری خواهیم بود.

,

وی با اشاره به آخرین وضعیت جاده زنجان-بیجار عنوان کرد: بخش عمده‌ای از این پروژه انجام شده و اعتبارات آن نیز از ردیف اعتبارات ملی تامین می‌شود.

,

فرماندار شهرستان ایجرود با بیان اینکه محورهای زنجان-بیجار و زنجان-دندی از یک ردیف اعتبار دریافت می‌کنند، اظهار کرد: با توجه به اهمیت محور زنجان-بیجار برای استان بخش عمده‌ای از اعتبارات صرف تکمیل این پروژه می‌شود.

,

وی بیان کرد: طبق آخرین اطلاعات دریافتی ما درهفته دولت سال ۹۸ این پروژه تا زرین‌آباد به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

,

سلیمی با بیان اینکه پیمانکار بخش زرین آباد تا حلب نیز کارها را به خوبی به پیش می‌برد، گفت: سرعت پیشرفت پروژه جاده زنجان-بیجار رضایت بخش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه