اخبار داغ

طی ۴۸ ساعت گذشته؛

امدادرسانی به ۸۴۳ حادثه دیده در جاده های آذربایجان غربی

امدادرسانی به ۸۴۳ حادثه دیده در جاده های آذربایجان غربی
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به ۸۴۳ مسافر طی ۴۸ ساعت گذشته در جاده های استان توسط این جمعیت خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رضا مسافر در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با بیان این مطلب، اظهارداشت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۴۱ خودرو در ۶ محور استان دچار حادثه شده بودند که امدادرسانی به این حادثه دیده ها انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: نقده از پایگاه یئدی گوز ۱۱۸خودرو گرفتار وجود داشته که به ۳۷۹ نفر امدادرسانی شده و بیشترین امدادرسانی در ۲ روز گذشته را داشته است.

,

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمرآذربایجان غربی، ابراز کرد: همچنین عین الروم و پایگاه آغ بلاغ ۶۹ خودرو گرفتار به ۲۰۵ نفر حادثه دیده امدادرسانی شده و پس از آن تکاب گردنه مایین بلاغ به ۴۹ خودرو گرفتارو ۲۲۹ حادثه دیده امدادرسانی شده است.

,

وی، تصریح کرد: محور سردشت ـ بانه و مهاباد به سردشت نیز جمعا ۵ خودرو گرفتار با ۱۶ حادثه وجود داشت که کمک رسانی ها توسط این جمعیت انجام شد.

,

مسافر، تاکید کرد: در این ۶ محور ۲۰ تیم امدادی متشکل از ۵۲ نفر داوطلب و ۱۵ نفر پرسنا حضور داشته اند که مصدوم وجود نداشته اما ۲ نفردر عین الروم به مراکز درمانی منتقل شده و ۱۰ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

,

وی، با بیان اینکه ۶ دستگاه آمبولانس و ۴ دستگاه کمک دار در این امدادرسانی ها حضور داشته، عنوان کرد: در کل ۴۳ مورد انواع اقلام غذایی در بین حادثه دیده ها توزیع شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه