اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد اصفهان عنوان کرد؛

پرداخت مرحله اول بسته‌ های حمایتی دولت به ۱۰۵ هزار خانواده/ ارائه خدمات به ۲۱۰ هزار مددجو در سطح استان اصفهان

پرداخت مرحله اول بسته‌ های حمایتی دولت به ۱۰۵ هزار خانواده/ ارائه خدمات به  ۲۱۰ هزار مددجو در سطح استان اصفهان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه مرحله اول بسته‌های حمایتی به ۱۰۵ هزار خانواده پرداخت‌شده است، گفت: دو مرحله دیگر تا عید نوروز ۹۸ پرداخت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا متین پور در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به پرداخت بسته‌های حمایتی به مددجویان کمیته امداد اصفهان، اظهار کرد: ۱۰۵ هزار خانواده سبد غذایی پرداخت‌شده و تا عید نوروز ۹۸ دو مرحله دیگر پرداخت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: مبلغ این سبد حداقل  برای یک نفرها ۱۰۰ هزار تومان و پنج نفر به بالا ۳۰۰ هزار تومان است که ۵۰ هزار تومان برای هر نفر افزایش پیدا می‌کند.

,

وی افزود: بسته حمایتی شامل چهار غذای اصلی برنج، گوشت مرغ و محصولات پروتئینی می‌شود.

,

متین پور با اشاره به راه‌های کمک‌های مردمی به کمیته امداد، بیان کرد: راه‌های متفاوتی برای کمک به کمیته امداد امام خمینی وجود دارد؛ یکی از آن‌ها مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان و چهار کانال الکترونیکی برای مردم پیش‌بینی کردیم.

,

وی ادامه داد: #۳۱*۸۸۷۷* کد ussd است، شماره‌گیر ۹۶۸۸۷۷ با تلفن همراه و عدد یک به شماره ۸۸۷۷ و یکی از بهترین روش‌ها هم سایت کمیته امداد است.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان خاطرنشان کرد: عابر بانک‌ها و برخی از نرم‌افزارهای کاربردی هم گزینه‌ای برای کمک به مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته‌شده است.

,

وی در پایان گفت: حدود ۲۱۰ هزار نفر در ۱۰۵ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه