اخبار داغ

جانشین سابق نمایندگی ولی‌فقیه در هوافضای سپاه:

پای صندلی هر مسئول جمهوری اسلامی یک کربلا خون داده‌شده است/ معیشت مردم را به برجام اروپایی گره نزنید

پای صندلی هر مسئول جمهوری اسلامی یک کربلا خون داده‌شده است/ معیشت مردم را به برجام اروپایی گره نزنید
جانشین سابق نمایندگی ولی‌فقیه در هوافضای سپاه بابیان اینکه پای صندلی هر مسئول یک کربلا خون داده‌شده است، گفت: کسانی که به کشور و نظام خیانت می‌کنند، خون این شهدا به آن‌ها سیلی خواهد زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت‌الاسلام سید محمدصادق ابطحی پیش ظهر امروز در سالگرد شهادت شهید لشکر حاج احمد کاظمی بابیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیش از ۲۳۰ هزار عزیز پای این انقلاب فداکاری کرده‌اند، اظهار کرد: این انقلاب ثمره ۴۰ سال ایثار و ازخودگذشتگی است و عزت، اقتدار نظام اسلامی مرهون خون شهداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

جانشین سابق نمایندگی ولی‌فقیه در هوافضای سپاه گفت: اگر در جهان سربلند هستیم و نام ایران لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد به دلیل ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و خداوند در قرآن بالاترین جایگاه را جایگاه شهید عنوان کرده است.

,

وی با اشاره به حیات شهید، افزود: زنده‌بودن شهید این است که برای آن خونی که برای دین داده است نامش باقی می‌ماند و برای همیشه در جامعه عزیز است.

,

حجت‌الاسلام ابطحی بیان کرد: اگر عالمی می‌تواند شهید تربیت کند، این شهیدان هستند که با فداکاری مسیر را برای علما آسان می‌کنند و به همین دلیل است که بالاترین مقام را شهید در محضر پروردگار دارد.

,

وی بابیان اینکه امام خامنه‌ای در فرمایشی می‌فرمایند، شهدای عزیز ما درزمانی که زنده‌بودن باجانشان از دین دفاع کردند و امروز هم با معنویت خودشان در حال دفاع از اسلام هستند و مسیر را برای ما هموار می‌کنند، خاطرنشان کرد: پای صندلی هر مسئول یک کربلا خون داده‌شده یعنی بیش از ۷۰ شهید جان داده‌اند.

,

استاد حوزه‌های علمیه اصفهان تصریح کرد: یقین بدانید کسانی که به کشور و نظام خیانت می‌کنند، خون این شهدا به آن‌ها سیلی خواهد زد؛ چرا باید مسئولان ارشد کشور در تریبون رسمی می‌گوید صندوق ذخیره ارزی ابتدای امسال به صفر رسیده بود و آیا این پهلو و دامن زدن به دشمن نیست.

,

معیشت مردم را به برجام اروپایی گره نزنید

, معیشت مردم را به برجام اروپایی گره نزنید, معیشت مردم را به برجام اروپایی گره نزنید,

وی با تأکید بر اینکه معیشت مردم را به برجام اروپایی گره نزنیم، ادامه داد: آنچه را برخی از مسئولان در شیشه شفاف نمی‌بینند رهبر معظم انقلاب در خشت خام دیدند.

,

حجت‌الاسلام ابطحی با گرامیداشت سالروز شهادت حاج احمد کاظمی و هم‌رزمان شهیدش گفت: سرلشکر کاظمی شخصیتی تلاشگر، دلسوز و خدمتگزار بی‌ادعا و اولین کسی بود که گفت خرمشهر را خدا آزاد کرد.

,

وی افزود: هنگام زلزله بم، شهید کاظمی با همه توان به کمک زلزله‌زدگان رفت و آن‌چنان فداکاری می‌کرد که در مدت ۷۲ ساعت حتی یک دقیقه به خواب نرفت و اجازه تصویربرداری فعالیت‌هایش را نداد.

,

جانشین سابق نمایندگی ولی‌فقیه در هوافضای سپاه بابیان اینکه شهید کاظمی در اکثر مجموعه‌های سپاه خدمت کرد و اثرات ماندگاری به‌جا گذاشت، افزود: در سه ماهی که در نیروی زمینی بود از ۱۰۰ رده این سازمان از فرماندهان تا سربازان سرکشی و دلجویی کرد.

,

وی با اشاره به دیگر خصوصیات این شهید عزیز بیان کرد: سرلشکر کاظمی امنیت و اقتدار آفرین برای انقلاب اسلامی بود و به مجموعه‌هایی که با رخوت و سستی عمل می‌کردند، اجازه ادامه این‌گونه فعالیت را نمی‌داد.

,

حجت‌الاسلام ابطحی با تأکید بر اینکه شهید کاظمی دنبال این بود عظمت جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان بکشد، تصریح کرد: در حوادثی که در برخی از شهرها رخ می‌داد در میدان بود و با تمام وجود دفاع می‌کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: حاج احمد کاظمی همه وجودش وقف تبعیت از رهبری در زمان امام راحل و امام خامنه‌ای بود و در هر مجموعه‌ای که حضور داشت توصیه به تبعیت از ولی‌فقیه و تأکید می‌کرد عزت جمهوری اسلامی وابسته به ایشان ست.

,

این استاد حوزه‌ علمیه اصفهان تأکید کرد: اگر امروز عزت سربلندی اقتدار و امنیت می‌خواهیم باید از رهبر معظم انقلاب تبعیت و با فتنه گران و شایعه‌سازان مبارزه کنیم و دفاع همه‌جانبه از انقلاب با حضور درصحنه وظیفه مردم است.

,

وی بابیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام شهادت حضرت زهرا (س) مقارن است، تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) در همه زمان‌ها برای ما پیروزی‌آفرین بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه