اخبار داغ

نماینده اصفهان در مجلس:

هشدار رهبری در پرهیز از اشرافی گری، جدی است/ مجلس و دولت بستر استفاده از جوان ها را فراهم کنند

هشدار رهبری در پرهیز از اشرافی گری، جدی است/ مجلس و دولت بستر استفاده از جوان ها را فراهم کنند
نماینده اصفهان با بیان اینکه مردم به شیوه و روش مسئولان نگاه می‌کنند، گفت: اگر از اشرافی گری پرهیز نشود بطور طبیعی مردم هم به آن سمت حرکت خواهد کرد لذا این هشدار رهبری؛ هشدار جدی است که هر فرد مسئول باید رعایت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: یکی از آفت های انقلابی و حکومتی گرایش مسئولان به اشرافی گری و تجملات دنیاو به بیان دیگر دنیا طلبی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر این موضوع که ابتدا اندیشه و فکر است و با تکیه به موقعیت و جایگاه تبدیل به قدرت می شود و رشد قدرت و وسوسه های شیطانی، انسان را به سمت دنیا طلبی و دنیا پرستی و طمع نسبت به اموال جامعه می برد.

,

وی با اشاره به اثرات اشرافی گری در جامعه، افزود: اشرافی‌گری باعث می‌شود بین مسئولان و مردم فاصله بیفتد و موجب فساد می شود و ده ها آثار آسیب دیگری رل دنبال خواهد داشت.

,

سالک عنوان کرد: هشداری که دیروز مقام معظم رهبری در پرهیز از اشرافی گری فرمودند در حقیقت بیان آیات و روایاتی است که در این زمینه به ما رسیده است.

,

احمد سالک با اشاره به نامه ۲۱ نهج البلاغه، بیان کرد: این نکته مهمی است که حضرت علی (ع) مدام به مسئولان پرهیز از اشرافی گری را هشدار می‌دادند و این هشدار را مقام معظم رهبری و حضرت امام به مسئولان حکومتی هم می دهند.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین مسئولان و مدیران و کسانی که در راس امور حاکمیتی هستند باید به عنوان یک واجب از انواع مختلف دنیا طلبی و اشرافی گری پرهیز کنند.

,

سالک با بیان اینکه مردم به شیوه و روش مسئولان نگاه می‌کنند،خاطرنشان کرد: اگر از اشرافی گری پرهیز نشود بطور طبیعی مردم هم به آن سمت حرکت خواهد کرد لذا این هشدار؛ هشدار جدی رهبری است که هر فرد مسئول باید رعایت کند.

,

احمد سالک همچنین گفت: رسالت هر انقلاب استفاده از جوانان است؛ قانون منع استفاده از بازنشسته ها تصویب و اجرا شد و هدف اصلی از اجرای قانون بازنشستگان به کارگیری جوانان تحصیل کرده و متعهد و انسان‌های فرهیخته ای بود که که در راس مدیریت جامعه قرار بگیرند و فعالیت شان را شروع کنند.

,

وی افزود: این توصیه های مقام معظم رهبری فقط در دیروز مطرح نشد و در جلسات مختلفی متذکر شدند و دولت و مجلس باید بستر استفاده از نسل جوان را فراهم کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه