اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

توجه به جوان و نیروی جوانی راه مقابله با آمریکا است

توجه به جوان و نیروی جوانی راه مقابله با آمریکا است
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: مؤثرین شیوه مقابله با سلطه آمریکایی‌ها و غرب توجه به جوان و نیروی جوانی است و مسؤولان باید در عرصه‌های مختلف عملی، انرژی و ایده‌های بزرگ را از جوانان بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قنادباشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار نافع با اشاره به هشدارهای رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم پیرامون اشراف‌گرایی و توصیه ایشان به جوانگرایی، اظهار کرد: سخنان گهربار ایشان مصداق همان ارزش‌هایی است که انقلاب اسلامی ارائه کرد و مردم با افتخار از آن حمایت کردند، در واقع همان فرهنگ انقلابی است که در ابتدای پیروزی انقلاب در سراسر کشور توانست برکات زیادی را بیافریند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی گفت: امروز اگر به عنوان یک قدرت در منطقه خاورمیانه و حتی جهان مطرح هستیم، به دلیل توجه مردم به ارزش‌های انقلاب از جمله ساده‌زیستی و عدم بروز اشرافی‌گری در جامعه است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: رهبر انقلاب در آستانه سالروز قیام مردم قم در 19 دی، ارزش‌های بزرگ انقلاب  را یادآوری کردند.

,

وی تصریح کرد: بنا به فرمایشات رهبری اگر بخواهیم مقابل آمریکایی‌ها بایستیم و در جنگ اقتصادی سربلند بیرون آییم، یکی از  شرط‌های آن این است که مسؤولان زندگی اشرافی‌گری نداشته و فاصله آنها از مردم زیاد نباشد و با مردم احساس همدلی کنند.

,

قنادباشی ادامه داد: اینگونه مسؤولان به بسیج مردمی اضافه شده و می‌توانند در مقابل این سختی‌ها بایستند و هرگونه شکافی که بین مردم و آنان است، برداشته می‌شود.

,

وی با بیان اینکه اگر مسؤول و مسؤولانی به هر میزانی وارد مقوله اشرافی‌گری شوند مردم هم به همان اندازه از آنان دور می‌شوند، یادآور شد: این خلاف قانون اساسی است که بنا را بر ساده‌زیستی گذاشته است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه شرط دیگر عبور ما از مسیر جنگ اقتصادی به کارگیری نیروی جوان است، گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند: « جوانان ما بلندپروازند  و بعضی مواقع این بلندپروازی‌ها به نفع کشور است و می‌تواند موتوری برای حرکت انقلاب باشد».

,

وی خاطرنشان کرد:  مؤثرین شیوه مقابله با سلطه آمریکایی‌ها و غرب توجه به جوان و نیروی جوانی است و مسؤولان باید در عرصه‌های مختلف عملی، انرژی و ایده‌های بزرگ را از جوانان بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه