اخبار داغ

توضیحات مدیر شعب بانک آینده کهگیلویه و بویراحمد درباره یک شایعه در فضای مجازی+تصاویر

توضیحات مدیر شعب بانک آینده کهگیلویه و بویراحمد درباره یک شایعه در فضای مجازی+تصاویر
رمضانی: هر کدام از شهروندان که در این بانک سپرده داشته می توانند روز شنبه در روز اول کاری به این شعبه مراجعه کرده و از سپرده ها و موجودی حساب خود آگاه شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ امروز ظهر در جلوی بانک آینده در مرکز شهر یاسوج تعدادی از سپرده گذاران به دلیل پخش شایعه ای تجمع کردند، که مدیر عامل بانک به حاضران گفت، موضوع مطرح شده شایعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

در همین رابطه مدیر عامل بانک آینده کشور گفت:  ورشکستگی بانک آینده صحت نداشته و این موضوع برخاسته از شایعات فضای مجازی است.

,

وی افزود: تمام خبرهای مربوط به ورشکستگی و اختلاس بانک آینده دروغ بوده، و خبرهای منتشره از سوی رسانه های معاند در روز های اخیر نشان میدهد که بار دیگر این رسانه ها در تلاش هستند تا موجی از نگرانی بین سپرده گذاران سیستم بانکی از طریق انتشار اخبار کذب، ایجاد کنند.

,

 

,

جلال رسول اف اشاره کرد: باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم که با بعضی شایعه پردازی معاندان، اعتماد مردم به بانک ها، دچار تزلزل شود.

,

 

,

مدیرعامل شعب بانک آینده کهگلیلویه و بویراحمد گت: ساعت کاری بانک تا  1:30 دقیقه بوده و مانند دیگر بانک ها، این شعبه تعطیل شده، اما در فضای مجازی  برخی شایعات مطرح شد که این بانک دچار ورشکستگی شده است.

,

رمضانی اشاره کرد: مردم به شایعات نقل شده در فضای مجازی توجه نکرده و از بابت موجودی سپرده های خود مطمین باشند.

,

 

,

وی افزود: هر کدام از شهروندان که در این بانک سپرده داشته می توانند روز شنبه در روز اول کاری به این شعبه مراجعه کرده و در رابطه با سپرده ها و موجودی حساب خود آگاه شوند

, ,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه