اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

مسئولین نسبت به تأمین کالاهای اساسی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند/هرگز به آمریکایی‌ها اعتماد نمی‌کنیم

مسئولین نسبت به تأمین کالاهای اساسی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند/هرگز به آمریکایی‌ها اعتماد نمی‌کنیم
آیت‌الله دری نجف‌آبادی: از دولت به‌صورت عمومی و خصوصاً مسئولان استان درخواست دارم تا به‌طور خاص به شرایط مردم رسیدگی کنند و شرایط را طوری مهیا کنند تا در دو سه ماه آینده و به‌خصوص شب عید، مردم نسبت به تأمین آذوقه و کالای اساسی خود دغدغه نداشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب(س) بیان کرد: حضرت زینب پس از مادرشان فاطمه زهرا(س) الگوی ولایت‌پذیری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

حضرت زینب(س) مظهر غیرت، شجاعت، حجاب و عفاف و تقوا است

, حضرت زینب(س) مظهر غیرت، شجاعت، حجاب و عفاف و تقوا است, حضرت زینب(س) مظهر غیرت، شجاعت، حجاب و عفاف و تقوا است,

وی حضرت زینب(س) را پیام‌رسان کربلا دانست و ادامه داد: ایشان مظهر غیرت، شجاعت، حلم و بردباری، حجاب و عفاف و تقوا است و ملت ما به وجود حضرت زینب (س) افتخار می‌کند. ما زینبی هستیم و برده بیگانگان و دشمنان نمی‌شویم.

,

دری نجف‌آبادی با اشاره به ۱۹ دی‌ماه سالروز انقلاب مردم و روحانیت قم در سال ۵۶ اظهار داشت: هرساله در این روز مردم با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) به زیارت مقام معظم رهبری می‌روند که امسال نیز مقام معظم رهبری با تحقیر آمریکایی‌ها محاسبات آن‌ها را احمقانه خواندند.

,

آمریکایی‌ها به هیچ‌یک از ملت‌های منطقه خدمت نکردند

, آمریکایی‌ها به هیچ‌یک از ملت‌های منطقه خدمت نکردند, آمریکایی‌ها به هیچ‌یک از ملت‌های منطقه خدمت نکردند,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: آمریکایی‌ها خیال می‌کنند با این تحریم‌ها پشت من و شما را می‌شکنند. البته آن‌ها از توان همه مرتجعین منطقه و منافقین هم در این جهت استفاده کردند اما نتوانستند این کار را بکنند. ما مردم هوشیارانه و آگاهانه مقاومت کرده و باشهامت و شجاعت پشت سر رهبری ایستاده‌ایم و قطعاً آمریکایی‌ها در این مرحله نیز شکست قطعی خواهند خورد.

,

 وی بابیان اینکه ملت ما ۷۰ سال آمریکایی‌ها را امتحان کرده‌اند تأکید کرد: هرگز به آن‌ها اعتماد نداشته و نخواهیم داشت. آمریکایی‌ها به هیچ‌یک از ملت‌های منطقه خدمت نکردند، جنگ‌های منطقه را حمایت کرده و مسبب بسیاری از مشکلات منطقه هستند.

,

دری نجف‌آبادی مسبب کودتای ۲۸ مرداد، جنگ تحمیلی و سقوط هواپیمای مسافربری ایران را آمریکایی‌ها دانست و افزود: حمایت از منافقینی که باعث شهادت شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی شدند را آمریکایی‌ها انجام دادند و باید پاسخگوی جنایات خود باشند.

,

مسئولان شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنند تا مردم برای تأمین مایحتاجشان دغدغه نداشته باشند

, مسئولان شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنند تا مردم برای تأمین مایحتاجشان دغدغه نداشته باشند, مسئولان شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنند تا مردم برای تأمین مایحتاجشان دغدغه نداشته باشند,

دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به اینکه شرایط امروز کشور از اوایل انقلاب بسیار بهتر شده است عنوان کرد: البته مقداری نارسایی جزئی در بعضی قسمت‌ها وجود دارد که بنده از دولت به‌صورت عمومی و خصوصاً مسئولان استان درخواست دارم تا به‌طور خاص به شرایط مردم رسیدگی کنند و شرایط را طوری مهیا کنند تا در دو سه ماه آینده و به‌خصوص شب عید، مردم نسبت به تأمین آذوقه و نیازمندی‌های خود دغدغه نداشته باشند.

,

۱۴ میلیارد دلار جهت تأمین کالاهای اساسی در نظر گرفته‌شده است

, ۱۴ میلیارد دلار جهت تأمین کالاهای اساسی در نظر گرفته‌شده است, ۱۴ میلیارد دلار جهت تأمین کالاهای اساسی در نظر گرفته‌شده است,

وی بابیان اینکه در بودجه سال آینده بیش از ۱۴ میلیارد دلار جهت تأمین کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومان در نظر گرفته‌شده است خطاب به مسئولان تصریح کرد: با مدیریت و نظارت به دلال‌ها اجازه ندهید مشکلاتی برای مردم به وجود بیاورند.

,

امام‌جمعه اراک افزود: مردم نوسانات ۵ تا ۱۰ درصدی را می‌پذیرند اما نوسانات بیشتر ظلم به مردم و انقلاب است.

,

دری نجف‌آبادی با خطاب قرار دادن استاندار، نمایندگان استان، دستگاه قضایی و شورای تأمین استان گفت: همه با درایت و حکمت و حمایت از اشتغال و تولید داخلی به‌صورت جدی نسبت به حل مشکلات مردم قدم بردارند. مردم هم باقدرت پشت امام و رهبری ایستاده‌اند و از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آیند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای ۴ عنوان کرد هم عملیات کربلای ۴ و هم عملیات کربلای ۵ کاملاً هدفمند بود منتهی در عملیات کربلای ۴ مسئولان در مرحله‌ای متوجه شدند که عملیات لو رفته و کمی کوتاه آمدند. اما چند روز بعد با عملیات کربلای ۵ عظمتی آفریدند و با امکانات محدود پیش رفتند و دشمنان را شکست دادند.

,

وی در پایان یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و شهیدان هسته‌ای را گرامیداشت و خطاب به مادران شهدا گفت: آفرین به شما که توانستید چنین فرزندانی تربیت کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه