اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه شهرهای اصفهان مطرح شد؛

دولت بازار را به حال خود رها کرده است/ مسئولان به میان مردم بیایند و دردهای مردم را بشنوند

دولت بازار را به حال خود رها کرده است/ مسئولان به میان مردم بیایند و دردهای مردم را بشنوند
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دولت بازار را به حال خود رها کرده است، گفت: باید قیمت کالاهای اساسی که مردم نیاز دارند اعلام شده و مشخص شود کدام اجناس با ارز دولتی وارد می شود، عده ای کالاها را به چند برابر قیمت می فروشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نمازجمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: تقوای الهی بدون ورع و دوری از گناه هیچ فایده ای ندارد اما باید بدانیم که خداوند شیطان را برای امتحان انسان قرارداده است اما به خاطر لطفی که دارد از انسان های مومن حمایت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: اگر فضل و رحمت خداوند با انسان ها نبود کمتر فردی پیدا می شد که فریب شیطان را نخورد.

,

امام جمعه اصفهان عنوان کرد: خداوند به وسیله انبیا و اولیا به انسان گوشزد کرده که شیطان دشمن آدمی است و همین دشمن شناسی باعث می شود که آدمی برخورد بهتری در شرایط مختلف داشته باشد البته شیطان یک دسمن مخفی است که انسان او را نمی بیند و همین امر مسأله را پیچیده می کند چون دائماً با انسان می جنگد.

,

وی افزود: سیطان قدم به قدم انسان را گمراه می کند و در اولین قدم فرد را دچار سستی در نماز خواندن می کند و همین عامل باعث می شود که آدمی از خداوند دور شود و کار به جایی می رسد که قیامت را تکذیب می کند.

,

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه بارها در آیات متعدد تاکید شده که فریب شیطان را نخورید، تصریح کرد: یکی از راه های نفود شیطان شرب خمر و قمار بازی است که به وسیله آن می خواهد بین انسان ها جدایی بیاندازد چون عقل و فهم از این طریق از آدمی گرفته می شود.

,

وی اضافه کرد: شیطان انسان را می ترساند که در مقابل دشمن بیایستید بنابراین کسی که در راه شیطان قدم برداشت همراه او خواهد بود.

,

امام جمعه اصفهان گفت: امروزه هم منافقین، مردم کشور ما را می ترسانند از اینکه فکر می کنید تنها آمریکا دشمن شماست بلکه دشمن های زیادی دارید که درمقابل آنها نمی توانید  مقاومت کنید در حالی که منافقان از اولیا شیطان هستند که می خواهند از کفار بترسید.

,

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شیطان بر مومنان نمی تواند مسلط شود، افزود: اگر انسانی ضعیف الایمان باشد او را به بدترین شرایط مبتلا می کند.

,

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به روز میلاد حضرت زینب (س)، گفت: این روز به عنوان روز پرستار نیز نامگذاری شده است البته نه فقط به خاطر پرستاری آن حضرت از امام سجاد بلکه حضرت زینب پرستار مادر خود حضرت فاطمه(س) و پدر خود حضرت علی(ع) و برادرش حضرت امام حسن مجتبی به هنگام شهادتشان هم بود.

,

وی اضافه کرد: حضرت زینب (س) از فرزندان امام حسین (ع) بعد از واقعه عاشورا پرستاری می کرد اما دولتمردان باید از پرستاران جمهوری اسلامی که همچون فرشته بر گرد بیماران می گردند بیشتر توجه کند و حقوق آنها را مورد توجه قرار دهند.

,

امام جمعه اصفهان عنوان کرد:24 دی ماه سالروز انتخاب آیت الله خامنه ای به امامت جمعه تهران است که به حق انسان دلسوز و فداکاری برای نظام جمهوری اسلامی است.

,

وی به فرارشاه در 26 دی ماه 57 اشاره کرد: در این روز کشور ما از دست دشمنان اسلام نجات پیدا کرد و در مسیر درست قرار گرفت ابه لطف خداوند متعال این حکومت به دست امام زمان (عج) برسد.

,

آیت الله طباطبایی نژاد ضمن گرامیداشت شهادت فدائیان اسلام تصریح کرد: امیدواریم با شهدای انقلاب اسلامی محشور شویم.

,

وی با بیان اینکه دولت بازار را به حال خود رها کرده است، افزود: باید قیمت کالاهای اساسی که مردم نیاز دارند اعلام شده  و مشخص شود کدام اجناس با ارز دولتی وارد می شود البته ما نمی خواهیم بازرسی های گسترده صورت بگیرد اما عده ای آب به آسیاب دشمن می ریزد و کالاها را به چند برابر قیمت می فروشند.

,

امام جمعه اصفهان یادآور شد: امسال نیز چهلمین سال پیروزی انقلاب را گرامی می داریم اما بنا نیست جشن بگیریم چون در این ایام در عزاداری فاطمیه قرار گرفته اما باید جوانان را در زمینه پیشرفت های این نظام روشن کنیم.

,

وی ادامه داد: غربی ها اعلام کرده اند که ایران 11 برابر میانگین در این چهل سال پیشرفت علمی داسته است.

,

آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: مردم ما بیدار هستند بنابراین هیچ کدام از مردم ما نباید در برابر سختی ها سست شوند و مثل براده های آهن به هم بچسبند.

,

وی خاطر نشان کرد: طرح ساماندهی زاینده رود در دولت به تصویب رسیده است نامه تشکر آمیزی هم استاندار برای دولت ارسال کرده است اما ما چون دیرباوریم منتظر می مانیم تا ببینم در عمل چه اتفاقات مثبتی خواهد افتاد آنگاه تشکر خواهیم کرد.

,

توان موشکی یادگار شهید تهرانی مقدم است نه شخص دیگری

, توان موشکی یادگار شهید تهرانی مقدم است نه شخص دیگری, توان موشکی یادگار شهید تهرانی مقدم است نه شخص دیگری,

حجت الاسلام مسعود سرافراز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه فولادشهر اظهار کرد: یکی از چیزهایی که انسان را کوچک می­کند این است که عجز و ایراد خود را به دیگران بگوید.

,

وی با بیان اینکه انسان اجازه ندارد گناهانش را به مردم بگوید، بلکه بین خودش و خداست، خاطرنشان کرد: یکی از افرادی که عجزش را با اولیا خدا مطرح کرد و خداوند به بهترین صورت قبول کرد جناب جون، غلام اباعبدالله(ع)بود.

,

امام جمعه فولادشهر افزود: می گویند روز عاشورا وقتی اصحاب رفتند و شهید شدند، جون دید که همه رفته اند و نوبت به او نرسیده است آمد خدمت امام حسین (ع) و عرضه داشت اجازه می دهید میدان بروم، حضرت به او فرمودند، تو برو! تو مرخصی! تو در راحتی ها با ما بودی، خودت را به این بلاهای ما مبتلا نکن، جون دیگر تحمل نیاورد و خود را به روی پاهای حسین (ع) انداخت و گفت درست است که من بدبو هستم، دارای شخصیت خانوادگی نیستم، رویم سیاه است، این ها همه درست است، اما بیا بر من منّت بگذار، اجازه بده من خوشبو و رو سفید شوم.

,

وی تشریح کرد: امام حسین (ع) به او اجازه داد و جون به میدان رفت و جنگید تا به روی زمین افتاد، طولی نکشید که دید سرش را یکی دارد از روی زمین بلند می کند، ابی عبدالله سرِ جون را بر دامان خود گرفت و برایش این دعا را خواند: «اللَّهُمَّ بَیِّضْ وَجْهَهُ وَ طَیِّبْ رِیحَه و …» خداوندا! روسفیدش کن و بدنش را خوشبو کن و اینگونه بود که مردم در بیستم محرم دیدند از صحرای کربلا نوری به آسمان بالا می رود، هر چه جلوتر می رفتند بوی بهتری به مشامشان می رسید، به محل رفتند و دیدند بدن مطهر جون است که بعد از ده روز، هم نورانی است و هم بوی خوبی پیدا کرده است و این چنین پاداشی ثمره اعلام عجز به خدا و عجز به ولی خداست.

,

خطیب نماز جمعه فولادشهر با توجه به درپیش بودن جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: قرار است به زودى و مقارن با ایام ۴۰ سالگى انقلاب اسلامى سه ماهواره جدید ایرانى به فضاپرتاب شوند البته این رویداد، پیشاپیش موجب عصبانیت شدید آمریکایى‏ ها شده به طوری که وزیر امور خارجه آمریکا به این قضیه واکنش نشان داد و ایران را تهدید کرد و مدعى‏ شد این اقدام نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شوراى امنیت سازمان ملل است.

,

وی با اشاره به اظهارات اخیر روحانی در مراسم سالگرد هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: ایشان عنوان کرد که طراحی و ساخت موشک مال آقای هاشمی بود، اگر ما امروز قدرت دفاعی و فناوری نوین داریم از یادگارهای هاشمی است که در جواب به این اظهارات باید عرض کنیم که ظاهرا آقای روحانی به خاطر ندارد که آقای هاشمی رفسنجانی آرزو داشت که روحانی در دولت دوم خود قوای نظامی کشور را تعطیل کند.

, ر,

امام جمعه فولادشهر با بیان اینکه دنیای فردای هاشمی دنیای گفتمان بود نه موشک، تصریح کرد: آقای روحانی ظاهرا فراموش کرده است که صاحب توییت معروف «دنیای فردا دنیای گفتمان است نه دنیای موشک» کسی جز آقای هاشمی نبوده است و حتما به یاد ندارد که این موضع غلط با واکنش قاطع رهبر معظم  انقلاب روبه رو شد که فرمودند، اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.

, و,

وی خاطرنشان کرد: البته خدا را شکر که طبق قانون اساسی، مدیریت و فرماندهی نیروهای مسلح و قوای نظامی کشور در اختیار ولی فقیه است و گرنه همانطور که قلب رآکتورهای اتمی را بتن ریزی و تاسیسات هسته ای را پلمپ کردند این بخش را هم به یک دکور بی خاصیت تبدیل می کردند.

,

خطیب نماز جمعه فولادشهر با تاکید براینکه آقای روحانی مردم فراموش نمی کنند که گفتید با برجام هم چرخ سانتریفیوژها می چرخد هم چرخ زندگی مردم و هم مشکل آب شرب ملت هم حل خواهد شد، یادآور شد: فراموش نمی کنیم پخش زنده صحبت های دیپلمات سابق ایران را که گفت به مرحوم هاشمی گفتم این مسیر برجام ما را به هچل می اندازد  ولی او گفت "جان کری" قول داده کارها را درست کند، هرچه من گفتم ایشان مرتب گفت "جان کری" قول داده، خب نتیجه اعتماد به کدخدا و قول جان کری را امروز داریم می بینیم.

, ر,

وی مصادره کردن دستاوردهای شهدایی نظیر تهرانی مقدم را کار ناثوابی دانست و یادآور شد: آقای روحانی شما دستاورد و ثمره خون شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران را مصادره به مطلوب می کنید، جناب آقای روحانی شما بهتر است به جای این بازی های فریبنده سیاسی، به این سوال پاسخ دهید که وعده هایی که به این ملت دادید چه شد؟

,

آمریکا در فشارهای اقتصادی علیه ایران شکست سنگینی متحمل خواهد شد

, آمریکا در فشارهای اقتصادی علیه ایران شکست سنگینی متحمل خواهد شد, آمریکا در فشارهای اقتصادی علیه ایران شکست سنگینی متحمل خواهد شد,

حجت الاسلام و المسلمین اکبر دهقان در نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سید علی (ع) این شهر با اشاره به فرمایشات رهبری در جمع مردم قم گفت: توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری کارساز و کار گشا است و باید به این فرمایشات عمل کرد. 

, حجت الاسلام و المسلمین اکبر دهقان در نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سید علی (ع) این شهر با اشاره به فرمایشات رهبری در جمع مردم قم گفت: توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری کارساز و کار گشا است و باید به این فرمایشات عمل کرد. ,

امام جمعه موقت نایین ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند برای حل مشکلات به روحیه انقلابی و خود باوری نیاز است و باید به جوانان اعتماد کرد زیرا این قشر آینده سازان کشور هستند.

, امام جمعه موقت نایین ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند برای حل مشکلات به روحیه انقلابی و خود باوری نیاز است و باید به جوانان اعتماد کرد زیرا این قشر آینده سازان کشور هستند.,

وی گفت: جوانان فضای مجازی را به محیطی برای زدن تو دهنی به دشمن تبدیل و با اطلاع رسانی و بصیرت افزایی آنها را در رسیدن به اهداف شومشان نا امید کنند.

, وی گفت: جوانان فضای مجازی را به محیطی برای زدن تو دهنی به دشمن تبدیل و با اطلاع رسانی و بصیرت افزایی آنها را در رسیدن به اهداف شومشان نا امید کنند.,

حجت الاسلام والمسلمین دهقان اظهارداشت: رهبرمعظم انقلاب دراین دیدار فرمودند آمریکا اعتباری ندارد و طبل تو خالی است و نباید از تهدیدهای دولتمردان این کشور ترسید.

, حجت الاسلام والمسلمین دهقان اظهارداشت: رهبرمعظم انقلاب دراین دیدار فرمودند آمریکا اعتباری ندارد و طبل تو خالی است و نباید از تهدیدهای دولتمردان این کشور ترسید.,

وی ادامه داد: رهبری در این دیدار مطالبی را در ارتباط با نقش حوزه های علمیه و روحانیت، عنوان کردند و فرمودند که محاسبات غلط آمریکا در ایران همواره موجب ناکامی آنها شده است.

, وی ادامه داد: رهبری در این دیدار مطالبی را در ارتباط با نقش حوزه های علمیه و روحانیت، عنوان کردند و فرمودند که محاسبات غلط آمریکا در ایران همواره موجب ناکامی آنها شده است.,

دهقان با تاکید بر اینکه تمامی مسئولان در هر جایگاهی که هستند به وظیفه خود عمل کنند، بیان کرد: رهبری مانند پدری دلسوز توصیه کردند کسانی که قدرت و مسئولیت دارند از اشرافی گری، اسراف و رفتارهای طاغوتی اجتناب و مشکلات طبقات ضعیف را رفع کنند چراکه این خدمتگزاری نعمت بزرگ پرودگار است.

, دهقان با تاکید بر اینکه تمامی مسئولان در هر جایگاهی که هستند به وظیفه خود عمل کنند، بیان کرد: رهبری مانند پدری دلسوز توصیه کردند کسانی که قدرت و مسئولیت دارند از اشرافی گری، اسراف و رفتارهای طاغوتی اجتناب و مشکلات طبقات ضعیف را رفع کنند چراکه این خدمتگزاری نعمت بزرگ پرودگار است.,

وی با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افزود: آیین های این ایام باید با شکوه بیشتر برگزار و در دهه مبارک فجر به محرومان بیشتر رسیدگی شود.

, وی با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افزود: آیین های این ایام باید با شکوه بیشتر برگزار و در دهه مبارک فجر به محرومان بیشتر رسیدگی شود.,

امام جمعه موقت نایین در بخش دیگری با اشاره به ولادت حضرت زینب(ع) و روز پرستار افزود: حضرت زینب(س) الگوی خوبی برای بشریت است چرا که درعبادت، بصیرت و شجاعت اسوه و نمونه بود و حادثه دلخراش عاشورا را مدیریت و دشمن را وادار به شکست کرد.

, امام جمعه موقت نایین در بخش دیگری با اشاره به ولادت حضرت زینب(ع) و روز پرستار افزود: حضرت زینب(س) الگوی خوبی برای بشریت است چرا که درعبادت، بصیرت و شجاعت اسوه و نمونه بود و حادثه دلخراش عاشورا را مدیریت و دشمن را وادار به شکست کرد.,

مسئولان به میان مردم بیایند و دردهای مردم را بشنوند

, مسئولان به میان مردم بیایند و دردهای مردم را بشنوند, مسئولان به میان مردم بیایند و دردهای مردم را بشنوند,

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار کرد: مشکلات پرستاران را ما از طریق مسئولان مربوطه گوشزد می کنیم و چه بهتر بود بمناسبت این روز عزیز پرستاران در نماز جمعه حضور داشتند تا حداقل تبریک ما را مستقیم دریافت می کردند.

,

وی افزود: پرستاران به خود ببالند که الگویی همچون حضرت زینب(س) دارند و این قشر با امکانات  کم به جامعه خدمت می کنند.

,

امام جمعه اردستان گفت: رهبر انقلاب بمناسبت 19 دی رهنمودهای خود را با مردم در میان گذاشت و توجه مردم به دشمنی دشمنان اسلام  که همیشه وجود دارد را اعلام داشت و مسئولان را هم به معیشت مردم سفارش کردند.

,

حجت الاسلام دهشیری افزود: مسئولان باید از جنس مردم و در میان مردم باشند تا محبوب مردم شوند و اسلام و نظام اسلامی بعضی فخرفروشی ها توسط افراد و مسئولان را نمی پذیرد.

,

وی ابراز کرد: شاه ایران به دلیل اینکه حکومت را شخصی و مردم را از خود نمی دانست و تحکیم سلطه دشمن در منطقه را تقویت می کرد در چشم مردم منفور و سپس در 26 دیماه از کشور فراری شد.

,

امام جمعه اردستان با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که گفتند به من خدمتگذار بگویند بهتر است تا رهبر، افزود: مسئولان حضرت امام را سرمشق خود قرار داده و محبوبیت در پرتو تقوی و مردم داری است و چرا مسئولان در نماز جمعه کمتر دیده می شوند و در بین مردم حضورشان کم است.

,

حجت الاسلام دهشیری با توجه به سالروز شهدای هسته ای افزود: شهدای هسته ای به دستور مستقیم رژیم اسرائیل به شهادت رسیدند و باید این را بدانید که دشمن با فکر ایرانی اسلامی و پیشرفت فناوری که خود یک ارزش است مخالف بوده و ما باید آن به عنوان یک ارزش قدر بدانیم.

,

وی گفت: اربده کشی آمریکایی ه در منطقه ادامه دارد و با سفر به عربستان به سران این کشورها تفهیم کردند که دشمن شماره یک آنها همچنان ایران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه