اخبار داغ

ائمه جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه مطرح کردند؛

رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی نشان از بلوغ و شکوفایی سیاسی است/جوانان از فرصتهای فضای مجازی برای تقابل با دشمن استفاده کنند

رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی نشان از بلوغ و شکوفایی سیاسی است/جوانان از فرصتهای فضای مجازی برای تقابل با دشمن استفاده کنند
آیین عبادی _ سیاسی نماز جمعه ظهر امروز با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های امروز نیز پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی به موضوعاتی همچون اشاره کردند که در ادامه مشروح خطبه‌ها را با هم می‌خوانیم:
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی نشان از بلوغ و شکوفایی سیاسی است

, رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی نشان از بلوغ و شکوفایی سیاسی است,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: همان‌طور که امیرالمومنین علی (ع) می فرماید بهترین توشه برای آینده تقوا است که عزت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

وی گفت: تمام موجودات عالم جنودالله و تسلیم خداوند هستند لذا ما باید نگاهمان فقط به خداوند باشد.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: تمام سرمایه انسان در تسلیم بودن به حق خلاصه می شود و اگر کسی در امتحانات خداوند پیروز شود می تواند به درجات بالای انسانیت دست یابد.

وی در ادامه به ۲۲ دی روز تشکیل شورای فرهنگی به دستور امام(ره ) اشاره کرد و افزود: در این راستا رهبر انقلاب نیز عنایت ویژه به این موضوع دارد.

حضرت زینب(س) الگوی ماندگار بصیرت است

آیت الله علما تصریح کرد: همچنین روز ۲۲ دی ماه سالروز ولادت حضرت زینب(س) است که برای همه عالم الگوی ماندگار بصیرت، آگاهی، مدیریت و پرستاری است.

وی یادآور شد: زینب کبری(ره) با مدیریتی که داشت به همه ما درس بصیرت، مقاومت و دفاع از ارزشها را داد.

خطیب جمعه کرمانشاه بیان داشت: روز ۲۴ دی ماه سال ۵۸ مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه تهران منصوب شدند که نشان از تیزبینی و آینده نگری امام (ره) داشت و شاهد آن هستیم که تا به امروز مقام معظم رهبری این حکم را برای خود نگه داشته است.

وی در ادامه اشاره ای به سالروز شهادت نواب صفوی و یارانش در ۲۷ دی ماه داشت وگفت: این شهدا برای اسلام و انقلاب تلاش ها و مجاهدت های بسیاری کردند و زمینه ساز انقلاب بودند.

آمریکایی ها قول، عمل و امضایشان اعتباری ندارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان ضعف دستگاه محاسباتی آمریکایی ها را گوشزد کرد که تا امروز همه محاسبات آنها بی نتیجه بوده است.

وی گفت: آمریکایی ها قبل از تابستان عنوان کردند که تابستان داغی را خواهید داشت که هیچ خبری نبود پس از آن گفتند جشن کریسمس را در ایران می گیریم و دیدیم که این حساب و کتاب آنها توهمی بیش نبود.

آیت الله علما افزود: آمریکایی ها قول، عمل و امضایشان اعتباری ندارد و باید گفت که توانایی آنها در همین حد است.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: موسسه های غربی و خارجی نوشته اند که ایران پنجمین کشور ثروتمند جهان است و می بینیم که رهبر انقلاب در این خصوص پیش تر گفته بود اگر نفت و گاز را روی هم بریزیم در دنیا مثل و مانند نداریم.

وی با تصریح اینکه امروز به برکت فریاد مرگ بر آمریکا ملت ایران، در تمام کشورهای دنیا این شعار زنده شده است و سرمنشاء آن ایران است و رسیدن ایران به چهل سالگی را بلوغ و شکوفایی سیاسی و زنده ماندن انقلاب عنوان کرد.

جوانان باید به میدان کار و تجربه وارد شوند

آیت الله علما افزود: رهبر انقلاب به همه و در راس به مسئولین فرمود از اشرافیگری بپرهیزید و زندگی معمولی داشته باشید.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: اولویت کار دولت را توجه به معیشت مردم دانست و در این خصوص خطاب به مسئولین گفت: نباید کاری کنید که سفره مردم کمرنگ شود.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب نسبت به وارد کردن جوانان به میدان کار و تجربه تاکید کرد و از مسئولین اجرایی خواست که زمینه را برای فعالیت جوانان آماده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پایان اظهار داشت: تحریم ها باید وسیله ای برای شکوفایی و تبدیل تهدید به فرصت ها باشد که در این راه باید مردم و مسئولین تمام سعی خود را به کار بگیرند.

 

دشمن با تبلیغات مسموم در فضای مجازی به دنبال دلسردی مردم است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از امروله، حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: مقام معظم رهبری همه سران و مسولین کشور را به تقوای سیاسی دعوت می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه افراد باید از گمان های باطل دوری نمایند تصریح کرد: بسیاری از این گمان های بد راه برای انجام گناهان بزرگ باز می کند.

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی اشاره ای به ولادت حضرت زینب سلام الله علیها داشت و خاطر نشان کرد:این روز مبارک را به نام روز پرستار نام گذاری کرده اند  چرا که همه کمالات را دارا می باشد، زنی که تا خاموش است فاطمه زهرا سلام الله علیها است و هر وقت سخن بیان میکند امام علی علیه السلام را برای همگان نمایان می کند.

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : یزید به دنبال حذف اسلام بود ولی حضرت زینب سلام الله علیها چهره واقعی آنها را تا ابد برای همگان نشان داد.

حجت الاسلام الیاسی اشاره ای به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری داشت و تصریح کرد: هر کشوری در دنیا سخنان مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد بعید است بامشکل مواجه شود چرا که نگاه مقام معظم رهبری یک نگاه حکیمانه و امام با ماموم است.

وی یادآور شد: از همان روز های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی با فشار و تحریم های بسیار دشمنان در حال طرح ریزی و براندازی انقلاب بودند ولی میبینم که بعد از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب همه محاسبات دشمن به خطا رفته است.

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به راه اندازی جنگ های نیابتی در منطقه خاورمیانه توسط دشمنان داشت و گفت: آنها به دنبال ایجاد یک خاورمیانه جدید بودند ولی دیدیم چطور سیلی خوردند.

وی با بیان اینکه دشمنان از نفوذ همه جانبه ایران و انقلاب اسلامی در تمام دل های جهانیان می ترسند تشریح کرد : امام راحل فرموند انقلاب ما انفجار نور بود و هیچ کس نمی تواند مانع حرکت نور شود.

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی خاطر نشان کرد: در دوران جنگ ما حتی از داشتن سیم خاردار هم محروم بودیم و همین تحریم ها باعث شد تا جوانان و دانشمندان دست به کار شوند و دست به افتخاراتی بزنند که دشمن را شگفت انگیز کرده است.

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : سران غرب بویژه آمریکا درواقع دلقلک های سیاسی هستند و حرفایی می زنند که بسیار خنده دار است.

وی بیان کرد: هر فردی که در اداره ای مسئولیتی دارد بدون شک مدیون خون پاک شهدا هستند و بی کفایتی و ناشایستگی اصلا قابل توجیه نیست و نخواهد بود.

حجت الاسلام الیاسی تشریح کرد : مقام معظم رهبری امسال را به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند و برای تحقق آن همه مسولین و بویژه مردم بایدپای کار باشند چراکه هر وقت مردم در هر عرصه ای وارد شدند افتخار آفرینی کردند.

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت: دشمن با تبلیغات مسموم در فضای مجازی به دنبال دلسردی مردم است و میخواهند انسجام آنان را سست کنند.

 

اشرافیگری سمی است که اعتقادات مردم را از بین می برد/ مخاطب فرمایشات رهبری خود مسئولان محترم هستند

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از اسلام آباد خبر،  حجت الاسلام روح الله کرمی امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در 19 دی در دیدار مردم قم گفت: وفاداری مردم به نظام علت دشمنی آمریکاست و پیام رهبری از این نکته اینست که مواظب نقشه های دشمن باشد، دشمنان می خواهند مردم را از نظام و انقلاب بدبین کنند اما به هدف پلید خود نمی رسند.

وی افزود: آنچه مردم را ناراحت می کند بی عدالتی است، علت بد بینی مردم به بی عدالتی و بی کفایتی بعضی از مسئولین  است نه اصل نظام. همان طور که رهبر انقلاب فرمودند؛ مسئولین مراقب رفتارهای طاغوتی خود باشید، مردم وقتی خانه های اشرافی مسئولین  و جیب خالی خود را می بینند بد بین می شوند، بنابر این اشرافیگری سمی است که اعتقادات مردم را از بین می برد.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب اظهار کرد: برخی مسئولین بعد از فرمایشات رهبری می آیند و تفسیر می کنند در حالی که مخاطب فرمایشات رهبری خود مسئولان محترم هستند، رهبری رسیدگی به معیشت مردم به ویژه اقشار ضعیف تأکید دارند، کارهایی شده اما کافی نیست و مقصر مدیرانی هستند که برای سفره خالی مردم کاری نکرده اند.

حجت الاسلام روح الله کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 12 سال از مطرح شدن و تصویب احداث پتروشیمی در اسلام آبادغرب می گذرد از مسئولین امر خواست به مردم توضیح بدهند چرا پتروشیمی اسلام آبادغرب با گذشت۱۲سال  هنوز راه اندازی نشده است؟ چرا خیر و برکتی از این پتروشیمی به مردم مظلوم اسلام آبادغرب نرسیده؟ چرا هنوز پاسخ دقیق و قانع کننده ای در مورد عدم تاسیس پتروشیمی به مردم شهرستان داده نشده است‌.

وی با هشدار به مسئولین گفت:مسئولین محترم مواظب باشید که این کرسی های دنیوی به هیچ کس وفا نکرده،مواظب باشید آه جوانان بیکار و پدران و مادران دامنگیر شما نشود. مراقب قول هایی که به مردم می دهید باشید، اگر با درد مردم آشنا بودید و مردم از شما حمایت کردند برای رفع مشکلات مردم کار و تلاش بکنید نه اینکه در زمان انتخابات قولی را به مردم بدهید و بعد فراموش کنید، بعد از 4 سال با شعار دیگری دوباره نزد مردم بیائید.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب با اشاره به مناسبت های پیش رو ولادت حضرت زینب کبری(س) را تبریک گفت و در تبیین نامه امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر، بیان داشت: ستون دین و ساز و برگ در برابر دشمن عامه مردم هستند پس باید به عامه مردم بیشتر توجه شود اما در برخی از پست های مسئولیتی خلاف مصداق این فرمایش امام علی(ع)  مشاهده می شود  و به نزدیکان بیشتر توجه می شود.

 
 
جوانان از فرصتهای فضای مجازی برای تقابل با دشمن استفاده کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان بااشاره به سخنان رهبرانقلاب دردیدار با مردم قم اظهارداشت: رهبر انقلاب دراین دیدار به مسائل مهمی اشاره کردند و توصیه های مهمی نیز برای مردم و مسئولین داشتند.

وی بابیان اینکه رهبر انقلاب مسئولیت را برای مسئولین نعمت بزرگی از جانب خداوند دانستند ادامه داد : مسئولین باید قدر موقعیتهای خود را بدانند و در مسئولیتهای خود با شجاعت و عقلانیت عمل کنند.

 
امام جمعه شهرستان اذعان داشت : مسئولین باید ظرفیتهای داخلی را شناخته و قدردان آن باشند ود رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اهتمام لازم را داشته باشند.


وی درادامه به توصیه رهبر انقلاب برای مردم اشاره کردو گفت: رهبر انقلاب از مردم خواستند که کمک حال مسئولین بوده و با دولتمردان همکاری کنند تا رفع مشکلات کشور هموارتر گردد.

وی ادامه داد : رهبر انقلاب دراین دیدار بر لزوم بهره گیری از فرصتهای فضای مجازی توسط مردم تاکید کرده و از جوانان خواستند در این عرصه با شایعه سازیهای دشمن مقابله کرده و از آن بعنوان ابزاری برای زدن تودهنی به دشمن استفاده کنند.

حجت الاسلام فاطمی نسب فضای مجازی را دارای فرصتهای بسیاری دانست و ادامه داد : فضای مجازی آسیبهایی نیز دارد که لازم است سواد رسانه ای مردم دراین زمینه بیشتر شود تا خودرا دربرابر آسیبهای آن حفظ کنند.

امام جمعه شهرستان در ادامه بااشاره به بودجه سال ۱۳۹۸ کشور اظهار داشت : دولت و مجلس شورای اسلامی لازم است که در بررسی بودجه کشور دقت و توجه مضاعفی داشته باشند تا بودجه شرکتهای دولتی مربوط به مردم تامین و نسبت به تحقق آن اطمینان حاصل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به میلاد حضرت زینب س و روز پرستار اشاره کردو گفت: حضرت زینب س الگوی ماندگار ایثار و بصیرت زن مسلمان است که بایستی الگوی بانوان مسلمان قرارگیرد.


فاطمی نسب افزود :گذشت ، ایثار و صبر همراه با بصیرت در راه انجام تکلیف الهی از شاخصه های مهم حضرت زینب س می باشد .

وی سالروز شهادت شهید نواب صفوی و یارانش را ازدیگر مناسبتهای هفته عنوان کردو اظهارداشت : شهید نواب صفوی شهید راه نگتشکیل حکومت اسلامی بود که رهبر انقلاب درمورد رویکرد انقلابی و خط مشی سیاسی ایشان می فرماید: اساس سخن نواب این بود که اسلام باید زنده شود باید حکومت کند .

امام جمعه شهرستان بابیان آیه ای از قرآن کریم اظهارداشت : خداوند مومنان را از تکیه گاه قراردادن کافران منع کرده است.
وی ادامه داد : پذیرش ولایت کفار با ایمان سازگار نیست و دوستی بامومنان و دشمنی با کافران لازمه ایمان است و باید از هرنوع توافق وقراردادی که نتیجه اش به زیان مسلمانان باشد پرهیز کرد .

 

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: همان‌طور که امیرالمومنین علی (ع) می فرماید بهترین توشه برای آینده تقوا است که عزت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی گفت: تمام موجودات عالم جنودالله و تسلیم خداوند هستند لذا ما باید نگاهمان فقط به خداوند باشد.

,

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: تمام سرمایه انسان در تسلیم بودن به حق خلاصه می شود و اگر کسی در امتحانات خداوند پیروز شود می تواند به درجات بالای انسانیت دست یابد.

,

وی در ادامه به ۲۲ دی روز تشکیل شورای فرهنگی به دستور امام(ره ) اشاره کرد و افزود: در این راستا رهبر انقلاب نیز عنایت ویژه به این موضوع دارد.

,

حضرت زینب(س) الگوی ماندگار بصیرت است

, حضرت زینب(س) الگوی ماندگار بصیرت است, حضرت زینب(س) الگوی ماندگار بصیرت است,

آیت الله علما تصریح کرد: همچنین روز ۲۲ دی ماه سالروز ولادت حضرت زینب(س) است که برای همه عالم الگوی ماندگار بصیرت، آگاهی، مدیریت و پرستاری است.

,

وی یادآور شد: زینب کبری(ره) با مدیریتی که داشت به همه ما درس بصیرت، مقاومت و دفاع از ارزشها را داد.

,

خطیب جمعه کرمانشاه بیان داشت: روز ۲۴ دی ماه سال ۵۸ مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه تهران منصوب شدند که نشان از تیزبینی و آینده نگری امام (ره) داشت و شاهد آن هستیم که تا به امروز مقام معظم رهبری این حکم را برای خود نگه داشته است.

,

وی در ادامه اشاره ای به سالروز شهادت نواب صفوی و یارانش در ۲۷ دی ماه داشت وگفت: این شهدا برای اسلام و انقلاب تلاش ها و مجاهدت های بسیاری کردند و زمینه ساز انقلاب بودند.

,

آمریکایی ها قول، عمل و امضایشان اعتباری ندارد

, آمریکایی ها قول، عمل و امضایشان اعتباری ندارد, آمریکایی ها قول، عمل و امضایشان اعتباری ندارد,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان ضعف دستگاه محاسباتی آمریکایی ها را گوشزد کرد که تا امروز همه محاسبات آنها بی نتیجه بوده است.

,

وی گفت: آمریکایی ها قبل از تابستان عنوان کردند که تابستان داغی را خواهید داشت که هیچ خبری نبود پس از آن گفتند جشن کریسمس را در ایران می گیریم و دیدیم که این حساب و کتاب آنها توهمی بیش نبود.

,

آیت الله علما افزود: آمریکایی ها قول، عمل و امضایشان اعتباری ندارد و باید گفت که توانایی آنها در همین حد است.

,

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: موسسه های غربی و خارجی نوشته اند که ایران پنجمین کشور ثروتمند جهان است و می بینیم که رهبر انقلاب در این خصوص پیش تر گفته بود اگر نفت و گاز را روی هم بریزیم در دنیا مثل و مانند نداریم.

,

وی با تصریح اینکه امروز به برکت فریاد مرگ بر آمریکا ملت ایران، در تمام کشورهای دنیا این شعار زنده شده است و سرمنشاء آن ایران است و رسیدن ایران به چهل سالگی را بلوغ و شکوفایی سیاسی و زنده ماندن انقلاب عنوان کرد.

,

جوانان باید به میدان کار و تجربه وارد شوند

, جوانان باید به میدان کار و تجربه وارد شوند, جوانان باید به میدان کار و تجربه وارد شوند,

آیت الله علما افزود: رهبر انقلاب به همه و در راس به مسئولین فرمود از اشرافیگری بپرهیزید و زندگی معمولی داشته باشید.

,

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: اولویت کار دولت را توجه به معیشت مردم دانست و در این خصوص خطاب به مسئولین گفت: نباید کاری کنید که سفره مردم کمرنگ شود.

,

وی بیان کرد: رهبر انقلاب نسبت به وارد کردن جوانان به میدان کار و تجربه تاکید کرد و از مسئولین اجرایی خواست که زمینه را برای فعالیت جوانان آماده کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پایان اظهار داشت: تحریم ها باید وسیله ای برای شکوفایی و تبدیل تهدید به فرصت ها باشد که در این راه باید مردم و مسئولین تمام سعی خود را به کار بگیرند.

,

 

,

دشمن با تبلیغات مسموم در فضای مجازی به دنبال دلسردی مردم است

, دشمن با تبلیغات مسموم در فضای مجازی به دنبال دلسردی مردم است,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از امروله، حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: مقام معظم رهبری همه سران و مسولین کشور را به تقوای سیاسی دعوت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, امروله,

وی در ادامه با بیان اینکه افراد باید از گمان های باطل دوری نمایند تصریح کرد: بسیاری از این گمان های بد راه برای انجام گناهان بزرگ باز می کند.

,

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی اشاره ای به ولادت حضرت زینب سلام الله علیها داشت و خاطر نشان کرد:این روز مبارک را به نام روز پرستار نام گذاری کرده اند  چرا که همه کمالات را دارا می باشد، زنی که تا خاموش است فاطمه زهرا سلام الله علیها است و هر وقت سخن بیان میکند امام علی علیه السلام را برای همگان نمایان می کند.

,

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : یزید به دنبال حذف اسلام بود ولی حضرت زینب سلام الله علیها چهره واقعی آنها را تا ابد برای همگان نشان داد.

,

حجت الاسلام الیاسی اشاره ای به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری داشت و تصریح کرد: هر کشوری در دنیا سخنان مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد بعید است بامشکل مواجه شود چرا که نگاه مقام معظم رهبری یک نگاه حکیمانه و امام با ماموم است.

,

وی یادآور شد: از همان روز های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی با فشار و تحریم های بسیار دشمنان در حال طرح ریزی و براندازی انقلاب بودند ولی میبینم که بعد از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب همه محاسبات دشمن به خطا رفته است.

,

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به راه اندازی جنگ های نیابتی در منطقه خاورمیانه توسط دشمنان داشت و گفت: آنها به دنبال ایجاد یک خاورمیانه جدید بودند ولی دیدیم چطور سیلی خوردند.

,

وی با بیان اینکه دشمنان از نفوذ همه جانبه ایران و انقلاب اسلامی در تمام دل های جهانیان می ترسند تشریح کرد : امام راحل فرموند انقلاب ما انفجار نور بود و هیچ کس نمی تواند مانع حرکت نور شود.

,

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی خاطر نشان کرد: در دوران جنگ ما حتی از داشتن سیم خاردار هم محروم بودیم و همین تحریم ها باعث شد تا جوانان و دانشمندان دست به کار شوند و دست به افتخاراتی بزنند که دشمن را شگفت انگیز کرده است.

,

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : سران غرب بویژه آمریکا درواقع دلقلک های سیاسی هستند و حرفایی می زنند که بسیار خنده دار است.

,

وی بیان کرد: هر فردی که در اداره ای مسئولیتی دارد بدون شک مدیون خون پاک شهدا هستند و بی کفایتی و ناشایستگی اصلا قابل توجیه نیست و نخواهد بود.

,

حجت الاسلام الیاسی تشریح کرد : مقام معظم رهبری امسال را به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند و برای تحقق آن همه مسولین و بویژه مردم بایدپای کار باشند چراکه هر وقت مردم در هر عرصه ای وارد شدند افتخار آفرینی کردند.

,

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت: دشمن با تبلیغات مسموم در فضای مجازی به دنبال دلسردی مردم است و میخواهند انسجام آنان را سست کنند.

,

 

,

اشرافیگری سمی است که اعتقادات مردم را از بین می برد/ مخاطب فرمایشات رهبری خود مسئولان محترم هستند

, اشرافیگری سمی است که اعتقادات مردم را از بین می برد/ مخاطب فرمایشات رهبری خود مسئولان محترم هستند,

 

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از اسلام آباد خبر،  حجت الاسلام روح الله کرمی امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در 19 دی در دیدار مردم قم گفت: وفاداری مردم به نظام علت دشمنی آمریکاست و پیام رهبری از این نکته اینست که مواظب نقشه های دشمن باشد، دشمنان می خواهند مردم را از نظام و انقلاب بدبین کنند اما به هدف پلید خود نمی رسند.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, اسلام آباد خبر,

وی افزود: آنچه مردم را ناراحت می کند بی عدالتی است، علت بد بینی مردم به بی عدالتی و بی کفایتی بعضی از مسئولین  است نه اصل نظام. همان طور که رهبر انقلاب فرمودند؛ مسئولین مراقب رفتارهای طاغوتی خود باشید، مردم وقتی خانه های اشرافی مسئولین  و جیب خالی خود را می بینند بد بین می شوند، بنابر این اشرافیگری سمی است که اعتقادات مردم را از بین می برد.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب اظهار کرد: برخی مسئولین بعد از فرمایشات رهبری می آیند و تفسیر می کنند در حالی که مخاطب فرمایشات رهبری خود مسئولان محترم هستند، رهبری رسیدگی به معیشت مردم به ویژه اقشار ضعیف تأکید دارند، کارهایی شده اما کافی نیست و مقصر مدیرانی هستند که برای سفره خالی مردم کاری نکرده اند.

حجت الاسلام روح الله کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 12 سال از مطرح شدن و تصویب احداث پتروشیمی در اسلام آبادغرب می گذرد از مسئولین امر خواست به مردم توضیح بدهند چرا پتروشیمی اسلام آبادغرب با گذشت۱۲سال  هنوز راه اندازی نشده است؟ چرا خیر و برکتی از این پتروشیمی به مردم مظلوم اسلام آبادغرب نرسیده؟ چرا هنوز پاسخ دقیق و قانع کننده ای در مورد عدم تاسیس پتروشیمی به مردم شهرستان داده نشده است‌.

وی با هشدار به مسئولین گفت:مسئولین محترم مواظب باشید که این کرسی های دنیوی به هیچ کس وفا نکرده،مواظب باشید آه جوانان بیکار و پدران و مادران دامنگیر شما نشود. مراقب قول هایی که به مردم می دهید باشید، اگر با درد مردم آشنا بودید و مردم از شما حمایت کردند برای رفع مشکلات مردم کار و تلاش بکنید نه اینکه در زمان انتخابات قولی را به مردم بدهید و بعد فراموش کنید، بعد از 4 سال با شعار دیگری دوباره نزد مردم بیائید.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب با اشاره به مناسبت های پیش رو ولادت حضرت زینب کبری(س) را تبریک گفت و در تبیین نامه امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر، بیان داشت: ستون دین و ساز و برگ در برابر دشمن عامه مردم هستند پس باید به عامه مردم بیشتر توجه شود اما در برخی از پست های مسئولیتی خلاف مصداق این فرمایش امام علی(ع)  مشاهده می شود  و به نزدیکان بیشتر توجه می شود.

 
,

وی افزود: آنچه مردم را ناراحت می کند بی عدالتی است، علت بد بینی مردم به بی عدالتی و بی کفایتی بعضی از مسئولین  است نه اصل نظام. همان طور که رهبر انقلاب فرمودند؛ مسئولین مراقب رفتارهای طاغوتی خود باشید، مردم وقتی خانه های اشرافی مسئولین  و جیب خالی خود را می بینند بد بین می شوند، بنابر این اشرافیگری سمی است که اعتقادات مردم را از بین می برد.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب اظهار کرد: برخی مسئولین بعد از فرمایشات رهبری می آیند و تفسیر می کنند در حالی که مخاطب فرمایشات رهبری خود مسئولان محترم هستند، رهبری رسیدگی به معیشت مردم به ویژه اقشار ضعیف تأکید دارند، کارهایی شده اما کافی نیست و مقصر مدیرانی هستند که برای سفره خالی مردم کاری نکرده اند.

حجت الاسلام روح الله کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 12 سال از مطرح شدن و تصویب احداث پتروشیمی در اسلام آبادغرب می گذرد از مسئولین امر خواست به مردم توضیح بدهند چرا پتروشیمی اسلام آبادغرب با گذشت۱۲سال  هنوز راه اندازی نشده است؟ چرا خیر و برکتی از این پتروشیمی به مردم مظلوم اسلام آبادغرب نرسیده؟ چرا هنوز پاسخ دقیق و قانع کننده ای در مورد عدم تاسیس پتروشیمی به مردم شهرستان داده نشده است‌.

وی با هشدار به مسئولین گفت:مسئولین محترم مواظب باشید که این کرسی های دنیوی به هیچ کس وفا نکرده،مواظب باشید آه جوانان بیکار و پدران و مادران دامنگیر شما نشود. مراقب قول هایی که به مردم می دهید باشید، اگر با درد مردم آشنا بودید و مردم از شما حمایت کردند برای رفع مشکلات مردم کار و تلاش بکنید نه اینکه در زمان انتخابات قولی را به مردم بدهید و بعد فراموش کنید، بعد از 4 سال با شعار دیگری دوباره نزد مردم بیائید.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب با اشاره به مناسبت های پیش رو ولادت حضرت زینب کبری(س) را تبریک گفت و در تبیین نامه امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر، بیان داشت: ستون دین و ساز و برگ در برابر دشمن عامه مردم هستند پس باید به عامه مردم بیشتر توجه شود اما در برخی از پست های مسئولیتی خلاف مصداق این فرمایش امام علی(ع)  مشاهده می شود  و به نزدیکان بیشتر توجه می شود.

 
,

وی افزود: آنچه مردم را ناراحت می کند بی عدالتی است، علت بد بینی مردم به بی عدالتی و بی کفایتی بعضی از مسئولین  است نه اصل نظام. همان طور که رهبر انقلاب فرمودند؛ مسئولین مراقب رفتارهای طاغوتی خود باشید، مردم وقتی خانه های اشرافی مسئولین  و جیب خالی خود را می بینند بد بین می شوند، بنابر این اشرافیگری سمی است که اعتقادات مردم را از بین می برد.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب اظهار کرد: برخی مسئولین بعد از فرمایشات رهبری می آیند و تفسیر می کنند در حالی که مخاطب فرمایشات رهبری خود مسئولان محترم هستند، رهبری رسیدگی به معیشت مردم به ویژه اقشار ضعیف تأکید دارند، کارهایی شده اما کافی نیست و مقصر مدیرانی هستند که برای سفره خالی مردم کاری نکرده اند.

حجت الاسلام روح الله کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 12 سال از مطرح شدن و تصویب احداث پتروشیمی در اسلام آبادغرب می گذرد از مسئولین امر خواست به مردم توضیح بدهند چرا پتروشیمی اسلام آبادغرب با گذشت۱۲سال  هنوز راه اندازی نشده است؟ چرا خیر و برکتی از این پتروشیمی به مردم مظلوم اسلام آبادغرب نرسیده؟ چرا هنوز پاسخ دقیق و قانع کننده ای در مورد عدم تاسیس پتروشیمی به مردم شهرستان داده نشده است‌.

وی با هشدار به مسئولین گفت:مسئولین محترم مواظب باشید که این کرسی های دنیوی به هیچ کس وفا نکرده،مواظب باشید آه جوانان بیکار و پدران و مادران دامنگیر شما نشود. مراقب قول هایی که به مردم می دهید باشید، اگر با درد مردم آشنا بودید و مردم از شما حمایت کردند برای رفع مشکلات مردم کار و تلاش بکنید نه اینکه در زمان انتخابات قولی را به مردم بدهید و بعد فراموش کنید، بعد از 4 سال با شعار دیگری دوباره نزد مردم بیائید.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب با اشاره به مناسبت های پیش رو ولادت حضرت زینب کبری(س) را تبریک گفت و در تبیین نامه امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر، بیان داشت: ستون دین و ساز و برگ در برابر دشمن عامه مردم هستند پس باید به عامه مردم بیشتر توجه شود اما در برخی از پست های مسئولیتی خلاف مصداق این فرمایش امام علی(ع)  مشاهده می شود  و به نزدیکان بیشتر توجه می شود.

 
,

وی افزود: آنچه مردم را ناراحت می کند بی عدالتی است، علت بد بینی مردم به بی عدالتی و بی کفایتی بعضی از مسئولین  است نه اصل نظام. همان طور که رهبر انقلاب فرمودند؛ مسئولین مراقب رفتارهای طاغوتی خود باشید، مردم وقتی خانه های اشرافی مسئولین  و جیب خالی خود را می بینند بد بین می شوند، بنابر این اشرافیگری سمی است که اعتقادات مردم را از بین می برد.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب اظهار کرد: برخی مسئولین بعد از فرمایشات رهبری می آیند و تفسیر می کنند در حالی که مخاطب فرمایشات رهبری خود مسئولان محترم هستند، رهبری رسیدگی به معیشت مردم به ویژه اقشار ضعیف تأکید دارند، کارهایی شده اما کافی نیست و مقصر مدیرانی هستند که برای سفره خالی مردم کاری نکرده اند.

حجت الاسلام روح الله کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 12 سال از مطرح شدن و تصویب احداث پتروشیمی در اسلام آبادغرب می گذرد از مسئولین امر خواست به مردم توضیح بدهند چرا پتروشیمی اسلام آبادغرب با گذشت۱۲سال  هنوز راه اندازی نشده است؟ چرا خیر و برکتی از این پتروشیمی به مردم مظلوم اسلام آبادغرب نرسیده؟ چرا هنوز پاسخ دقیق و قانع کننده ای در مورد عدم تاسیس پتروشیمی به مردم شهرستان داده نشده است‌.

وی با هشدار به مسئولین گفت:مسئولین محترم مواظب باشید که این کرسی های دنیوی به هیچ کس وفا نکرده،مواظب باشید آه جوانان بیکار و پدران و مادران دامنگیر شما نشود. مراقب قول هایی که به مردم می دهید باشید، اگر با درد مردم آشنا بودید و مردم از شما حمایت کردند برای رفع مشکلات مردم کار و تلاش بکنید نه اینکه در زمان انتخابات قولی را به مردم بدهید و بعد فراموش کنید، بعد از 4 سال با شعار دیگری دوباره نزد مردم بیائید.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب با اشاره به مناسبت های پیش رو ولادت حضرت زینب کبری(س) را تبریک گفت و در تبیین نامه امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر، بیان داشت: ستون دین و ساز و برگ در برابر دشمن عامه مردم هستند پس باید به عامه مردم بیشتر توجه شود اما در برخی از پست های مسئولیتی خلاف مصداق این فرمایش امام علی(ع)  مشاهده می شود  و به نزدیکان بیشتر توجه می شود.

,

وی افزود: آنچه مردم را ناراحت می کند بی عدالتی است، علت بد بینی مردم به بی عدالتی و بی کفایتی بعضی از مسئولین  است نه اصل نظام. همان طور که رهبر انقلاب فرمودند؛ مسئولین مراقب رفتارهای طاغوتی خود باشید، مردم وقتی خانه های اشرافی مسئولین  و جیب خالی خود را می بینند بد بین می شوند، بنابر این اشرافیگری سمی است که اعتقادات مردم را از بین می برد.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب اظهار کرد: برخی مسئولین بعد از فرمایشات رهبری می آیند و تفسیر می کنند در حالی که مخاطب فرمایشات رهبری خود مسئولان محترم هستند، رهبری رسیدگی به معیشت مردم به ویژه اقشار ضعیف تأکید دارند، کارهایی شده اما کافی نیست و مقصر مدیرانی هستند که برای سفره خالی مردم کاری نکرده اند.

حجت الاسلام روح الله کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 12 سال از مطرح شدن و تصویب احداث پتروشیمی در اسلام آبادغرب می گذرد از مسئولین امر خواست به مردم توضیح بدهند چرا پتروشیمی اسلام آبادغرب با گذشت۱۲سال  هنوز راه اندازی نشده است؟ چرا خیر و برکتی از این پتروشیمی به مردم مظلوم اسلام آبادغرب نرسیده؟ چرا هنوز پاسخ دقیق و قانع کننده ای در مورد عدم تاسیس پتروشیمی به مردم شهرستان داده نشده است‌.

وی با هشدار به مسئولین گفت:مسئولین محترم مواظب باشید که این کرسی های دنیوی به هیچ کس وفا نکرده،مواظب باشید آه جوانان بیکار و پدران و مادران دامنگیر شما نشود. مراقب قول هایی که به مردم می دهید باشید، اگر با درد مردم آشنا بودید و مردم از شما حمایت کردند برای رفع مشکلات مردم کار و تلاش بکنید نه اینکه در زمان انتخابات قولی را به مردم بدهید و بعد فراموش کنید، بعد از 4 سال با شعار دیگری دوباره نزد مردم بیائید.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب با اشاره به مناسبت های پیش رو ولادت حضرت زینب کبری(س) را تبریک گفت و در تبیین نامه امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر، بیان داشت: ستون دین و ساز و برگ در برابر دشمن عامه مردم هستند پس باید به عامه مردم بیشتر توجه شود اما در برخی از پست های مسئولیتی خلاف مصداق این فرمایش امام علی(ع)  مشاهده می شود  و به نزدیکان بیشتر توجه می شود.

,

وی افزود: آنچه مردم را ناراحت می کند بی عدالتی است، علت بد بینی مردم به بی عدالتی و بی کفایتی بعضی از مسئولین  است نه اصل نظام. همان طور که رهبر انقلاب فرمودند؛ مسئولین مراقب رفتارهای طاغوتی خود باشید، مردم وقتی خانه های اشرافی مسئولین  و جیب خالی خود را می بینند بد بین می شوند، بنابر این اشرافیگری سمی است که اعتقادات مردم را از بین می برد.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب اظهار کرد: برخی مسئولین بعد از فرمایشات رهبری می آیند و تفسیر می کنند در حالی که مخاطب فرمایشات رهبری خود مسئولان محترم هستند، رهبری رسیدگی به معیشت مردم به ویژه اقشار ضعیف تأکید دارند، کارهایی شده اما کافی نیست و مقصر مدیرانی هستند که برای سفره خالی مردم کاری نکرده اند.

حجت الاسلام روح الله کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 12 سال از مطرح شدن و تصویب احداث پتروشیمی در اسلام آبادغرب می گذرد از مسئولین امر خواست به مردم توضیح بدهند چرا پتروشیمی اسلام آبادغرب با گذشت۱۲سال  هنوز راه اندازی نشده است؟ چرا خیر و برکتی از این پتروشیمی به مردم مظلوم اسلام آبادغرب نرسیده؟ چرا هنوز پاسخ دقیق و قانع کننده ای در مورد عدم تاسیس پتروشیمی به مردم شهرستان داده نشده است‌.

وی با هشدار به مسئولین گفت:مسئولین محترم مواظب باشید که این کرسی های دنیوی به هیچ کس وفا نکرده،مواظب باشید آه جوانان بیکار و پدران و مادران دامنگیر شما نشود. مراقب قول هایی که به مردم می دهید باشید، اگر با درد مردم آشنا بودید و مردم از شما حمایت کردند برای رفع مشکلات مردم کار و تلاش بکنید نه اینکه در زمان انتخابات قولی را به مردم بدهید و بعد فراموش کنید، بعد از 4 سال با شعار دیگری دوباره نزد مردم بیائید.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب با اشاره به مناسبت های پیش رو ولادت حضرت زینب کبری(س) را تبریک گفت و در تبیین نامه امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر، بیان داشت: ستون دین و ساز و برگ در برابر دشمن عامه مردم هستند پس باید به عامه مردم بیشتر توجه شود اما در برخی از پست های مسئولیتی خلاف مصداق این فرمایش امام علی(ع)  مشاهده می شود  و به نزدیکان بیشتر توجه می شود.

,

وی افزود: آنچه مردم را ناراحت می کند بی عدالتی است، علت بد بینی مردم به بی عدالتی و بی کفایتی بعضی از مسئولین  است نه اصل نظام. همان طور که رهبر انقلاب فرمودند؛ مسئولین مراقب رفتارهای طاغوتی خود باشید، مردم وقتی خانه های اشرافی مسئولین  و جیب خالی خود را می بینند بد بین می شوند، بنابر این اشرافیگری سمی است که اعتقادات مردم را از بین می برد.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب اظهار کرد: برخی مسئولین بعد از فرمایشات رهبری می آیند و تفسیر می کنند در حالی که مخاطب فرمایشات رهبری خود مسئولان محترم هستند، رهبری رسیدگی به معیشت مردم به ویژه اقشار ضعیف تأکید دارند، کارهایی شده اما کافی نیست و مقصر مدیرانی هستند که برای سفره خالی مردم کاری نکرده اند.

حجت الاسلام روح الله کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 12 سال از مطرح شدن و تصویب احداث پتروشیمی در اسلام آبادغرب می گذرد از مسئولین امر خواست به مردم توضیح بدهند چرا پتروشیمی اسلام آبادغرب با گذشت۱۲سال  هنوز راه اندازی نشده است؟ چرا خیر و برکتی از این پتروشیمی به مردم مظلوم اسلام آبادغرب نرسیده؟ چرا هنوز پاسخ دقیق و قانع کننده ای در مورد عدم تاسیس پتروشیمی به مردم شهرستان داده نشده است‌.

وی با هشدار به مسئولین گفت:مسئولین محترم مواظب باشید که این کرسی های دنیوی به هیچ کس وفا نکرده،مواظب باشید آه جوانان بیکار و پدران و مادران دامنگیر شما نشود. مراقب قول هایی که به مردم می دهید باشید، اگر با درد مردم آشنا بودید و مردم از شما حمایت کردند برای رفع مشکلات مردم کار و تلاش بکنید نه اینکه در زمان انتخابات قولی را به مردم بدهید و بعد فراموش کنید، بعد از 4 سال با شعار دیگری دوباره نزد مردم بیائید.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب با اشاره به مناسبت های پیش رو ولادت حضرت زینب کبری(س) را تبریک گفت و در تبیین نامه امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر، بیان داشت: ستون دین و ساز و برگ در برابر دشمن عامه مردم هستند پس باید به عامه مردم بیشتر توجه شود اما در برخی از پست های مسئولیتی خلاف مصداق این فرمایش امام علی(ع)  مشاهده می شود  و به نزدیکان بیشتر توجه می شود.

,

وی افزود: آنچه مردم را ناراحت می کند بی عدالتی است، علت بد بینی مردم به بی عدالتی و بی کفایتی بعضی از مسئولین  است نه اصل نظام. همان طور که رهبر انقلاب فرمودند؛ مسئولین مراقب رفتارهای طاغوتی خود باشید، مردم وقتی خانه های اشرافی مسئولین  و جیب خالی خود را می بینند بد بین می شوند، بنابر این اشرافیگری سمی است که اعتقادات مردم را از بین می برد.

,

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب اظهار کرد: برخی مسئولین بعد از فرمایشات رهبری می آیند و تفسیر می کنند در حالی که مخاطب فرمایشات رهبری خود مسئولان محترم هستند، رهبری رسیدگی به معیشت مردم به ویژه اقشار ضعیف تأکید دارند، کارهایی شده اما کافی نیست و مقصر مدیرانی هستند که برای سفره خالی مردم کاری نکرده اند.

,

حجت الاسلام روح الله کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 12 سال از مطرح شدن و تصویب احداث پتروشیمی در اسلام آبادغرب می گذرد از مسئولین امر خواست به مردم توضیح بدهند چرا پتروشیمی اسلام آبادغرب با گذشت۱۲سال  هنوز راه اندازی نشده است؟ چرا خیر و برکتی از این پتروشیمی به مردم مظلوم اسلام آبادغرب نرسیده؟ چرا هنوز پاسخ دقیق و قانع کننده ای در مورد عدم تاسیس پتروشیمی به مردم شهرستان داده نشده است‌.

,

وی با هشدار به مسئولین گفت:مسئولین محترم مواظب باشید که این کرسی های دنیوی به هیچ کس وفا نکرده،مواظب باشید آه جوانان بیکار و پدران و مادران دامنگیر شما نشود. مراقب قول هایی که به مردم می دهید باشید، اگر با درد مردم آشنا بودید و مردم از شما حمایت کردند برای رفع مشکلات مردم کار و تلاش بکنید نه اینکه در زمان انتخابات قولی را به مردم بدهید و بعد فراموش کنید، بعد از 4 سال با شعار دیگری دوباره نزد مردم بیائید.

,

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب با اشاره به مناسبت های پیش رو ولادت حضرت زینب کبری(س) را تبریک گفت و در تبیین نامه امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر، بیان داشت: ستون دین و ساز و برگ در برابر دشمن عامه مردم هستند پس باید به عامه مردم بیشتر توجه شود اما در برخی از پست های مسئولیتی خلاف مصداق این فرمایش امام علی(ع)  مشاهده می شود  و به نزدیکان بیشتر توجه می شود.

,
 
,
 
,
جوانان از فرصتهای فضای مجازی برای تقابل با دشمن استفاده کنند
, جوانان از فرصتهای فضای مجازی برای تقابل با دشمن استفاده کنند,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان بااشاره به سخنان رهبرانقلاب دردیدار با مردم قم اظهارداشت: رهبر انقلاب دراین دیدار به مسائل مهمی اشاره کردند و توصیه های مهمی نیز برای مردم و مسئولین داشتند.

وی بابیان اینکه رهبر انقلاب مسئولیت را برای مسئولین نعمت بزرگی از جانب خداوند دانستند ادامه داد : مسئولین باید قدر موقعیتهای خود را بدانند و در مسئولیتهای خود با شجاعت و عقلانیت عمل کنند.

 
امام جمعه شهرستان اذعان داشت : مسئولین باید ظرفیتهای داخلی را شناخته و قدردان آن باشند ود رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اهتمام لازم را داشته باشند.


وی درادامه به توصیه رهبر انقلاب برای مردم اشاره کردو گفت: رهبر انقلاب از مردم خواستند که کمک حال مسئولین بوده و با دولتمردان همکاری کنند تا رفع مشکلات کشور هموارتر گردد.

وی ادامه داد : رهبر انقلاب دراین دیدار بر لزوم بهره گیری از فرصتهای فضای مجازی توسط مردم تاکید کرده و از جوانان خواستند در این عرصه با شایعه سازیهای دشمن مقابله کرده و از آن بعنوان ابزاری برای زدن تودهنی به دشمن استفاده کنند.

حجت الاسلام فاطمی نسب فضای مجازی را دارای فرصتهای بسیاری دانست و ادامه داد : فضای مجازی آسیبهایی نیز دارد که لازم است سواد رسانه ای مردم دراین زمینه بیشتر شود تا خودرا دربرابر آسیبهای آن حفظ کنند.

امام جمعه شهرستان در ادامه بااشاره به بودجه سال ۱۳۹۸ کشور اظهار داشت : دولت و مجلس شورای اسلامی لازم است که در بررسی بودجه کشور دقت و توجه مضاعفی داشته باشند تا بودجه شرکتهای دولتی مربوط به مردم تامین و نسبت به تحقق آن اطمینان حاصل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به میلاد حضرت زینب س و روز پرستار اشاره کردو گفت: حضرت زینب س الگوی ماندگار ایثار و بصیرت زن مسلمان است که بایستی الگوی بانوان مسلمان قرارگیرد.


فاطمی نسب افزود :گذشت ، ایثار و صبر همراه با بصیرت در راه انجام تکلیف الهی از شاخصه های مهم حضرت زینب س می باشد .

وی سالروز شهادت شهید نواب صفوی و یارانش را ازدیگر مناسبتهای هفته عنوان کردو اظهارداشت : شهید نواب صفوی شهید راه نگتشکیل حکومت اسلامی بود که رهبر انقلاب درمورد رویکرد انقلابی و خط مشی سیاسی ایشان می فرماید: اساس سخن نواب این بود که اسلام باید زنده شود باید حکومت کند .

امام جمعه شهرستان بابیان آیه ای از قرآن کریم اظهارداشت : خداوند مومنان را از تکیه گاه قراردادن کافران منع کرده است.
وی ادامه داد : پذیرش ولایت کفار با ایمان سازگار نیست و دوستی بامومنان و دشمنی با کافران لازمه ایمان است و باید از هرنوع توافق وقراردادی که نتیجه اش به زیان مسلمانان باشد پرهیز کرد .

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان بااشاره به سخنان رهبرانقلاب دردیدار با مردم قم اظهارداشت: رهبر انقلاب دراین دیدار به مسائل مهمی اشاره کردند و توصیه های مهمی نیز برای مردم و مسئولین داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, بازی دراز,

وی بابیان اینکه رهبر انقلاب مسئولیت را برای مسئولین نعمت بزرگی از جانب خداوند دانستند ادامه داد : مسئولین باید قدر موقعیتهای خود را بدانند و در مسئولیتهای خود با شجاعت و عقلانیت عمل کنند.

,

 
امام جمعه شهرستان اذعان داشت : مسئولین باید ظرفیتهای داخلی را شناخته و قدردان آن باشند ود رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اهتمام لازم را داشته باشند.


وی درادامه به توصیه رهبر انقلاب برای مردم اشاره کردو گفت: رهبر انقلاب از مردم خواستند که کمک حال مسئولین بوده و با دولتمردان همکاری کنند تا رفع مشکلات کشور هموارتر گردد.

,
,
,
,
,

وی ادامه داد : رهبر انقلاب دراین دیدار بر لزوم بهره گیری از فرصتهای فضای مجازی توسط مردم تاکید کرده و از جوانان خواستند در این عرصه با شایعه سازیهای دشمن مقابله کرده و از آن بعنوان ابزاری برای زدن تودهنی به دشمن استفاده کنند.

,

حجت الاسلام فاطمی نسب فضای مجازی را دارای فرصتهای بسیاری دانست و ادامه داد : فضای مجازی آسیبهایی نیز دارد که لازم است سواد رسانه ای مردم دراین زمینه بیشتر شود تا خودرا دربرابر آسیبهای آن حفظ کنند.

,

امام جمعه شهرستان در ادامه بااشاره به بودجه سال ۱۳۹۸ کشور اظهار داشت : دولت و مجلس شورای اسلامی لازم است که در بررسی بودجه کشور دقت و توجه مضاعفی داشته باشند تا بودجه شرکتهای دولتی مربوط به مردم تامین و نسبت به تحقق آن اطمینان حاصل شود.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به میلاد حضرت زینب س و روز پرستار اشاره کردو گفت: حضرت زینب س الگوی ماندگار ایثار و بصیرت زن مسلمان است که بایستی الگوی بانوان مسلمان قرارگیرد.


فاطمی نسب افزود :گذشت ، ایثار و صبر همراه با بصیرت در راه انجام تکلیف الهی از شاخصه های مهم حضرت زینب س می باشد .

,
,
,
,

وی سالروز شهادت شهید نواب صفوی و یارانش را ازدیگر مناسبتهای هفته عنوان کردو اظهارداشت : شهید نواب صفوی شهید راه نگتشکیل حکومت اسلامی بود که رهبر انقلاب درمورد رویکرد انقلابی و خط مشی سیاسی ایشان می فرماید: اساس سخن نواب این بود که اسلام باید زنده شود باید حکومت کند .

,

امام جمعه شهرستان بابیان آیه ای از قرآن کریم اظهارداشت : خداوند مومنان را از تکیه گاه قراردادن کافران منع کرده است.
وی ادامه داد : پذیرش ولایت کفار با ایمان سازگار نیست و دوستی بامومنان و دشمنی با کافران لازمه ایمان است و باید از هرنوع توافق وقراردادی که نتیجه اش به زیان مسلمانان باشد پرهیز کرد .

,
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه