اخبار داغ

توزیع ناعادلانه گوشت سهمیه ای؛

۳ شهرستان و ۲ تن گوشت به کجا می رسد؟/دستان خالی اداره صمت در مقابل چشمان مردم محروم کهگیلویه

۳ شهرستان و ۲ تن گوشت به کجا می رسد؟/دستان خالی اداره صمت در مقابل چشمان مردم محروم کهگیلویه
امروزه مهمترین اصل و مبنا در جامعه توزیع عادلانه خدمات و امکانات در سطح جامعه است که متاسفانه توزیع دو تن گوشت در سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده یکی از چالش های اساسی در شهرستان های مذکور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه؛ چندی است که در کشور برای مبارزه با گرانی و افزایش قیمت ها دولت دست به واردات در برخی از صنوف زده تا شاید بتواند نیازهای داخل را پاسخگو باشد و کمی با این سیاست بتواند روند افزایش قیمت ها را کاهش دهد که فعلا به این سیاست و ایرادهای آن و در کل تاثیر کوتاه مدت و گاها مخربش نمی پردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کهگیلویه,

 

,

در شهرستان کهگیلویه نیز در زمینه هایی این واردات صورت گرفته تا شاید بتواند تا حدودی مشکلات مردم را رفع کند. یکی از مواد توزیع شده عرضه گوشت قرمز برزیلی و گوشت مرغ بوده که اداره صنعت و معدن وظیفه توزیع این اقلام را به عهده دارد.

,

 

,

, ,

 

,

رئیس اداره صنعت و معدن در ارتباط با توزیع گوشت و برخی گلایه های مردم در مصاحبه با خبرنگار کهگیلویه گفت : این اداره برای توزیع این گونه اقلام حساسیت بسیار زیادی را به خرج داده و تلاش شده تا از هر گونه تبعیض و یا توزیع غیر قانونی و بدون از نظارت جلوگیری شود.

,

 

,

یاسین علویان گفت: برخی مردم در رابطه با کمبود سهمیه و اینکه با توجه به تقاضای زیاد مقدار کمی گوشت بین آن ها توزیع می شود گلایه مند بودند که برای خود ما نیز این موضوع معضلی شده است.

,

 

,

وی افزود : جمعیت شهرستان کهگیلویه با توجه به آخرین سرشماری یکصدو 32هزار نفر اعلام شده اما مقدار گوشت قرمزی که برای توزیع به اداره صمت داده شده 2 تن بوده که همین موجب نارضایتی مردم شده است. سه شهرستان و دو تن گوشت به کجا میرسد؟

,

 

,

, ,

 

,

با این اوصاف اگر هر خانواده یک کیلو گوشت دریافت کند  فقط 1/5 درصد از مردم میتوانند از این سهمیه استفاده کنند که متاسفانه این میزان جوابگوی جمعیت شهرستان نیست و به جای اینکه برطرف کننده مشکل باشد خود موجب بروز معضلاتی جدید خواهد شد.

,

 

,

امیدواریم تا نهادهای بالادستی و معاونین پاکدست استان کمی کارشناسی تر و با دلسوزی برای مردم محرومی که همیشه پای کار انقلاب بوده اند تصمیم گیری کنند و منابع بیشتری را برای رفع مشکلات عدیده مردم در نظر بگیرند.

,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه