اخبار داغ

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در میاندوآب خبر داد؛

اجرای ویژه برنامه ۱۰ شب،۱۰ مسجد در دهه مبارک فجر

اجرای ویژه برنامه ۱۰ شب،۱۰ مسجد در دهه مبارک فجر
رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در میاندوآب گفت: ویژه برنامه ۱۰شب – ۱۰ مسجد با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر در میاندوآب برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا آرش قنبری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با بیان اینکه مسجد از مهمترین نهادهای جامعه اسلامی به شمار می آید، اظهار کرد: مسجد نقطه شروع نهضت امام راحل و قیام و خروش مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در میاندوآب افزود: پیوند مسجد و انقلاب پیوندی ناگسستنی و همیشگی است چرا که مسجد پایگاه عبادت و سیاست و مظهر آمیختگی دنیا و آخرت است.

,

وی گفت: مسجد نقش سرنوشت ساز و پر رنگی در شکل گیری و تداوم تاریخ انقلاب اسلامی داشته و در هشت سال دفاع مقدس دوران سازندگی و سایر برهه های انقلاب نیز مسجد خط مقدّم تصمیم گیری، مشارکت مردمی و طرح و نظر بوده است.

,

قنبری تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای برپایی ویژه برنامه های مختلف در مساجد برای گروه های مردمی بوده و بهترین فرصت برای انعکاس خدمات نظام اسلامی به مردم، بیان پیشرفت ها و موفقیت های کشور است.

,

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در میاندوآب به برگزاری جلسه کمیته مساجد و تشکل های دینی اشاره و اظهار کرد:به منظور فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت انجمن های اسلامی، هیأت مذهبی و فراهم سازی حضور و مشارکت نمازگزاران و فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت چهره های ممتاز قرآنی در صحنه های مختلف انقلاب و نظام، این کمیته تشکیل و برنامه های این ایام بررسی شد.

,

وی گفت: اجرای ویژه برنامه ۱۰شب – ۱۰ مسجد  با محوریت گفتمان انقلاب و مراسم های ویژه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همایش تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی- اسلامی ، بصیرت افزایی و محافل انس با قرآن کریم و برگزاری طرح تلاوت نور و مسابقات قرآنی مدهامتان در کانون های مساجد و همایش فعالان فرهنگی، قرآنی و همایش نقش هیأت مذهبی و مساجد و مادحین و ذاکرین و نقش آنان در ایجاد تداوم انقلاب و دیدار با خانوده های شهدا و زیارت مزار شهدای گمنام از جمله برنامه های این کمیته به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در میاندوآب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه