اخبار داغ

لیگ دسته یک فوتبال کشور؛

نود ارومیه یک امتیاز مقابل بادران تهران کسب کرد

نود ارومیه یک امتیاز مقابل بادران تهران کسب کرد
تیم فوتبال نود ارومیه در هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل تیم بادران تهران به نتیجه تساوی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، تیم فوتبال نود ارومیه در هفته نخست رقابت های دور برگشت لیگ دسته یک باشگاه های کشور «جام آزادگان» با تساوی ۲ بر ۲ میزبان خود بادران تهران را در خانه متوقف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه، بازیکنانی همچون عبدالصمد احمدی، علی سلیمانی، یامین فلاح، محمد عبادزاده، رضا نبی‌زاده، محمد زینالی، داود شاهواروقی، فرشاد اسدی، عرفان پورافراز، پیمان پورصادقی و فرزاد محمدی را در ترکیب اصلی تیم به میدان بازی فرستاد.

,

ابتدای بازی با حملات زرد پوشان ۹۰ ارومیه آغاز شد اما بر خلاف جریان بازی بادرانی‌ها در دقیقه هفت بازی از تک موقعیت خود بهره برده و دروازه سنگربان تازه به خدمت گرفته میهمان را گشودند.

,

۱۳ دقیقه بعد فرزاد محمدی بازیکن تیم ۹۰ ارومیه، دروازه بادران تهران را با ضربه پنالتی باز کرد و نتیجه بازی یک بر یک مساوی شد.

,

یاران وحید بیاتلو که پیش از بازی عنوان کرده بود که از تیم حریف شناخت کافی دارد، در دقیقه ۳۲ بازی نیز با شوت«داود شاهواروقی» به دومین گل خود رسیدند و از حریف تهرانی پیش افتادند.

,

بازی در نیمه نخست بازی با برد تیم ارومیه پایان یافت و دو تیم زمین بازی را ترک کردند.

,

در نیمه دوم تلاش تیم بادران در دقیقه ۶۵ این بازی جواب داد و میزبان توانست با به ثمر رساندن گل دوم خود و چهارم این دیدار از شکست رهایی یافته و یک امتیاز از این دیدار خانگی کسب کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه