اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب:

فعالیت ۵۰۰ پرستار در بیمارستان های میاندوآب/ مرگ و میر مادران باردار در میاندوآب صفر شده است

فعالیت ۵۰۰ پرستار در بیمارستان های میاندوآب/ مرگ و میر مادران باردار در میاندوآب صفر شده است
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: ۵۰۰ نفر پرستار و بهیار در بیمارستان های میاندوآب فعالیت داشته و به مردم خدمت رسانی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سهراب حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه مراسم گرامیداشت روز پرستار در میاندوآب، اظهار کرد: شاخص های سلامت و بهداشت در کشور، استان و شهرستان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه در سه سال گذشته مرگ و میر مادران باردار در این شهرستان صفر شده است، افزود: جمعیت کشور نسبت به سال۵۷ بیش از دو برابر شده ولی در مقابل خدمات بیش از ۱۰۰ برابر افزایش یافته است.

,

وی با بیان موفقیت های حاصل شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امروز ایران در مهندسی پزشکی و ژنتیک در دنیا جز ۱۰ کشور برتر دنیاست.

,

حیدری با اشاره به اینکه قبل از انقلاب، پزشکان خارجی بودند و تنها یک، دو بهیار در مراکز درمانی فعالیت داشتند، تصریح کرد: هم اکنون در میاندوآب ۶۴ پزشک متخصص و ۸۰ نفر پزشک عمومی فعالیت دارند.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از فعالیت ۵۰۰ پرستار در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: دانشکده پرستاری میاندوآب نیز که از سال ۹۱ فعالیت خود را شروع کرده، سالانه۳۰ تا ۳۵ نفر دانشجو پذیرش می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه