اخبار داغ

نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

روحیه ستیزه جویی آمریکا با ملت ایران پایان ناپذیر است/ بیانات رهبری در مورد فضای مجازی گره گشاست

روحیه ستیزه جویی آمریکا با ملت ایران پایان ناپذیر است/ بیانات رهبری در مورد فضای مجازی گره گشاست
نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت:روحیه دشمنی و جنگ طلبی آمریکا پایان ناپذیر است چرا که هدف آنها به زانو در آوردن ایران در برابر اسرائیل و به رسمیت شناختن این رژیم منحوس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مصطفی ذوالقدر، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی  هرمز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در دیدار با مردم قم اظهار کرد: ملت ایران از نخستین روزهای شکل گیری انقلاب اسلامی ایران تا هم اکنون که در آستانه 40 سالگی این رویداد تاریخی قرار دارد همواره شاهد دشمنی ها و کارشکنی های فراوانی از سوی دشمنان و جوامع غربی به سرگردکی آمریکا و اسرائیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با بیان اینکه دشمنی استکبار با ملت ایران ریشه تاریخی دارد، افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین رخداد قرن تبعات منفی برای اهداف غرب به دنبال داشته از این رو این دشمنی ها تا زمانی که انقلاب پای برجاست ادامه دارد و برطرف نخواهد شد.

,

ذوالقدر با بیان اینکه استکبار درصدد ایجاد حکومت دست نشانده در کشور ماست،گفت: آمریکا به دنبال آن است تا با برقراری حکومت شاهنشاهی به تمامی منافع پیشین خود دست یابد.

,

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمنان تاریخی ملت ایران هیچگاه سرسازش ندارند، تصریح کرد:کشورهای غربی تنها به دنبال منافع خود در منطقه هستند و ارتباطاتی که آمریکا با عربستان دارد هم از سر دوستی نیست بلکه برای چپاول و دوشاندنشان است.

,

نماینده مرم هرمزگان در مجلس یادآور شد:رئیس جمهور آمریکا از عربستان به عنوان گاو شیرده یاد کرده که تا حد امکان آن را می دوشند و پس از آنکه تاریخ مصرفش تمام شد به سرنوشت سایر حکام دشت نشانده دچار می شود.

,

وی با اشاره به اظهارات رهبر انقلاب مبنی بر استفاده از فضای مجازی و تو دهنی به دشمنان گفت:دشمنان ملت ایران از هر وسیله ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می کنند لذا می طلبد که در میدان نبرد کوتاه نیایم و با اطاعت پذیری از بیانات معظم له که همیشه راهنما و مشکل گشای مردم بودند برای رسیدن به موفقیت، به فرمایشات رهبر انقلاب جامعه عمل بپوشانیم.

,

عضو کمیسیون امور داخلی کشور با اشاره به اعمال تحریم های ناعادلانه و کارشکنی های غرب خاطر نشان کرد:روحیه دشمنی و جنگ طلبی آمریکا پایان ناپذیر است چرا که هدف آنها به زانو در آوردن ایران در برابر اسرائیل و به رسمیت شناختن این رژیم منحوس است تا بدین وسیله قدرت از میزان نفوذ انقلاب اسلامی ایران در دنیا بکاهند.

, عضو کمیسیون امور داخلی کشور ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه