اخبار داغ

عدم راهنمایی صحیح سرمایه گذاران در سیلوانا

عدم راهنمایی صحیح سرمایه گذاران در سیلوانا
گر تمام بخش سیلوانا را بررسی کنیم حتی یک دامداری و گاوداری استاندارد در سطح منطقه پیدا نخواهیم کرد، چرا نباید سرمایه‌گذاری‌های مطمئنی در خصوص پرورش دام و گاو در بخش سیلوانا با وجود این همه گاو و گوسفند انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرمایه گذاری در بخش سیلوانا به هیچ عنوان با توجه به نیازهای مردم صورت نمی گیرد و بیشترین سرمایه گذاری ها در خصوص کارهایی صورت می شود که نیاز اصلی مردم بخش سیلوانا نمی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

بخش سیلوانا یکی از قطب های گردشگری استان می باشد که هر ساله هزاران گردشگر در فصل‌های مختلف را به خود جذب میکند ولی متاسفانه در این بخش هیچ گونه مسافرخانه یا رستوران های مناسبی برای استراحت و سکونت این گردشگران وجود ندارد که باعث میشود دید گردشگران نسبت به بخش سیلوانا تغییر کند.

,

بخش سیلوانا با جمعیتی بالغ بر ۶۵ هزار نفر یکی از پرجمعیت ترین بخش های شهرستان ارومیه می باشد که در این بخش هیچگونه درمانگاه خصوصی وجود ندارد و اکثر بیماران حاد به شهر انتقال داده می‌شوند چرا نباید سرمایه گذاران در یک آزمایشگاه یا درمانگاه خصوصی برای مردم  بخش سیلوانا سرمایه گذاری کنند تا مشکلات مردم بخش سیلوانا کمتر شود و قطعاً نتیجه سرمایه ای که در این کار سرمایه گذاری کرده است را خواهند گرفت!

,

عدم راهنمایی صحیح سرمایه گذاری در بخش سیلوانا باعث شده است که اکثر سرمایه‌گذاران در مکان‌هایی چون تالارهای عروسی  و یا نمایشکاه های ماشین سرمایه گذاری کنند که نیاز اصلی مردم بخش سیلوانا نمی باشد و فقط با توجه به سود این کار سرمایه گذاران انگیزه ی بیشتر پیدا می کنند تا در این کار سرمایه گذاری انجام  دهند.

,

بخش سیلوانا یکی از برترین مناطق استان از لحاظ داشتن محصولات کشاورزی با کیفیت و مرغوب می باشد اما نمی‌دانیم دلیل اینکه سرمایه گذاران در بخش سیلوانا در ساختن کارخانه های جعبه سازی ازجمله جعبه‌های پلاستیکی که برای اکثر بسته بندی محصولات به کار میرود سرمایه گذاری نمی کنند و باید برای تمام میوه های بخش سیلوانا جعبه  از شهر سفارش داده شود که هزینه ی زیادی در بر دارد.یا در هیچ گونه کارخانه صنایع تبدیلی مانند کمپوت سازی در بخش سیلوانا سرمایه گذاری نمی کنند چرا باید هر ساله در فصل پاییز شاهد هزاران تن سیب در کنار جاده های اصلی این بخش باشیم به جای اینکه این میوه ها در کارخانه ها کمپوت سازی و میوه های خشک باشند اما متاسفانه شاهد این میوه ها در کنار جاده های اصلی انباشته شده هستیم.

,

شغل اکثر مردم بخش سیلوانا دامداری و کشاورزی است ولی اگر تمام بخش سیلوانا را بررسی کنیم حتی یک دامداری و گاوداری استاندارد در سطح منطقه پیدا نخواهیم کرد عدم راهنمایی صحیح سرمایه گذاری در بخش سیلوانا باعث شده است که اکثر مردم به صورت سنتی دام نگهداری کنند ، چرا نباید سرمایه‌گذاری‌های مطمئنی در خصوص پرورش دام و گاو در بخش سیلوانا با وجود این همه گاو و گوسفند انجام شود.

,

چرا نباید در بخش سیلوانا یک کارخانه فرآورده های لبنیاتی وجود داشته باشد.کارخانه ای که میتواند نیاز های یک شهر را با توجه به محصولات با کیفیت بخش سیلوانا بر آورده کند. چرا سرمایه گذاران در بخش سیلوانا در خصوص ساختن یک کشتارگاه خصوصی مناسب سرمایه گذاری نمی کنند. چرا باید بیشترین دام های بخش سیلوانا از مرز ها به صورت قاچاق وارد کشور های دیگر شود و بعد بخاطر کمبود گوشت از کشور های دیگر گوشت وارد کنیم. شاید سرمایه گذاری در خصوص یک کشتارگاه خصوصی بتواند نیاز مردم بخش سیلوانا را تاحدی برآورده کند.

,

به گزارش خبرنگار اروم نیوز، عدم راهنمایی صحیح سرمایه گذاری در سیلوانا در شهرک زیوه باعث شده است که یک سرمایه گذار در  یک مجتمع تجاری سرمایه گذاری کند اما مدتهاست کار آن نیمه تمام مانده و با توجه به وضع نامناسب بازار ساختن اینگونه مجتمع های تجاری در بخش سیلوانا هیچگونه فایده و سودی نه برای مردم و نه برای سرمایه گذار ندارد. اگر راهنمایی های صحیح در خصوص سرمایه گذاری در سیلوانا با این گونه سرمایه‌گذاران انجام می گرفت این سرمایه گذار می توانست به جای این مجتمع تجاری در ساختن یک مسافرخانه یا درمانگاه خصوصی یا رستوران های بزرگ که نیاز مردم و گردشگران در این بخش می باشد سرمایه گذاری کند.

,

سرمایه گذاران بخش سیلوانا روش های صحیح سرمایه گذاری  صحیح را نیاموخته اند و نیاز شدیدی به راهنمایی در خصوص سرمایه گذاری در بخش سیلوانا دارند. اگر فقط یکی از مسئولان عزیز راهنمایی های لازم را به سرمایه گذاران انجام می داد با این وضع،  بخش سیلوانا رو به بهبودی بود ولی دریغ از حتی برداشتن یک گام تاثیر گذار!

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه