اخبار داغ

مدیرکل استاندارد استان همدان اعلام کرد؛

تولید ۶۴۶ محصول استاندارد در همدان

تولید ۶۴۶ محصول استاندارد در همدان
مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه 600 واحد تولیدی و خدماتی مشمول استادارد اجباری در استان دارای مجوز بهره‌برداری هستند، گفت: 646 محصول استاندارد در همدان تولید می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مددی امروز در گفت‌وگو با نافع اظهار کرد: حدود 600 واحد تولیدی و خدماتی مشمول‌ استاندارد اجباری در استان همدان دارای مجوز بهره برداری هستند که از این تعداد واحد، 309 واحد تولیدی و خدماتی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد بوده و 646 محصول استاندارد تولید می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با اشاره به اینکه رعایت استانداردها کشور را به مسیر پیشرفت و توسعه سوق می‌دهد، خواستار توجه به این مهم از سوی تمام افراد به ویژه واحدهای تولیدی ـ خدماتی شد.

,

مدیرکل استاندارد همدان با تاکید بر لزوم اخذ پروانه استاندارد همزمان با کسب پروانه بهره‌برداری، گفت: با اهمیت به امر استانداردسازی، کسب پروانه کاربرد علامت استاندارد همزمان با کسب پروانه بهره‌برداری از سوی تولیدکنندگان مورد توجه باشد.

,

وی با بیان اینکه رعایت استانداردها و تأمین کیفیت کالای تولیدی باعث اعتباربخشی به تولیدات در بازارهای داخلی و خارجی می شود، گفت: ارتقای کیفیت کالای تولیدی باعث اقبال مردم به خرید کالای داخلی و افزایش فروش و بهره وری واحد تولیدی می‌شود.

,

مددی تأکید کرد: الزام به داشتن پروانه استاندارد و بالا بردن کیفیت کالای تولیدی باید به عنوان یک فرهنگ در ذهن و تفکر تولیدکنندگان نهادینه شود.

,

وی با اشاره به اینکه استاندارد یعنی نظم، قاعده، قانون،‌ اصل، ضابطه و بطور کلی هر امری که مطابق اصول منظم و مرتبی انجام گیرد، استاندارد نامیده می شود، خاطرنشان کرد: برای محصولی که با رعایت استاندارد ملی تولید یا عرضه گردد چنانچه اجرای استاندارد ملی مربوط اجباری نباشد، پس از کسب مجوز از سازمان استاندارد می‌توان از علامت استاندارد بصورت تشویقی استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه