اخبار داغ

استاندار زنجان:

هیچ قدرتی نتوانسته اثر جمهوری اسلامی را در منطقه حذف کند/ راهیان نور عظمت نظام اسلامی را نمایش می دهد

هیچ قدرتی نتوانسته اثر جمهوری اسلامی را در منطقه حذف کند/ راهیان نور عظمت نظام اسلامی را نمایش می دهد
استاندار زنجان گفت: برخلاف شعارها و رم کردن ترامپ جمهوری اسلامی از ثبات بسیار خوبی در منطقه برخوردار بوده و هیچ قدرتی نتوانسته اثر جمهوری اسلامی را در منطقه حذف کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،فتح الله حقیقی امروز در جلسه ستاد راهیان نور استان زنجان، با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س)اظهار داشت: پرستاران و بانوان ما باید افتخار کنند که چنین بانویی الگوی آنها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به سابقه راهیان نور از دوران دفاع مقدس، ادامه داد: برنامه راهیان نور در سال جاری شرایط خاص خود را دارد و در شرایطی قرار داریم که باید مدیریت ما به عنوان سرباز نظام اسلامی باشد.

,

این مقام مسئول یادآور شد: ضروری است عظمت و قدرت نظام اسلامی را به دنیا نشان داده و جوانان بدانند که این عظمت و قدرت را داریم و برخلاف شعارها و رم کردن ترامپ جمهوری اسلامی از ثبات بسیار خوبی در منطقه برخوردار بوده و هیچ قدرتی نتوانسته اثر جمهوری اسلامی را در منطقه حذف کند.

,

مدیران وظیفه داریم این کار را انجام داده و هم در وجدان عمومی و نوجوانان و جوانان استکبار و استبداد ظالم و بدعهد را رسول کنیم چرا که در مقابل اقدامات و حرکات آنها ،کمترین کاری است که می توان انجام داد.

,

حقیقی افزود: باید نشان دهیم که در چهل سال گذشته از استکبار نترسیده ایم که این امر غرور جوانان را افزایش داده و وحدت ملی را انسجام بیشتری می بخشد.

,

وی ادامه داد: جوانان ما باید بدانند زنان و مردانی بودند که در این چهل سال گذشته هراس نداشته و در مقابل دشمن ایستاده و هنوز هم گوش به فرمان مقام معظم رهبری در مقابل دشمن ایستاده اند.

,

این مقام مسئول برضرورت به صحنه اجتماعی و مدیریت آوردن جوانان پرشور تاکید کرد و گفت: جوانان باید برای مدیریت آینده تمرین کنند.

,

استاندار زنجان یکی از راه های نشان دادن عظمت، ایثار،نترسیدن و نهراسیدن اعزام جوانان به راهیان نور است، افزود: ضروری است از همه اقشار برای اعزام اردوهای راهیان نور استفاده شود.

,

حقیقی گفت: همه موظفیم اینگونه مراسم،برنامه ها و اردوها را جدی گررفته و مدیران وظیفه دارند به این اردوها کمک کنند.

,

وی از برگزاری جلسه با حضور مدیران مرتبط در محل اردوگاه راهیان نور استان زنجان خبرداد و گفت: جلسه ای نیز با حضور فرمانداران زنجان، ابهر و طارم برگزار شود تا برای تامین خودروهای راهیان نور برگزار شود.

,

این مقام مسئول برضرورت تعیین تکلیف برنامه راهیان نور و تقسیم بندی وظایف تاکید کرد و گفت: قبل از برگزاری اردوی راهیان نور باید لوازم مورد نیاز تامین شود.

,

استاندار زنجان برضرورت همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط با راهیان نور تاکید کرد و افزود:وظیفه داریم به نحو مطلوبی خدمات رسانی کنیم.

,

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: دغدغه های تامین سخت افزار برنامه راهیان نور با وجود مشخص بودن دستورالعمل در برنامه پنجم توسعه، وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه به موازات برنامه پنج ساله توسعه، برنامه ای در استان زنجان وجود ندارد، افزود: 480 میلیون تومان از سنوات گذشته بدهی به راهیان نور وجود دارد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات فرهنگی و ساماندهی و حمایت از اعزام کاروان ها مبالغی در نظر گرفته شده و برنامه ریزی و تعداد در این زمینه مشخص است.

,

معاون تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه،از اعزام 80 مبلغ و مبلغه برای راهیان نور خبرداد و گفت: همکاری لازم در این زمینه انجام می شود.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این جلسه، اظهار داشت: در زمینه در تولید محتوا بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان آماده همکاری است.

,

کاظمی از آمادگی پیام آوران ایثار برای اجرای مطلوب این برنامه خبرداد و گفت: اگر سهمیه ای برای خانواده شهدا در نظر گرفته شود، در این زمینه نیز آماده همکاری هستیم.

,

 وی اجرای فعالیت های تبلیغی و فضا سازی را مهم عنوان کرد  و افزود: در این زمینه نیز همکاری لازم انجام می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه