اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

صنعت، کشاورزی و توریسم قزوین نیازمند توجه ویژه بودجه‌ای است

صنعت، کشاورزی و توریسم قزوین نیازمند توجه ویژه بودجه‌ای است
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس گفت: استان قزوین قطب کشاورزی، صنعتی و گردشگری است و ما در این سه زمینه نیازمند حمایت ملی هستیم و باید بوجه استان در این موارد ویژه دیده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله بابایی صالح در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: ۴۰۷هزار میلیارد تومان بودجه ارائه شده که بیشتر آن و بالغ بر ۹۸درصد بودجه جاری کشور و بخشی از آن نیز خزانه‌ای است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی ادامه داد: بودجه ارائه شده در کمیسیون‌ها و کمیسیون تلفیق مورد مطالعه قرار گرفته و نظرات درمورد آن ارائه می‌شود و در نهایت در صحن مجلس بررسی می‌شود. 

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس ابراز کرد: قزوین از جمله استان‌های تازه تاسیس شده است و اگر در بودجه استان طی دو سه سال گذشته افزایش‌هایی صورت گرفته نتیجه تلاش مجمع نمایندگان استان در مجلس بود. 

وی ادامه داد: قزوین با توجه به پروانه درآمدزایی برای کشور رتبه ۱۳ را داراست، اما در تخصیص بودجه جزء استان‌های آخر است، اما این موضوع مورد پیگیری نمایندگان استان است و طی دو سال گذشته اتفاقات خاصی افتاده، امسال نیز تلاش داریم در جایگاه استانی تحرکی صورت گرفته تا درصد تخصیص ملی بودجه برای استان ارتقا پیدا کند. 

این مسئول عنوان کرد: استان قزوین قطب کشاورزی، صنعتی و گردشگری است و ما در این سه زمینه نیازمند حمایت ملی هستیم و باید بوجه استان در این موارد ویژه دیده شود. 

وی ادامه داد: ما از زیرساخت‌های لازم برخورد هستیم، باید حمایت‌های لازم صورت گیرد تا بتوانیم در بخش صنعت در اشتغال و به کار گیری جوانان فعال باشیم، این موضوع در زمینه صنعت بسیار مهم است. 

حتی فکرکردن به کاهش بودجه دفاعی اقدامی اشتباه است
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز دشت قزوین از بهترین شرایط و موقعیت برای تولید در محصولات کشاورزی برخوردار است، به‌ویژه برای انتقال آب در زمینه کشاورزی بصورت لوله‌ای باید دولت نگاه ملی داشته باشد در خصوص تکمیل سدها نیز توجه ملی لازم است. 

وی بیان کرد: سد بالاخان لو در منطقه بوئین زهرا و سد نهب در تاکستان دو سد مهم هستند که چندین سال است نیمه کاره مانده، البته اتفاقات خوبی رخ داده و با تخصیص بودجه ویژه این سدها قابل آبگیری می‌شوند که در زمینه آب شرب و کشاورزی برای زمین‌های پایین دست مفید است. 

بابایی صالح ابراز کرد: در بخش صنعت توریسم نیز باتوجه به شرایط و آثاری که در استان به ثبت رسیده می‌توان به بهترین شکل ازطریق سرمایه گذاری اندک در صنعت گردشگری برای جذب توریست داخلی و خارجی بیشترین درآمدزایی را داشته باشیم و تحول عظیمی را در استان داشته باشد. 

این نماینده مجلس بیان کرد: حتی فکر کردن به کاهش بودجه دفاعی کاری اشتباه است، چراکه باتوجه به آیات قرآن کریم در هر شرایط و زمانی باید آماده باشیم و توان نظامی خود را ارتقا بخشیم، بنابراین کاهش بودجه در این بخش در امنیت ملی تاثیرگذار است. 

وی تاکید کرد: البته ما با یاری خدا از توانایی‌های لازم برخوردار هستیم، در راس نیز رهبری باهوش و باجسارت داریم و قطعا به بودجه نظامی نیاز داریم. 

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: در برابر دشمن تا دندان مسلح باید بودجه نظامی کشور حداقل به میزان گذشته باشد و کمتر نشود، ما نباید قدرت دفاعی را کاهش دهیم.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, حتی فکرکردن به کاهش بودجه دفاعی اقدامی اشتباه است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه