اخبار داغ

سپیدپوشانی که سختی کار را به جان می خرند/حقوق و مزایایی که قابل قیاس با کار پرستاران نیست

سپیدپوشانی که سختی کار را به جان می خرند/حقوق و مزایایی که قابل قیاس با کار پرستاران نیست
تنها کسانی که به پرستاری عشق و علاقه دارند باید وارد این حرفه شوند زیرا این حرفه رنج ها و ناملایمات زیادی دارد که تنها با عشق و علاقه می توان آن ها را تحمل کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ حضرت زینب(س) در ۵ جمادی‌ الاول سال پنجم هجری قمری در مدینه چشم به جهان گشود و سالروز میلاد این بزرگ پرستار تاریخ به عنوان روز پرستار نامیده شد تا از زحمات این سپید پوشان بی ادعا که شبانه روز برای کم کردن رنج بیماران تلاش می کنند قدردانی شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان,

پرستاران قشر پرتلاش و زحمتکشی هستند که شب و روز بر بالین بیمار بیدار می‌ مانند تا ذره‌ ای از درد و ناراحتی او را کم کنند و در راستای درمان از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند؛ بنابراین تنها کسانی که به پرستاری عشق و علاقه دارند باید وارد این حرفه شوند زیرا این حرفه رنج ها و ناملایمات زیادی دارد که تنها با عشق و علاقه می توان آن ها را تحمل کرد .

,

به مناسبت این روز با چندی تن از پرستاران به گفتگو نشسته ایم که در ادامه خواهید دید .

,

حقوق و مزایای کار پرستاری قابل قیاس با سختی کار آن ها نیست

, حقوق و مزایای کار پرستاری قابل قیاس با سختی کار آن ها نیست , حقوق و مزایای کار پرستاری قابل قیاس با سختی کار آن ها نیست ,

ستایش شریفیان در گفتگو با ما اظهار داشت : پرستاری شغلی است که نیازمند شکیبایی بسیاری است زیرا فرد ممکن است که در مواقع مورد نیاز کنار همسر و فرزندان خود نباشد و حتی بزرگ شدن فرزندان خود را نبیند .

,

وی گفت : هر فرد پرستار باید همسر و فرزندانی آن چنان مهربان داشته باشد که تمامی سختی ها را تحمل کرده و همراه او باشند اما در کنار سختی کار با مداوا و سلامتی هر بیمار شادی وصف ناپذیری نصیب ما می شود.

,

شریفیان ادامه داد : حقوق و مزایایی که به پرستاران داده می شود قابل قیاس با سختی های کار آن ها نیست و همچنین  کمبود تعداد پرستاران هم مسئله ای دیگری است که باعث فشار کاری زیاد بر ای قشر می شود .

,

وی افزود : صبوری یکی از فاکتورهای اصلی در کار پرستاری می باشد و در این میان حضور به موقع پرستاران بر بالین بیمار و دلجویی از آنان در کاهش اضطراب و دردهایشان موثر است.

,

بیماری های بیمارستانی از جمله مشکلات پیش رو پرستاران

, بیماری های بیمارستانی از جمله مشکلات پیش رو پرستاران, بیماری های بیمارستانی از جمله مشکلات پیش رو پرستاران,

نرگس هاشمی پرستار دیگر کرمانی در گفتگو با ما می گوید : تحمل فشارهای روحی و روانی که بر پرستاران در رسیدگی به درد های بیماران وارد می شود، کار ساده‌ای نیست .

,

وی گفت : تنها افرادی که عاشق کار پرستاری باشند می توانند این کار را ادامه دهند و از مشکلات پیش روی خود چشم پوشی کنند در این میان برخی از همکاران ما در بخش هایی همچون اورژانس مشغول به فعالیت هستند که دارای استرس زیادی است .

,

هاشمی تشریح کرد : در محیط بیمارستان سلامتی یک پرستار را انواع بیماری های عفونی و خطر ناک تهدید می کنند و این یکی از مشکلات پیش روی هر پرستار است .

,

وی بیان کرد : یکی از مشکلات که در حوزه کاری ما وجود دارد عدم توجه به بیماری و مشکلات خانوادگی ما است و ما تحت هر شرایطی به دلیل کمبود نیرو باید در محل کار خود حضور پیدا کنیم .

,

حال جا دارد مسئولین قدردان زحمات شبانه روزی این سپید پوشان باشند و در راستای رفع مشکلات این فرشتگانی که رنج بیماران  را رنج خود می‌ دانند ؛ تلاش کنند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه