اخبار داغ

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

نسل جوان ما تمام معادلات امریکا را برهم می‌زند/ مسئولان به‌دنیا نشان دهند مستقلانه مشکلات را حل می‌کنند

نسل جوان ما تمام معادلات امریکا را برهم می‌زند/ مسئولان به‌دنیا نشان دهند مستقلانه مشکلات را حل می‌کنند
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: نسل جوان جمهوری اسلامی همچون شهید حججی ها در صحنه حضور دارند و با روحیه انقلابی تمام معادلات دشمن و امریکا را برهم می‌زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله علی اسلامی در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به تلاش دشمن برای کم رنگ کردن روحیه انقلابی در جامعه اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان به ویژه امریکا از همان ابتدا به فکر براندازی و سقوط نظام جمهوری اسلامی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: از تجزیه استان‌های مرزی تا جنگ تحمیلی همه مصادیقی برای توطئه دشمن است که نمی‌توانست استقلال و آزادی کشور ما را پس از پیروزی انقلاب اسلامی بپذیرد.

,

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: یعنی اگر دشمن در تجزیه کشور به هدفش می‌رسید به همان اکتفا می‌کرد و دیگر کاری نداشت اما در هیچ یک از این توطئه‌ها به نتیجه نرسید و لذا هر روز یک نقشه‌ای از آستین بیرون میاورد.

,

اسلامی عنوان کرد: بعد از جنگ سخت و ۸سال جنگ تحمیلی که دشمن در آن ناکام ماند، امروز جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و تهاجم به هویت را به راه انداخته است.

,

وی تصریح کرد: دشمن درصدد است تا روحیه‌ای که ملت ایران با آن انقلاب کردند و رژیم ظالم شاهنشاهی را در کشور ساقط کردند را تضعیف کند و ناامیدی و به امگیزگی را به جامعه القا کند.

,

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن در تلاش است تا روحیه انقلابی گری، خودباوری و اعتماد به نفس را از نسل جوان تهی کند، درواقع امریکا از هر راهی برای این هدف و براندازی نظام استفاده می‌کند.

,

اسلامی بیان کرد: دشمن به خیال خود تصور می‌کند که با تبلیغات دروغ می‌تواند ایران هراسی و اسلامی هراسی را در جهان ایجاد و گسترش دهد اما واقعیت چیز دیگری است چراکه روز به روز دامنه آگاهی مردم گسترده می‌شود.

,

وی افزود: امریکا به طبل توخالی خود می‌کوبد درحالی آن چیزی که رو به زوال است خود اوست و امروز دیگر ابرقدرتی امریکا مفهومی ندارد و این هیبت دروغین برای دنیا درهم شکسته است.

,

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه ما باید آگاه و هوشیار در میدان باشیم و چشم و گوشمان به فرمایشات تحکیم بخش و امید دهنده مقام معظم رهبری باشد که در همه بیاناتشان مسیر درست را نشان می‌دهند.

,

وی ابراز کرد: دشمن باید بداند که این ملت در سایه رهبری و ولایت فقیه پیش خواهند رفت و امسال جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را شکوهمندتر از هر سال دیگری برگزار خواهند کرد.

,

اسلامی تصریح کرد: در این میان وظیفه و رسالت مسئولین از هر زمان دیگری سنگین تر است که باید به دنیا بفهمانند کشور و ملت ایران در اوج آزادی و استقلال هستند و تمامی مشکلات را حل خواهند کرد.

,

وی افزود: نسل جوان جمهوری اسلامی همچون شهید حججی ها در صحنه حضور دارند و با روحیه انقلابی تمام معادلات دشمن و امریکا را برهم می‌زنند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه